Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Debilizm i bałagan w UPC
Autor Wiadomość
czaki
easy master

Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 32
Wysłany: 21-06-2012, 17:14   

Kolejny raz nikt nie przyjechał zero wiadomosci ;/

[ Dodano: 22-06-2012, 09:15 ]
Zadzwoniłem do nich wczoraj czemu nikt nie przyjechał to mi powiedzieli, że zrezygnowałem z podpisania umowy 3 czerwca (9 czerwca mialem mieć montaż potem mi przesunali na 18 i potem na 21). Potem zadzwonił do mnie Pan z super oferta pakiet VIP za 160 zł + HBO na miesiąc i SHD na miesiąc, potem 21zł+ c+. No to mówie, że ja wziąłem oferte SHD na pół roku za free i potem 10zł + HBO na pól roku. To mi mówi ze nie ma i nie było takiej oferty, więc wszedłem na strone i czytam mu regulamin, a on dalej swoje ze nie ma takiej oferty więc podziękowałem mu za rozmowe i zadzwoniłem jeszcze raz. Odebra Pani i mówie ze miałem ofertę miał być dziś montaż, ale okazało się, że niby zrezygnowałem i chciałbym nową ofertę. Podałem nazwisko i okazało się że oferta jest i monter miał być. Przeprosiła umówiła na dziś między 15 a 17. Dziś dzwoni do mnie monter i prosił o potwierdzenie rezygnacji z montażu na dzień dzisiejszy :) . Powiedziałem ze maja burdel i ma przyjechać, bo ja nadal chce założyć. Jesteśmy w kontakcie :)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-06-2012, 17:18   

czaki napisał/a:
Dziś dzwoni do mnie monter i prosił o potwierdzenie rezygnacji z montażu na dzień dzisiejszy . Powiedziałem ze maja burdel i ma przyjechać, bo ja nadal chce założyć. Jesteśmy w kontakcie

:shock: Gratuluje anielskiej cierpliwości do UPC-respekt
_________________
 
 
-skasowany-
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2012, 08:15   

-skasowany-
 
 
brovar 
classic master

Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 223
Skąd: KRAKÓW_NH_---
Wysłany: 25-06-2012, 21:02   

14 dni mineło, a korekty rachunku dalej nie mam. Smsem już upominają bym wpłacił im kasę.
_________________
 
 
czaki
easy master

Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 32
Wysłany: 26-06-2012, 10:54   

CePeU napisał/a:
czaki - jeśli sytuacja nadal nie jest wyjaśniona, podeślij ID na priv sprawdzę skąd takie zamieszanie


Już jest ok. Najlepsze jest to że byłem zbywany 3 razy bo nie ma dekoderów a jak panowie monterzy przyszli to nie wymienili dekodera. A potem jeden z monterów mi powiedział tak " Wie Pan tutaj tylko do Pana to nam sie nie opłaca przyjezdzać bo więcej na benzyne wydamy niż zarobimy" :)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2012, 12:26   

Cytat:
Wie Pan tutaj tylko do Pana to nam sie nie opłaca przyjezdzać bo więcej na benzyne wydamy niż zarobimy"

A co się dziwisz, przecież to są podwykonawcy i oni też muszą patrzeć na koszty, ot proza życia
_________________
 
 
Adan 
light master

Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 89
Wysłany: 26-06-2012, 17:45   

Ha, a mi dzisiaj odcięli RUU. Patrzę w tv, nie ma Max HD. Zalogowałem się na ebook - wszystkie zmiany wyczyszczone, zostało Select SD + Fiber 25 Mb/s zamiast tego, co było. Z datą podłączenia na dzisiaj. Ciekawe czy dekoder HD i wi-fi przyjadą odebrać :roll:
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2012, 01:06   

Adan napisał/a:
Ciekawe czy dekoder HD i wi-fi przyjadą odebrać :roll:

Sam to musisz zrobić. Odesłać na swój koszt albo zawieźć osobiście do BOK w terminie chyba 7 dni (albo 14, nie pamiętam dokładnie).
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-06-2012, 17:44   

RadkoR napisał/a:
Sam to musisz zrobić. Odesłać na swój koszt albo zawieźć osobiście do BOK w terminie chyba 7 dni

Dokładnie w 7 dni po rozwiązaniu umowy musisz rozliczyć się ze sprzętu UPC
_________________
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2012, 19:16   

RadkoR napisał/a:
Adan napisał/a:
Ciekawe czy dekoder HD i wi-fi przyjadą odebrać :roll:

Sam to musisz zrobić. Odesłać na swój koszt albo zawieźć osobiście do BOK w terminie chyba 7 dni (albo 14, nie pamiętam dokładnie).


eh ale wy wiecie co wolno a co nie w UPC :P Sam wcale nie musi robić...na upartego może zamówić technika który przyjedzie i sprzęt odbierze...niestety taka usługa kosztuje 50zł i jest ona pięknie wyszczególniona w cenniku
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-06-2012, 22:47   

RadkoR napisał/a:


Sam to musisz zrobić. Odesłać na swój koszt albo zawieźć osobiście do BOK w terminie chyba 7 dni (albo 14, nie pamiętam dokładnie).


Jeśli zdecyduje się na zawiezienie osobiste polecam mimo wszytko zapakować w kartonik i zaadresować a na miejscu przedstawić się jako kurier z przesyłką i tylko poprosić o pokwitowanie, dzięki temu uniknie się czekania 2 godziny w kolejce ludzi składających reklamacje i wypowiedzenia.
  marekd@jabberpl.org
 
Adan 
light master

Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 89
Wysłany: 29-06-2012, 01:09   

Tak, tylko zupełnie nie wiedziałem o co c'mon. Okazało się, że mój mail do nich z informacją, że thomson nie udostępnia publicznego ip i jeśli nie dostarczą cisco, ani się ze mną nie skontaktują, żeby wyjaśnić tą kwestię, to będę zmuszony wypowiedzieć umowę został potraktowany jako odstąpienie od umowy w terminie dziesięciodniowym i ktoś sprytny odciął mi RUU. Oczywiście zapomniał o tym poinformować i dopiero telefon do DUK wyjaśnił sprawę. Dzisiaj mam podpisać nową/starą umowę, a monter ma przywieźć Cisco. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

A z maila, którego dostałem po rozmowie z DUK:
Kod:
Informuję, że rezygnacja z usług złożona w trybie dziesięciodniowego odstąpienia od umowy została przyjęta, zgodnie z Pana życzeniem

Uprzejmie potwierdzam, że od dnia 26.06.2012 r. firma UPC świadczy Panu swoje usługi na podstaawie umowy na czas nieokreślony.

Nadmieniam, że na dzień 29.06.2012 r. została zaplanowana zmiana usług, które będą świadczone przez nasza firmę na Pana koncie.


Czyste wariactwo. Nawet, gdybym rzeczywiście chciał wypowiedzieć umowę RUU, to jakim cudem UPC świadczy usługi dalej? Poprzednia umowa była promocyjną na dwa lata, ale została anulowana podczas podpisywania RUU. Skoro z RUU wg nich zrezygnowałem, to czemu dalej jestem ich klientem? Coś mi się wydaje, że za te 3 dni będą mnie chcieli skasować wg standardowych cennikowych stawek, sporo wyższych od promocyjnych.
I znowu trzeba będzie z nimi walczyć. Coś za dużo tego UPC w moim życiu przez ostatni miesiąc. Popularności im to nie przynosi...

[ Dodano: 29-06-2012, 22:50 ]
Heh, monter stwierdził, że Cisco jest tylko dla biznesowych, umowy do podpisania mi nie da, żebym sobie sam dzwonił do UPC i przywrócił usługi i starą umowę, bo router mam, dekoder hd mam więc on zgłasza nieuzasadniony wyjazd.
Zaraz zadzwoniłem do DUK, usłyszałem, że to pani X z którą kiedyś rozmawiałem o RUU musi ze mną rozmawiać i do mnie oddzwoni. Po 8h czekania zadzwoniłem jeszcze raz, a po kolejnych 3 znowu - jednak trzeba dzwonić po 21 - po 5 minutach wszystko było po staremu (na wi-fi jeszcze czekam). Ukłony dla jedynego konsultanta, który mi chciał pomóc.

Teraz oprócz kłótni o Cisco czeka mnie jeszcze kłótnia o 4 dni na "umowie bezterminowej", której nie podpisywałem, więc płacić za czyjeś błędy nie zamierzam. Będą ciekawe korekty do faktury za czerwiec, bo miejsc na pomyłki mnóstwo (korekta za 3 miesiące i 4 dni o 10 zł/m-c za dużo za 10Mb/s ze starej umowy, 4 dni na bezterminowej, reszta czerwca na RUU), a UPC tam gdzie może się pomylić w liczeniu, to zawsze się myli w moim przypadku. Dobrze, że chociaż udało się załatwić sprawę, bo już byłem na granicy wytrzymałości.
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2012, 21:13   

Musze przyznać ze faktycznie ostatnio w UPC jest bałagan, złożyłem reklamacje na początku czerwca po paru dniach dostałem mail z info ze sie przedłuży termin odpowiedzi mija juz ponad 20 dni i nic, zero odzewu.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 30-06-2012, 21:19   

grzegorz napisał/a:
złożyłem reklamacje na początku czerwca po paru dniach dostałem mail z info ze sie przedłuży termin odpowiedzi mija juz ponad 20 dni i nic, zero odzewu.

To poczekaj jeszcze 10 dni...i jak się nie odezwą do tego czasu czy tak, czy nie, to reklamacje będzie na tak z mocy ustawy
Adan napisał/a:
a UPC tam gdzie może się pomylić w liczeniu, to zawsze się myli w moim przypadku

Wierz mi, nie tylko w twoim przypadku się mylą, i co zawsze mnie zaskakuje :mrgreen: (poważnie) :twisted: , że te pomyłki są zawsze na ich korzyść-ciekawe nie!!! :shock:
_________________
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2012, 12:11   

Dla wszystkich niezadowolonych....
na stronie www.upc.pl jest link do ankiety :)

http://badanie-opinii.ankietka.pl/

w której ładnie można opisać nasze żale....UPC zawsze twierdzi że w ich ankietach wychodzi że są super i wogóle to może raz jakaś mała mobilizacji by im pokazać co naprawdę my ich klienci myślimy o nich?:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: