Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
 Forum Index
FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups
RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
problem z dodzwonieniem sie na numer w UPC
Author Message
dim
light master

Posted:    problem z dodzwonieniem się na numer w UPC [ !!! ]

Od kilku-kilkunastu dni mam problem z dodzwonieniem się na numer telefonu w UPC. Dzwoniąc z komórki mam komunikat "sieć zajęta", a z telefonu stacjonarnego sygnał zajętości, przy czym z obydwu telefonów mogę się dodzwonić na inne numery w innych sieciach, więc zakładam, że problem leży po stronie UPC. Czasem jest to chwilowe, innym razem trwa kilka godzin. Zgłosiłem to UPC dziś, czekam na ich odpowiedź. Czy ktoś miał ostatnio podobne problemy i czy udało się je rozwiązać?
 
 
Michal
Jr Admin



Posted:     [ !!! ]

Głupie pytanie, ale na jaki numer dzwoniłeś, jest ich kilka.
 
 
Marek
Moderator



Posted:     [ !!! ]

[b]Michal[/b], myślę że chodzi telefon klienta tej sieci.

[b]dim[/b], to się zdarza niemal od samego początku istnienia tej usługi, czasem częściej czasem zadziej, wynika to z problemów z serwerem albo z za małe ilość ilość linii łączących ich ze światem.
  marekd@jabberpl.org
 
Michal
Jr Admin



Posted:     [ !!! ]

Marku, mnie sie nie zdarzyło to nigdy. A dosc istiotne jest czy sii dzwoni na sprzedazowa, bok czy jeszcze inny numer.
 
 
Marek
Moderator



Posted:     [ !!! ]

Wciąż mam wrażenie, że piszemy o różnych rzeczach.

Infolinia UPC nie korzysta z telefonu internetowego tylko z tradycyjnych łącz telefonicznych dostarczanych przez zupełnie innego operatora.

A ja piszę o tym, że tego typu problemy jak tu opisane miewają klienci którzy korzystają z telefonu voipowego którego operatorem jest UPC - to znaczy nie można się dodzwonić do klientów UPC.
  marekd@jabberpl.org
 
dim
light master

Posted:     [ !!! ]

[quote="Michal"]Głupie pytanie, ale na jaki numer dzwoniłeś, jest ich kilka.[/quote]

Dlaczego głupie pytanie? Problem dotyczy jednego numeru w sieci UPC należącego do ich klienta, nie dzwoniłem na infolinię ani żaden podobny numer.

[b]Marek[/b], dzięki za odpowiedź. Dzwonię na ten numer od kilku lat, ale z takim problemem spotkałem się po raz pierwszy, stąd moje pytanie.
 
 
Michal
Jr Admin



Posted:     [ !!! ]

A no to jesli o voip chodzi to ja miałem z nimi jedna wpadkę, ale rozmowa z inteligentną konsultantką pomogła. okazało się że kabelek od telefonu padł i pomogła wymiana na inny i można się dodzwonić. U mnie akurat nie ma problemu przytykania itp. Ale mieszkam w Warszawie prawie w centrum.
 
 
dim
light master

Posted:     [ !!! ]

UPC odpowiedziało mi, że u nich wszystko działa poprawnie, spodziewałem się tego ;)
 
 
KOCUREK1970
chello guru


Posted:     [ !!! ]

Dlatego jeśli tylko możesz to olej ich usługę telefoniczną i załóż sobie własnego voipa, bo i duuużo taniej, wygodniej i bez problemów-sam osobiście korzystam z takiej formy i sobie bardzo chwalę
 
 
dim
light master

Posted:     [ !!! ]

Z tego telefonu korzysta starsza osoba, która potrafi wydzwonić kilkadziesiąt godzin miesięcznie na stacjonarne. Kiedyś liczyłem dla ipfona i w zależności od miesiąca wychodziło 2-3 razy drożej niż teraz w UPC w pakiecie ze wszystkimi usługami. Plan taryfowy to Minuty non-stop Europa i Świat.
 
 
Marek
Moderator



Posted:     [ !!! ]

Policz dla jakiś betamaxów tam jest po 5 godzin tygodniowo na stacjonarne za darmo (wystarczy mieć konto aktywne) a po przekroczeniu płaci się 5 - 7gr za minutę

Jak się w tych 5 godzinach tygodniowo zmieści to się nie płaci nic (tylko trzeba raz na 2 albo 3 miesiące doładować konto ale cała kasa z doładowania zostaje do wykorzystania na potem albo do dzwonienia na komórki).

Przy 30 godzinach rozmów miesięcznie (czyli średnio godzina dziennie) wychodzi około 30zł

No chyba, że masz osobę która gada przez telefon kilka godzin dziennie, codziennie. Dopiero wtedy tego typu taryfa co w upc może mieć sens.
  marekd@jabberpl.org
 
marder
plus master


Posted:     [ !!! ]

[quote="KOCUREK1970"]Dlatego jeśli tylko możesz to olej ich usługę telefoniczną i załóż sobie własnego voipa[/quote]
Tak, tak! Ja mam numer w ipcall.pl. 5 gr na stacjonarne w Polsce i Europie i 15 gr na wszystkie komórki (łącznie z Play). Polecam, taniej chyba nie ma nigdzie.
https://www.ipcall.pl/Portal/
 
 
dim
light master

Posted:     [ !!! ]

[quote="Marek"]No chyba, że masz osobę która gada przez telefon kilka godzin dziennie, codziennie. Dopiero wtedy tego typu taryfa co w upc może mieć sens.[/quote]
To jest właśnie taka sytuacja.
 
 
pkpk
Klikacz

Posted:    Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC [ !!! ]

[quote="dim"]Od kilku-kilkunastu dni mam problem z dodzwonieniem się na numer telefonu w UPC. Dzwoniąc z komórki mam komunikat "sieć zajęta", a z telefonu stacjonarnego sygnał zajętości, przy czym z obydwu telefonów mogę się dodzwonić na inne numery w innych sieciach[/quote]
[quote="dim"]Zgłosiłem to UPC dziś, czekam na ich odpowiedź.[/quote]

Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze.
 
 
dim
light master

Posted:    Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC [ !!! ]

[quote="pkpk"]Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze.[/quote]

Problem przestał występować od czasu, gdy UPC odpisało, że to nie ich wina, co wg mnie świadczy o tym, że jednak był to problem po ich stronie. Sądzę, że usunęli usterkę, ale napisali w ten sposób, żebym nie chciał dochodzić odszkodowania za niedziałającą usługę.
 
 
pkpk
Klikacz

Posted:    Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC [ !!! ]

[quote="dim"][quote="pkpk"]Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze.[/quote]

Problem przestał występować od czasu, gdy UPC odpisało, że to nie ich wina, co wg mnie świadczy o tym, że jednak był to problem po ich stronie. Sądzę, że usunęli usterkę, ale napisali w ten sposób, żebym nie chciał dochodzić odszkodowania za niedziałającą usługę.[/quote]

Mozliwe, ze problem byl u nich ;-) A mozliwe ze sprawdzili z komorki, i zglosili problem u danego operatora, zamiast Ciebie.

Natomiast, generalnie, jak skads sie dzwoni, to sie jest klientem tego operatora, i jak jest problem z dodzwonieniem sie gdzies, to do niego nalezy (i chyba tez najlatwiej) zglosic. Tu wiedziales, ze nr jest (lub tez powinien byc) w UPC, ale po co sobie zaprzatac tym glowe? (w szczegolnosci, jak numer docelowy moze byc u jakiegos malego operatora w przyslowiowej Koziej Wolce albo np. gdzies na Kubie/RPA/USA/itp).
- i wbrew pozorom, na zdiagnozowanie problemu w ten sposob operatorzy maja normalne "procedury", a jak zglaszasz w druga strone, to jest to troche taka droga pod prad
 
 
dim
light master

Posted:     [ !!! ]

Na pewno wykonali jedno połączenie testowe z numeru w sieci TP w Katowicach, które zapisało się w telefonie w nieodebranych, czy jeszcze jakieś, które się nie powiodły - nie wiem i nie interesuje mnie to.
Problem zgłosiłem do UPC, bo numer, na który dzwoniłem jest w ich sieci i należy do mnie, korzysta z niego moja matka. Problemy z dodzwonieniem się występowały w różnych dniach i o różnych porach, nie mogłem się dodzwonić z komórki w Play (zalogowanej w sieci Play, nie w roamingu wewnętrznym), zaraz potem próbowałem ze stacjonarnego i z drugiej komórki w T-Mobile - mogłem wszędzie się dodzwonić z tych telefonów, tylko nie na ten jeden numer w UPC, więc głupio byłoby zakładać, że jednocześnie zepsuło się w tych sieciach i im zgłaszać. Już po zgłoszeniu usterki udało mi się jeszcze trafić na moment, że nie można się było dodzwonić z komórki i z tego problemowego telefonu w tym momencie też nie można było nigdzie zadzwonić.
Do UPC nie mam pretensji, bo wszystko ma prawo się zepsuć, a oni naprawili na drugi dzień po zgłoszeniu (chociaż twierdzą, że nie naprawili, bo było w porządku).
Co do procedur operatorów to tak się składa, że od blisko 25 lat pracuję w różnych telekomach i powiedzmy, że nieco się orientuję, jak ten bałagan się kręci.
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Grupa
Aktualności: