Problemów z pingami ciąg dalszy :( |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2005, 23:18
|
|
|
pajak, odpisać im, aby nie ........
Ehh - czy Panowie zHelpdesku kiedykolwiek czegoś się nauczą?
Wyślij im, że problem jest z ich serwerem, a nie z obciążeniem łącza po stronie klienta.
Jeśli to coś pomoże, to możesz nawet i mój traceroute załączyć, żeby widzieli, że problem występuje po ich stronie, a nie pojedynczego klienta:
Kod: | traceroute to 212.33.76.150 (212.33.76.150), 30 hops max, 38 byte packets
1 10.131.192.1 (10.131.192.1) 4.885 ms 5.631 ms 6.519 ms
2 * * *
3 * * *
4 z.atman.fasteth.chello.pl (193.111.36.17) 257.308 ms 255.811 ms 260.941 ms
5 m40e-edu-0-3-0-3.atman.pl (194.153.134.1) 277.842 ms 264.664 ms 252.941 ms
6 z-atman.oc12.p.lodz-gw.pol34.pl (193.111.36.10) 253.082 ms 275.779 ms 274.502 ms
7 z-lodz-gw.warszawa-gw.10Gb.pol34.pl (212.191.126.34) 272.706 ms 272.528 ms 253.927 ms
8 z-warszawa-gw.bialystok.622.pol34.pl (212.191.226.34) 251.605 ms 272.749 ms 459.199 ms
9 212.33.64.209 (212.33.64.209) 271.293 ms 230.093 ms 221.243 ms |
Jacek |
|
|
|
|
pajak
easy master
Dołączył: 06 Gru 2004 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2005, 20:45
|
|
|
Cytat: | Szanowny Panie,
Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu monitorowania sieci w celu wyjaśnienia opisanego problemu.
Zgłoszeniu nadano numer: TT64540
Prosimy o powoływanie się na ten numer podczas dalszej korespondencji z nasza firma.
Postaramy się aby zgłoszony przez Pana problem został jak najszybciej rozwiązany.
Za wszelkie niedogodności związane z korzystaniem z usługi chello, chciałbym przeprosić Pana w imieniu firmy UPC.
Z poważaniem
|
wie ktoś ile muszę czekać ? =] |
|
|
|
|
czesiu
light master
Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 93 Skąd: Warszawa - Gocław
|
Wysłany: 14-03-2005, 21:18
|
|
|
pajunk, a duzo masz szczescia ostatnio? bo jak nie to raczej dlugo... |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2005, 21:35
|
|
|
pajak, czekać to jedno. Dowiadywać się w jakim stanie załatwienia jest dana sprawa, to drugie.
Natomiast możesz np: co 2 dni sprawdzać czy już problem ustąpił (częściej wydaje mi się, że nie ma sensu).
A znając moją korespondencje z UPC, to sprawy były załatwiane w czasie od 1.5 tygodnia do 1.5 roku. Ale mam nadzieję, że Panowie z helpdesku się poprawili i załatwią sprawę dość szybko.
Jacek |
|
|
|
|
pajak
easy master
Dołączył: 06 Gru 2004 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2005, 13:01
|
|
|
Może naprawili a może to tylko czasowe. Widać, ze sygnał nie idzie już przez łódź tylko od razu do Białego... zobaczymy co będzie dalejKLIK
edit:
qrwa, znowu to samo :/
[ Dodano: Pon Mar 21, 2005 20:26 ]
Cytat: | Szanowny Panie,
Po dokładnym sprawdzeniu połączenia, stwierdzono, że opóźnienia powstają na ruterze nie należącym do sieci chello, w związku z czym nie możemy wpłynąć na tą sytuację.
Z poważaniem |
:/ |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2005, 10:39
|
|
|
pajak, nie wiem czy to chwilowo, czy już na stałe, ale droga do serwera jest już rozsądna:
Kod: | traceroute to 212.33.76.150 (212.33.76.150), 30 hops max, 38 byte packets
1 10.131.192.1 (10.131.192.1) 5.984 ms 6.047 ms 5.740 ms
2 * * *
3 z.atman.fasteth.chello.pl (193.111.36.17) 6.368 ms 11.158 ms 11.007 ms
4 m40e-edu-0-3-0-3.atman.pl (194.153.134.1) 9.664 ms 12.011 ms 6.749 ms |
Kod: | --- 212.33.76.150 ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 3003ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.694/15.751/18.989/1.968 ms |
Jacek |
|
|
|
|
pajak
easy master
Dołączył: 06 Gru 2004 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2005, 16:08
|
|
|
to się zmieina .. od 12 do około 23-24 się chrzani a tak jest idealnie
a teraz jeszcze inaczej było bo na kilkanascie minut ping byl bardzo dobry i.. znowu wrocilo do stanu poczatkowego
no nic, musze czekac pewnie znowu kilka miechow ja kto bylo na jesieni gdzie od wrzesnia do listopada to samo bylo a pozniej znowu ladnie przez caly dzien |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2005, 20:45
|
|
|
pajak, racja - teraz serwer UPC, tj. z.atman.fasteth.chello.pl znowu powoduje opóźnienia rzędu 200-300ms.
Czyli Panowie z "HelpDesku" nic nie zrobili i problem dalej występuje na ich serwerze.
Jacek |
|
|
|
|
pajak
easy master
Dołączył: 06 Gru 2004 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2005, 17:26
|
|
|
napisali mi że to nie ich serwer :/ ( nie jednemu psu na imie burek czy jakos tak) |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2005, 22:00
|
|
|
pajak, no to poślij maila (lub zrob forward) do Panów z ATM - ciekawe co oni odpowiedzą
Podejrzewam, że odpiszą, że to nie ich serwer i odeślą do UPC
Jacek |
|
|
|
|
pajak
easy master
Dołączył: 06 Gru 2004 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2005, 18:09
|
|
|
nie odpisali ale już wszystko w porządku jest.. sygnał nie idzie przez łódź tylko od razu do białego; mam nadzieje ze się to już nie zmieni |
|
|
|
|
|