Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Lagi w dzień i wieczorem CS 1.6
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 27-01-2013, 12:11   

Raczej nie kiedy, tylko czy w ogóle?.
_________________
 
 
Senth 
easy master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 38
Wysłany: 27-01-2013, 13:26   

KOCUREK1970 napisał/a:
Raczej nie kiedy, tylko czy w ogóle?.


i o to jest pytanie na które nie znamy odpowiedzi :)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 27-01-2013, 15:01   

I gwarantuję, że nigdy się tej odpowiedzi zainteresowany nie doczeka,
monter tak tylko powiedział by go podnieść na duchu.....,
ale sobie pomyślał, że co będę za kogoś głowę nadstawiał
_________________
 
 
Senth 
easy master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 38
Wysłany: 27-01-2013, 15:25   

Więc Kocurek co Ci wszyscy, którzy mają problemy mają zrobić? Ja dzwoniąc wczoraj na centrale otrzymałem odpowiedź, że moje zgłoszenie i mój problem jest rozpatrywany, ale jeszcze nikt się tym nie zajął i mam czekać... No bez przesady,, płace to wymagam tak?
 
 
pg 
Klikacz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 14
Wysłany: 27-01-2013, 16:54   

A oni w ogóle wiedzą w czym jest problem? :?
 
 
Senth 
easy master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 38
Wysłany: 27-01-2013, 17:02   

No właśnie nie wiadomo :P Śmieszna ta cała sytuacja :>
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 27-01-2013, 19:46   

Senth napisał/a:
Więc Kocurek co Ci wszyscy, którzy mają problemy mają zrobić? Ja dzwoniąc wczoraj na centrale otrzymałem odpowiedź, że moje zgłoszenie i mój problem jest rozpatrywany, ale jeszcze nikt się tym nie zajął i mam czekać...

Ja Cię doskonale rozumiem.....
Bo dowcip polega na tym, że nikt jeszcze się tym w przepisach nie zajął, że masz prawo firmie nie zapłacić jeśli usługa jest nienależycie wykonywana, a tym samym pieniądze firmie się za to nie należą, jak naprawicie to dostaniecie
Na dzień dzisiejszy jest tak, że zapłacić musisz, a potem to ty sobie możesz...zagrać na fujarce, i kłócić się z operatorem do usranej śmierci o to by naprawił usługę
Firmy doskonale wykorzystują ten fakt, kasę dostają każdego miesiąca od wszystkich abonentów, podliczają saldo i resztę mają w dupie-ot cała prawda, ot prowadzenie biznesu po polsku
Kara dla firmy za to, że mi usługa nie działa to powinno być 30 krotność miesięcznej opłaty abonamentowej, za to, że usługa nie działała przez miesiąc, czyli jeśli miesięcznie płacę za neta 50 zł to tyle samo powinna wynosić dzienna stawka kary za to, że to nie działa za to za co płacę-to by mieli 2 możliwości, albo płacić takie kary, albo naprawić, ale kara powinna trafić w moje ręce na moje konto, to by się nauczyli szanować klienta
_________________
 
 
cAst0r 
easy master

Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 47
Wysłany: 27-01-2013, 23:12   

Też mam pingi do kitu wieczorami w CS:GO, zgłosiłem wreszcie (nie mogłem się połączyć z infolinia przez 3dni) ma przyjść technik we wtorek..
 
 
Senth 
easy master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 38
Wysłany: 27-01-2013, 23:44   

castor - u mnie technik był w piatek, zmienil modem na nowy lecz tej samej marki, siedzial i dumal chyba z godzine jednak nic nie wymyslil..
 
 
Humanoid 
Klikacz

Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 8
Wysłany: 30-01-2013, 18:56   

Dziwne rzeczy wypisujecie ;o
Ja gdy mam problem z pingiem/ utratą pakietów to wykonuje testy programem WinMTR po czym wysyłam je mailowo i najpóźniej do 30 dni wszystko jest naprawione ...
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 31-01-2013, 00:57   

Humanoid napisał/a:
Ja gdy mam problem z pingiem/ utratą pakietów to wykonuje testy programem WinMTR po czym wysyłam je mailowo i najpóźniej do 30 dni wszystko jest naprawione ...

No ja przepraszam, ale jeśli ta usługa będzie świadczona za darmo to takie rzeczy mogą się dziać, bo każdy wie, że jest to za darmo i operator może robić co chce.
Ale takie rzeczy nie mają prawa (nie powinny) się dziać wtedy jak ktoś bierze za to kasę i to wcale nie małą w skali całego kraju
Klienta nie obchodzi, że operator musi na coś wydać 1 MLD dolarów, a zarobi na tym sumarycznie 5 zł.
Płacę to wymagam i tyle
Wiecie dlaczego UPC jeszcze nie pozwało do sądu nikogo kto wypisuje o nich takie rzeczy na tym portalu, albo gdziekolwiek w sieci, bo co najmniej połowa tych spraw to prawda, i przed sądem by się rypło, że klienci składają reklamacje itd. a oni maja to w d...e i jedynie ich kasa interesuje.
Przecież każdego z nas UPC mogło by oskarżyć o pomówienie i działanie na szkodę spółki, ale boją się sądu jak diabeł święconej wody.
_________________
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-01-2013, 14:57   

powiem ci tak ja gubienie pakietow zglaszalem 15 stycznia 22 stycznia dostalem nowy modem 29 stycznia sprawie nadali numer wiec ile mozna czekac na to az laskawie usunam usterke. ponoc w tym czasie byli 2x liniowcy i cos na lini robili wiec w to bardzo watpie ale dobra technik byl 2x zmienil urzadzenie i jest poprawa bo chociaz trzyma poziom sygnalu ale pakiety jak gubilem to gubie do tej pory. testow zrobilem z 8 na kazdym widac straty danych a ile ss z gry to juz nie jestem wstanie policzyc i dotej pory nic sie nie zmienilo i zapewne sie nie zmieni po amrca az nie przyjdzie wiecej takich osob ze im gdzies dane w kosmos uciekaja
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 31-01-2013, 19:05   

Ja to rozumiem, nie musisz mi tego tłumaczyć, bo czasami też bym w UPC komuś łeb rozwalił.....za to jak coś u mnie działa (a właściwie nie działa)
Jedyny sposób to pisać reklamacje i cała ta droga, inaczej nie zmusisz ich do naprawienia tego, będziesz ich nękał, będą bulić to wtedy może naprawią, inaczej na forum to pisanie sobie a muzom....
_________________
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-02-2013, 18:33   

pociesze cie nie wiedzom dalej co maja robic abym nie gubil tych pakietow uparcie twierdza ze cos u mnie dostalem 2 modem nowy thomsona bo cisco w szczecinie nie ma. i dalej jest to co bylo ale pingi zmalaly :P . czyli od poniedzialku znowuż zabawa z ulubionymi paniami z pomocy technicznej i czekanie na dalsze kroki
 
 
Senth 
easy master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 38
Wysłany: 02-02-2013, 19:03   

No wkońcu i mi się udało. Wkoncu sie mna zajeli. Od wczoraj mam stabilny ping 20-25 na modeme Thomsona TWG 870. Chyba ktoś się tym zajął bo techników już u mnie nie było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: