Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Za miesiąc kończy się umowa...
Autor Wiadomość
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 29-03-2013, 16:30   

diadoch napisał/a:
Dziękuję za wiadomość, czyli jest szansa?

Jest:) Przy necie 30 megowym najsensowniej bedzie zostac-promocja to rewelacyjna kombinacja uslug plus hbo za 25 zł.
_________________
 
 
diadoch 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 6
Wysłany: 02-04-2013, 15:42   

Witam,

Zadzwoniłem i zaoferowano mi wyższą kwotę niż płacę.
135 zł miesięcznie.

No to zostało mi przejść do Vectry...
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 02-04-2013, 15:51   

Zabrakło lektury forum. Maksymalnie może to zostać obniżone do 115 zł. Max extra hd +pvr, hbohd, 30 mega internetu.
_________________
 
 
diadoch 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 6
Wysłany: 02-04-2013, 16:29   

Witam,

Bardzo możliwe, że zabrakło mi lektury z tego forum.
Wkurzyłem się, bo facet mi powiedział, że nie może mi zaproponować niższego abonamentu, tylko to co jest na stronie i poprosił abym zadzwonił do działu utrzymania klienta.

Nie mam pojęcia jak z nimi rozmawiać.
Wychodzę do nich z możliwością przedłużenia umowy, a oni walą mnie takimi cenami.

Za pakiet, który mnie interesuje chcą 160,00 zł
Czy możecie mi wskazać w jakim miejscu jest lektura na forum lub inaczej pomóc.
Z góry dziękuję.

Życzę Wam aby wiosna przyszła szybko!
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 02-04-2013, 16:40   

diadoch napisał/a:
Nie mam pojęcia jak z nimi rozmawiać.

Wazniejsze z kim a nie jak. Potrzebna informacja jest chociażby w Twoim pierwszym poście.
_________________
 
 
Joszo 
light master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 86
Wysłany: 03-04-2013, 09:20   

Cytat:
Wkurzyłem się, bo facet mi powiedział, że nie może mi zaproponować niższego abonamentu, tylko to co jest na stronie i poprosił abym zadzwonił do działu utrzymania klienta.


Następnym razem poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta. Zwykły pracownik tych promocji Ci nie da.
 
 
diadoch 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 6
Wysłany: 08-04-2013, 19:55   

Witam,

Udało się.
Dziękuję za pomoc.
Jutro odwiedzi mnie monter i zamontuje nowy dekoder z nagrywarką.


115 zł :)

Dziękuję.
 
 
Marjo 
easy master


Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 32
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-04-2013, 09:49   

Witam,
Takie coś mam teraz i umowa się kończy 10.10.2013. Wiem że zbyt wcześnie na cokolwiek ale chciałbym wiedzieć mniej więcej na co można liczyć!?!?!

TELEWIZJA
Pakiet Max HD z nagrywarką
Pakiet Premium Canal+ SD
Opcja Canal+ HD

INTERNET
Fiber Power 100 Mb/s
Bezprzewodowy Internet UPC

TELEFON
Rozmowy non-stop Europa i Świat

Total:
220 PLN

Co chciałbym mieć:

TELEWIZJA
Pakiet Max HD + multiroom

INTERNET
30 Mb/s ewentualnie 60 Mb/s
Bezprzewodowy Interent UPC

TELEFON
j/w

Miesięczna opłata na jaką jestem się w stanie zgodzić to:
160 - 175 PLN

Czy jest to w ogóle możliwe!?!?
Proszę o jakieś wskazówki dotyczące negocjacji z UPC.
Staż w UPC to 4.5 roku.
 
 
tommiyacht 
light master

Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 50
Wysłany: 02-05-2013, 18:37   

Witam, sory ale nie wiedziałem gdzie spytać a nie chce nowego tematu zakładac:

1) czy można w punktach UPC podpisywac/negocjowac itd umowy przedłużeniowe ? (w moim przypadku z nieokreślonej analog na digital). Jeśli tak to gdzie jest "elastyczniej/korzystniej" - właśnie w punkcie UPC czy telefonicznie DUK ?
2) jaki jest nr DUK ?
3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ?
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 63 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4700
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-05-2013, 23:55   

tommiyacht napisał/a:
1) czy można w punktach UPC podpisywac/negocjowac itd umowy przedłużeniowe ? (w moim przypadku z nieokreślonej analog na digital). Jeśli tak to gdzie jest "elastyczniej/korzystniej" - właśnie w punkcie UPC czy telefonicznie DUK ?
2) jaki jest nr DUK ?
3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ?

1. Można, tylko pamiętaj, że wtedy nie przysługuje Ci prawo do rezygnacji z takiej umowy w terminie 10 dni bo podpisujesz ją na terenie przedsiębiorstwa (a takimi są punkty sprzedaży), ale lepiej zadzwonić do DUKa bo zawsze coś lepszego tam trafisz i możesz z niej zrezygnować w terminie 10 dni jakby co.
2 324949935
3 Tego to akurat nawet samo UPC nie wie, a co dopiero my zwykli abonenci, ale cokolwiek zrobisz to zawsze będziesz miał tyły, bo za rogiem zawsze czyha lepsza, tańsza oferta, a Ty już umowę podpisałeś i minęło już więcej niż 10 dni na odstąpienie od niej i wzięcie tej lepszej :mrgreen: .
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-05-2013, 14:36   

tommiyacht napisał/a:

3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ?
Taki sam jak każdy inny.
Z reguły w lecie maleje ruch w interesie to w lipcu spadają ceny albo pojawiają się bardziej atrakcyjne promocje. Czasem też na sam koniec roku pojawiają się jakieś okazje gdy firma chce pochwalić się statystykami - ale to nie zawsze.
Tak poza tym każdy okres w roku jest równie dobry.
  marekd@jabberpl.org
 
firefox1206 
Klikacz

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 5
Wysłany: 20-06-2013, 12:40   

Witam, wszystkich forumowiczów.

Jestem klientem UPC. Mam problem jak tytuł tego tematu,:

Moje usługi:

TV
Pakiet MAX HD

Internet
25mb + WiFi

Tel.
240 do wszystkich

Cena: 125,99zł

Umowa była podpisana na 24 miesiące. Jej koniec jest we wrześniu.

Czego oczekuje:
Przede wszystkim redukcji kosztów tak do 90zł.
Internet 25MB wystarcza, może być bez WiFi - sam sobie kupie router.
TV Może być pakiet taki jak jest teraz, może być mniejszy.


Co teraz zrobić? Wysłać rezygnacje aby po zakończeniu umowy zrezygnować z UPC i poczekać aż się DUK odezwie, czy czekać aż sami coś zaproponują?
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2013, 14:36   

firefox1206 napisał/a:
Co teraz zrobić?

Zapoznać się z kilkoma podobnymi tematami, w których kilkanaście razy padła odpowiedź na Twoje pytanie.
 
 
firefox1206 
Klikacz

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 5
Wysłany: 20-06-2013, 16:33   

Przeczytałem kilka tematów, 3 - strony wstecz.
Wiem tyle, że:

1.Najlepiej rezygnacje zanieść lub wysłać listem - warto mieć na papierze.


Ale nadal nie wiem czy pakiet TV MAX HD + WiFi 30 lub trochę mniej zmieści się do 90zł.
Nie wiem czy mam wysłać, rezygnacje teraz czy zadzwonić do DUK - nr. znalazłem na forum.

Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość ;)

[ Dodano: 20-06-2013, 19:34 ]
Zadzwoniłem do BOK, facet mnie przekierował do DUK, ale tam się nie dodzwoniłem i dostałem info, że bym się nagrał i podał dane.

Czekam, aż oddzwonią.
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2013, 19:23   

firefox1206 napisał/a:
Czekam, aż oddzwonią.

Nie czekaj na nich bo się nie doczekasz...
Dzwoń sam na numery bezpośrednio do Działu Utrzymania Klientów: 32 494-99-30 lub 32 494-99-33.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: