Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pakiet HBO - nowe promocje!
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 183 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3870
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-08-2017, 14:31   

erwinsans napisał/a:
Gdzie znajdę REG na HBO 1 miesiąc za 0 zł bez zobowiązania z możliwością rezygnacji po 30 dniach ?
:mrgreen:
W regulaminach:
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=187521#187521
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 714
Wysłany: 30-08-2017, 14:35   

Pitrek napisał/a:
erwinsans napisał/a:
Gdzie znajdę REG na HBO 1 miesiąc za 0 zł bez zobowiązania z możliwością rezygnacji po 30 dniach ?
:mrgreen:
W regulaminach:
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=187521#187521


Dzięki już znalazłem :)

Mam pytanie jak oni to liczą czy od 1 do 1 czy od momentu włączenie do wyłączenia ?
Załóżmy aktywuje 30 sierpnia i zrezygnuje 30 września czy policzą za ten 1 dzień potem opłatę a potem skorygują ? Czy najlepiej odpalić 1 września i zrezygnować 1 października ?
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 183 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3870
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-08-2017, 16:06   

erwinsans napisał/a:
Mam pytanie jak oni to liczą czy od 1 do 1 czy od momentu włączenie do wyłączenia ?

Od włączenia do wyłączenia:
1. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do złożenia rezygnacji z Usług w dowolnym momencie korzystania z Usług.
2. Zaprzestanie świadczenia Usługi Pakiet Premium HBO HD wraz z opcją HBO OD / HBO GO następuje z chwilą doręczenia rezygnacji.
3. Oświadczenie o rezygnacji z przedmiotowej Usługi należy złożyć drogą elektroniczną na adres www.upc.pl/kontakt lub telefonicznie pod numerem telefonu: 813 813 813.
4. W przypadku rezygnacji opłata jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni korzystania z Usługi w danym okresie rozliczeniowym.


Jeżeli rezygnację wprowadzą do systemu przed upływem 1 miesiąca, to jest za free.
_________________
 
 
katowicer 
light master

Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 51
Wysłany: 30-08-2017, 18:53   

Dziś wróciłem po lecie do oglądania tv. No więc od razu telefon do DUK po promocje. I tu zonk - 6 telefonów - 6 konsultantów i każdy to samo - nie ma dla mnie takiej promocji. Telefony do normalnego BOK też nic nie dały. Wreszcie załatwiłem to inaczej ale nie spodziewałem się takiego oporu ze strony DUK.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 183 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3870
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-08-2017, 19:10   

katowicer napisał/a:
Wreszcie załatwiłem to inaczej ...
Czyli :?:
_________________
 
 
katowicer 
light master

Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 51
Wysłany: 31-08-2017, 06:56   

Przez znajomego w UPC w Katowicach.
 
 
ZIBi50 
light master

Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 51
Wysłany: 31-08-2017, 16:26   

Jednak "misiewicze" są potrzebni.
_________________
 
 
katowicer 
light master

Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 51
Wysłany: 02-09-2017, 18:52   

Nie widzę niczego złego w wykorzystywaniu znajomości do swoich prywatnych celów. Takie życie.
 
 
misiek122 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 435
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-09-2017, 10:19   

Czy logujecie się na hbo.pl bez problemu?
Od dłuższego czasu nie mogę się zalogować w celu zapisania się na newsletter bo nie dostaję go systematycznie, co tydzień.
Próbowałem na trzech różnych przeglądarkach, za pomocą facebooka i normalnie, nic nie pomaga.
Napisałem do HBO na facebooku to poradzili wyczyścić pliki cookie i to wszystko na co ich było stać, więcej na wiadomości nie odpisują.
Wsparcie poniżej krytyki, a to jest przecież usługa dodatkowo płatna
_________________
 
 
LNR 
ultra master

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1307
Skąd: W-wa
Wysłany: 16-09-2017, 20:11   

U mnie logowanie działa, ale newsletter rzeczywiście ostatnio nie przychodzi ani od HBO ani od Cinemax.
_________________
 
 
misiek122 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 435
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-09-2017, 10:26   

Ok, dzięki za info. W takim razie wiem, że nie mam po co się logować skoro Ty też nie dostajesz newslettera.
_________________
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3048
Skąd: Śląsk
Wysłany: 22-09-2017, 16:58   

14 i 15 października odkodowane HBO. W ramówce z ciekawszych pozycji to m.in. "Snowden" i "Ostatnia rodzina".
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 714
Wysłany: 29-09-2017, 13:54   

Dzisiaj rezygnacja z HBO 0 zł po godzinie aktywacja kolejny miesiąc 0 zł.
_________________
 
 
reddevilxx 
easy master

Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 26
Wysłany: 04-10-2017, 12:45   

WItam ma ktos aktywny numer do duk??
 
 
Denimek 
Klikacz

Dołączył: 04 Paź 2017
Posty: 8
Wysłany: 04-10-2017, 16:17   

Dzwoniłem pod 813 813 813 i chciałem żeby połączyli mnie z DUK to uzyskałem odpowiedz że właśnie dodzwoniłem się do DUK. :lol:

[ Dodano: 04-10-2017, 17:27 ]
Swoją drogą śmieszy mnie takie comiesięczne kombinowanie. Rozumiem negocjacje warunków umowy ale comiesięczne rezygnowanie i szukanie konsultanta który ponownie włączy HBO jest trochę upokarzające....
Odpowiada mi cena i repertuar programowy to płacę uczciwie nie odpowiada to rezygnuje.
A do DUK dzwoniłem w innej sprawie niż naciąganie na HBO.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: