Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-07-2017, 14:33   

Jeszcze radio mi znajduje :)

Zrobiłem o co prosiłeś i oczywiście błąd 23. W menu CI wszystkie dane modułu są prawidłowe, takie jak wersja softu i numer seryjny.

Co ciekawe wsadziłem do telewizora sam moduł ci+ bez karty klucza i też jest błąd 23. To normalne? Na początku myślałem, że wsadzam kartę klucz odwrotnie, ale jednak nie :(
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2017, 14:35   

Najwidoczniej Twój TV jest uszkodzony. Sprawdź jeszcze moduł CI na innym TV.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-07-2017, 14:40   

winforGD napisał/a:
Co ciekawe wsadziłem do telewizora sam moduł ci+ bez karty klucza i też jest błąd 23. To normalne
Tak, bo najpierw musi :arrow: zautoryzować się moduł CI+. Parowana do modułu karta dostępu służy do odkodowania programów.

Z tego co piszesz to moduł i karta są OK, problemem jest brak autoryzacji.
Brak mi już pomysłów.
Może w w Menu TV, w Menu CI, wprowadź jeszcze raz Network ID (Identyfikator sieci) dla Twojej lokalizacji: 43153.

Tutaj też był :arrow: dziwny przypadek.
_________________
 
 
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-07-2017, 15:30   

Wypakowałem swój stary, tani telewizor z Kauflanda i... poszło za pierwszym razem. Działa. Także wychodzi na to, że nowy telewizor jest uszkodzony pomimo wymiany i będę go odsyłał drugi raz. Masakra :(
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-07-2017, 15:46   

winforGD napisał/a:
... pomimo wymiany i będę go odsyłał drugi raz. Masakra
Czasami tak bywa, miejmy nadzieję, że po wymianie Twoje problemy się skończą.
_________________
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 18-07-2017, 16:51   

Najlepiej było by w sklepie wsadzić moduł do tv i zobaczyć czy załapie , ale czy w naszym kochanym kraju można cos normalnie kupić ? Wyszukałem gdzieś na necie kiedyś że pracownicy w Empiku mogą sobie brać gry czy nawet konsole na weekend i bawić się , a póżniej klient kupuje jako nowy towar hahahaha :mrgreen: zamawiając np. . tv przez internet nikt nie ma pewności że nie wsadzili do kartonu tv który chodził jako pokazówka pare miesięcy w sklepie , a te taśmy , plomby na opakowaniu czy co tam jest nie dają gwarancji że sklep przysłał nowy towar . Samemu isć wołac pilota i lecieć po menu tv i patrzeć co tv jest wart , pakowac w karton i dopiero płacić mając pewnośc ze nikt go nie tykał
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-07-2017, 18:26   

czarek77 napisał/a:
Najlepiej było by w sklepie wsadzić moduł do tv i zobaczyć czy załapie
Bez sygnału UPC, moduł się nie zautoryzuje.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-07-2017, 14:05   

winforGD napisał/a:
- wymieniłem swój TV na dokładnie ten sam model telewizora, w którym poprzednio wszystko działało

To po co wymieniałeś TV, skoro pierwszy egzemplarz działał prawidłowo? :shock:
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 19-07-2017, 15:16   

Panowie , to jak to jest z tym wyborem operatora w menu tv na UPC , każdy nowy telewizor to ma ? czy tylko sprzęt Samsunga ,Sony . Rozumiem że jak tv ma wybór na UPC to jest pewne że Moduł CI UPC odpali , pomału już szukam nowego tv i chce mieć zgłowy czy Moduł zadziała , bo ta lista autoryzowanych telewizorów na stronie UPC jest bardzo uboga i widzę że zmieniają ją po wejściu nowych modeli na dany rok ... ale jeśli mój 5 letni Samsung jedzie na Module to co ja się martwię :mrgreen:
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-07-2017, 15:52   

Jak jest wybór operatora: UPC, tzn., że dany producent uzyskał certyfikację od UPC, czyli jest na 100% zgodny. Niekoniecznie będzie na liście UPC, UPC mogło go jeszcze nie zamieścić lub z niewiadomych przyczyn usunęło go z listy.

Jak TV jest na liście UPC to wiadomo.
W niektórych TV będących na liście UPC, nie ma wyboru operatora: UPC, tam szuka się programów podając parametry dla danej lokalizacji: Network ID i częstotliwość itd. Nie powinno się używać szukania: "PEŁNY".

Problemem są starsze Samsungi od "F", bo tam nie ma wyboru operatora, a podając właściwe parametry nie znajduje żadnych programów: (pkt. 2)
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...szukanie#132331
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...samsungi#138939
Wystarczy jednak podać ręcznie parametry MUXa i już wyszukuje programy.

Generalnie wszystkie nowe TV obsłużą UPC MediaModuł CI+ bo mają obsługę CI+ w ver.1.3.
Kwestia tylko jak zachowują się podczas szukania programów, czy później TV będzie sam sobie aktualizował programy jak UPC coś zmieni na MUXach. Druga sprawa to sortowanie programów, w niektórych TV można to robić z poziomu TV np. w Sony. W nowych Samsungach przy wyborze operatora: UPC zablokowano możliwość eksportu listy programów, więc na nic się przyda "ChanSort".
_________________
 
 
boniunio 
light master

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-08-2017, 11:10   

Może nie jest to pytanie o moduł ale powiązane z nim mianowicie czy jest możliwość ustawienia jakoś w ChanSort zablokowania przesuwania kanałów przez UPC? Bo co ustawie swoją listę to 2-3 dni i nie które kanały przeskakują gdzieś na koniec listy
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-08-2017, 15:10   

Nie wiem jaki masz TV, w samsungu jak cokolwiek UPC zmieni na MUXach, to programy lądują na ich pozycjie wg numeracji UPC, tych zmian nie jest tak dużo:
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=187347#187347 na pewno nie co 2 dni.
Może masz odrębną opcję autoaktualizacji w TV i pomimo, że UPC nic nie zmienia to Twój TV odświeża listę z UPC. Poszukaj, wyłącz.
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=181003#181003
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=181004#181004
_________________
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 09-08-2017, 18:48   

Pitreek - ustawienia/system/wspólny interfejs CI/transkodowanie CAM Video.... auto lub wyłączone , wyjaśnisz mi co to za cholera jest ? :mrgreen: i jak lepiej to ustawić ?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 09-08-2017, 18:58   

Ja mam ustawione "Auto".
A co to jest: :P szczerze: nie zastanawiałem się.

W instrukcji napisane: Transkodowanie CAM Video - Umożliwia skonfigurowanie ustawienia automatycznego transkodowania kodeka wideo z modułu CAM. Jeśli nie będzie używane, należy wybrać dla niego opcję Wyłączone. Musi być używany moduł CAM obsługujący transkodowanie kodeka wideo.

Na "Wyłączone" kanały zakodowane tez działają.
_________________
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 09-08-2017, 19:05   

Ano właśnie ,,,, może lepiej żeby tv robił całą robote a nie moduł . Szukam ciągle o tym ustawieniu w google
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: