Błyskawiczny serwis UPC |
Autor |
Wiadomość |
borsuk
Klikacz
Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 1
|
Wysłany: 22-05-2012, 19:39 Błyskawiczny serwis UPC
|
|
|
Byłem klientem Aster i zmiana operatora na UPC niespecjalnie mnie obeszła, aż do zaszłej soboty, kiedy to padł mi zasilacz do dekodera cyfrówki. Zadzwoniłem na infolinię, zastanawiając się na którą godzinę mogę mówić się na poniedziałek na wymianę. Miły pan z infolinii zaproponował mi wizytę montera w... czwartek, grzecznie dopytując które godziny najbardziej mi odpowiadają. I tak jestem pozbawiony telewizji przez pięć dni. Stąd moje pytanie do "starych" abonentów UPC: czy taka szybkość serwisu to standard, czy po prostu ja miałem pecha trafić na "obłożenie" monterów? |
Ostatnio zmieniony przez Rafal 23-05-2012, 11:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 23-05-2012, 10:33
|
|
|
borsuk napisał/a: | Byłem klientem Aster i zmiana operatora na UPC niespecjalnie mnie obeszła, aż do zaszłej soboty, kiedy to padł mi zasilacz do dekodera cyfrówki.......Miły pan z infolinii zaproponował mi wizytę montera w... czwartek |
Weż zasilacz i przejdz się do LBOK tam powinni Ci go wymienić na sprawny...albo podłącz swój jeśli masz 12 Volt i z 3 Ampery i przeczekasz do serwisu |
_________________
|
|
|
|
|
Joszo
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 86
|
Wysłany: 23-05-2012, 11:32
|
|
|
W LBOK raczej zasilacza nie wymienią...
Podejrzewam że to raczej twój pech, ja w Katowicach zawsze miałem serwis za dzień - dwa. |
|
|
|
|
matulec
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 639
|
Wysłany: 23-05-2012, 21:01
|
|
|
Mi ostatnio padł zasilacz do routera. Dzwoniąc po 18 wizytę mi zaproponowano na następny dzień. Może jakby ktoś z samego rana dzwonił, to może i by się tego samego dnia udało. |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:11
|
|
|
I ja dorzucę swoje 3 grosze. Wczoraj pomiędzy 18-21 był u mnie technik, bo były problemy i z TV i netem. Po przyjściu sprawdził sygnał i stwierdził, że jest tragiczny i że to pewnie wina gniazdek. Przez 5 miesięcy jak mieszkam w nowym mieszkaniu nie było żadnych problemu a jak przenosiłem adres instalacji to sygnał w czasie montażu był bardzo dobry, więc ździwiłem się mocno. Potem Pan zszedł do garażu i okazało się, że po odłączeniu i podłaczeniu kabla w tamtej skrzynce wszystko wróciło do normy. Niestety po ok 4 godzinach problem pojawił się znowu, więc dziś o 7 zadzwoniłem na infolinię ale okazało się, że w systemie zlecenie nie spłynęło jeszcze jako zamknięte i w BOKu nie mogą na razie wystawić nowego. Zapewniano mnie jednak, że na pewno ktoś dziś się ze mną skontaktuje i problem zostanie usunięty Potem jeszcze 2 następne telefony, koło 10 i 14 i dalej nie da się umówić ponownie serwisu. Niestety mamy 17 i dalej nikt nie zazdzwonił i tym sposobem co najmniej do 7 stycznia zostałem ze źle odbierającą TV i mulącym netem..... Wszystko jest cacy jak trzeba coś sprzedać, potem kliencie radź sobie sam.... |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:24
|
|
|
TomekPL, złoż skargę na wykonanie serwisu. Wtedy powinni to zrobić priorytetowo. Kiedyś mówiono o terminie 4h na takie sytuacje. |
_________________
|
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:32
|
|
|
Lepiej zadzwonić do BOKu czy przez formularz na stronie ? |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:35
|
|
|
Zadzwon-bedzie szybciej.Opisac sprawe też mozna ale najwazniejsze zeby ktos ruszyl dupsko i Ci ogarnał usługi. |
_________________
|
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2014, 18:18
|
|
|
Zadzwoniłem i zgłosiłem skargę na serwis- stwierdzono, że nie da się nic zrobić i muszę czekać co najmniej do wtorku...
[ Dodano: 04-01-2014, 18:35 ]
Net raz działa dobrze raz kiepsko, teraz zalogowałem się w panelu od modemu i odczyty sa takie:
Orientuje się ktoś w jakich granicach powinny być wartości Power i SNR.
Tak jak mówię, akurat na chwilę obecną net działa dobrze, z 5min temu za to znów lampa DS na modemie migała co 3-4 sek i na speedteście notowałem wyniki w granicach 2-3 mbit.
Z TV za to na chwilę obecną nie działa mi większośc kanałow w HD, albo są duże zakłócenia albo mam info na ekranie : "brak sygnału itd.."
Bez tytułu.png
|
|
Plik ściągnięto 240 raz(y) 39,94 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2014, 18:48
|
|
|
TomekPL napisał/a: |
Orientuje się ktoś w jakich granicach powinny być wartości Power i SNR.
|
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=1468
Wartość Power jest zbyt wysoka. Pozostałe parametry OK. |
_________________
|
|
|
|
|
RadkoR [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2014, 19:47
|
|
|
Karol napisał/a: | Wartość Power jest zbyt wysoka. Pozostałe parametry OK. |
Znaczy się, że masz na myśli to, że sygnał na downstreamie jest grubo poniżej normy, która powinna wynosić ok -12 do +12 dB. Tutaj jest to nawet -21,4dB na jednym z kanałów DS.
Nic dziwnego, że net raz działa raz nie. Przy takim sygnale to aż cud, że w ogóle się łączy.
TomekPL, wzywaj serwis. Do skutku. Zadzwoń do Działu Technicznego i poproś aby sprawdzili parametry modemu. Od razu zauważą, że jest źle, bardzo źle...
Co dziwne, poziom na upstream oraz SNR na DS i US jest OK... |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2014, 20:25
|
|
|
Próbowałem kolejny raz ale tutaj na infolinii nie da się nic wskórać. Słyszę, że zostało to przekazane do dyspozytora i mam czekać na kontakt zwrotny (możliwe, że dopiero we wtorek....). Wczoraj po tym jak serwisant przepiał kable w garażu i zalogował się na stronę konfiguracji modemu to downstream był na poziomie -6,6 ale po 3 godzinach znów to samo. Nie wiem tylko co może być nie tak w garażu bo mówił, że sygnał w skrzynce jest bardzo dobry. Nie wiem ogólnie co można zrobić w takiej sytuacji bo nie wyobrażam sobie robienia czegokolwiek w mieszkaniu bo mam porobione skrzynki i kable są już w ścianach a w tej chwili po podłodze też nie ma go już jak puścić. Możliwe żeby problem był w rozgałęziaczu w puszcze w mieszkaniu bo mam jeszcze coś takiego - rozdziela mi sygnał na 3 kable po 2 do TV na każdy pokój i jeden do gniazdka od netu.
20140104_203127 (Large).jpg
|
|
Plik ściągnięto 252 raz(y) 99,21 KB |
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2014, 21:44
|
|
|
TomekPL napisał/a: | Możliwe żeby problem był w rozgałęziaczu w puszcze w mieszkaniu bo mam jeszcze coś takiego - rozdziela mi sygnał na 3 kable po 2 do TV na każdy pokój i jeden do gniazdka od netu. | Podłącz na chwilkę modem bezpośrednio do kabla, który jest obecnie w wejściu IN w rozdzielaczu i zobacz jaki będzie sygnał. |
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-01-2014, 06:38
|
|
|
Często przyczyną nieprawidłowych parametrów są źle zarobione końcówki kabli lub uszkodzone złączki. Jeśli sygnał w garażu jest bardzo dobry to problem jest gdzieś dalej. Technik powinien sprawdzić wszystkie kable po kolei.
Jeśli masz złącze typu "beczka" http://www.elektrobegin.p...-z-nakretka.jpg połącz kabel oznaczony IN z kablem, który idzie do modemu i sprawdź sygnał. Sprawdź też kable czy nie ma luźnych jakichś końcówek. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2014, 14:20
|
|
|
Można pominąć ten dodatkowy przewód (aby wykluczyć jego ewentualne uszkodzenie) i podłączyć bezpośrednio do kabla, który jest na wejściu zwrotnicy. W takim układzie nie trzeba dodatkowych łączników. |
|
|
|
|
|