Pakiet HBO - nowe promocje! |
Autor |
Wiadomość |
eric88
easy master
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 20
|
Wysłany: 03-03-2017, 21:47
|
|
|
wczoraj włączyłem HBO , normalnie przez MOJE UPC , pakiety dodatkowe czyli Pakiet HBO HD + opcja HBO OD/GO. ( 0 zł przez 1 miesiąc, potem 30 zł miesięcznie aktywacja: 0 zł brak zobowiązania ) . Potwierdzenie przyszło na e-mail i po przeczytaniu regulaminu okazało się że jest to regulamin Promocji Emocje z HBO (2013-3 ) Trochę wprowadziło mnie to w błąd i przez infolinię poleciłem włączyć promocje „Rozrywka z HBO” (2016-1). Być może nie byłoby jakiejś różnicy ale jednak dla spokoju wolałem ww. promocję. Potwierdzenie usługi w Moje UPC też trochę trwało, przy pierwszym zamówieniu nie dodali usługi , dopiero za drugim razem przez infolinie po ok 3 h dodali usługę i podali w Moje UPC kod aktywacyjny.
Moja rada jest taka żeby czytać jakie podsyłają nam regulaminy promocji przy potwierdzeniu zamówienia. Zamawiając przez stronę dany pakiet czasami można się zdziwić na jakich zasadach otrzymujemy zobowiązanie. |
|
|
|
|
enigma
light master
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 143
|
Wysłany: 01-04-2017, 12:09
|
|
|
czy ktoś zamierza dzisiaj włączać "darmowy miesiąc" na kwiecień? |
|
|
|
|
macmanus
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 4 Skąd: zewsząd ;-)
|
Wysłany: 01-04-2017, 13:43
|
|
|
Zamierza i włączył |
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2017, 14:11
|
|
|
W czwartek odłączałem, a dziś także ponownie włączyłem |
_________________
|
|
|
|
|
enigma
light master
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 143
|
Wysłany: 01-04-2017, 17:58
|
|
|
No i mi też się udało całkiem ciekawe propozycje w tym miesiącu zapowiadają. |
|
|
|
|
Miki3
light master
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 95 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-04-2017, 19:42
|
|
|
A u mnie tym razem zonk Korzystałem do tej pory bez problemu przez kilka miesięcy a dzisiaj się nie udało. Próbowałem w BOK i BUK - skutek ten sam. Być może jakieś znaczenie ma fakt, że skończyło mi się zobowiązanie i od kilkunastu dni jestem na bezterminówce? Sam jestem zaskoczony, że się nie udało - do tej pory nie było z tym absolutnie żadnych problemów. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-04-2017, 20:28
|
|
|
Włączenie usługi przez internet skutkuje naliczeniem 30zl opłaty manipulacyjnej. Przynajmniej tyle zabuliłem jak zmieniałem selekt na upgrade do max. Ciekawe jak z HBO? |
_________________
|
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2017, 00:04
|
|
|
Miki3 napisał/a: | A u mnie tym razem zonk Korzystałem do tej pory bez problemu przez kilka miesięcy a dzisiaj się nie udało. Próbowałem w BOK i BUK - skutek ten sam. |
Może nie odczekałeś po rezygnacji? Ja ze swojego doświadczenia wiem że jak wszystko do końca nie zgaśnie na dekoderach i w "Moim UPC" to nie chcą dać (być może wtedy bez głębszego szukania od razu widzą że już miałeś to włączanie i próbujesz znów wyciągnąć), a jak wszystko wygaśnie to zazwyczaj dają bez problemu. Najlepiej po rezygnacji dzień - dwa poczekać. |
_________________
|
|
|
|
|
Miki3
light master
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 95 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-04-2017, 20:29
|
|
|
Rezygnowałem 15 marca więc nie w tym chyba tkwi problem. Co ciekawe, nigdy wcześniej nie pytali mnie od razu o numer klienta a tym razem w obu przypadkach tak właśnie było. Będę jeszcze próbował w tygodniu, może się uda. |
|
|
|
|
eric88
easy master
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 20
|
Wysłany: 03-04-2017, 20:20
|
|
|
zamówiłem HBO , za 0 zł przez 1 miesiąc. czekam na e-mail z potwierdzeniem i aktywację usługi.
edit. działa jak należy |
|
|
|
|
reddevilxx
easy master
Dołączył: 30 Mar 2016 Posty: 40
|
Wysłany: 04-04-2017, 00:00
|
|
|
Ja rowniez w piatek rezygnowalem a dzis dostalem na nowo:)Pozdrawiam |
|
|
|
|
Miki3
light master
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 95 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-04-2017, 08:30
|
|
|
Przy trzeciej próbie udało się bez problemu. Czyli w przypadku tej promocji znaczenie ma wyłącznie widzimisię konsultantów. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-04-2017, 10:09
|
|
|
Miki3 napisał/a: | Czyli w przypadku tej promocji znaczenie ma wyłącznie widzimisię konsultantów. | Nie tylko w tej promocji, ale we wszystkich pozostałych też. |
_________________
|
|
|
|
|
wid3l3c
easy master
Dołączył: 15 Lis 2016 Posty: 27
|
Wysłany: 06-04-2017, 19:27
|
|
|
podrzuci proszę ktoś link do strony www na UPC gdzie są wyszczególnione promocje gdzie można kliknąć "zamawiam" by włączyć HBO na bezterminówkę.
Dzisiaj podpisałem nową umowę i ta opcja z HBO zniknęła z mojego UPC - a jeszcze wczoraj miałem tam przekierowanie na rzeczoną stronę.
Była tam też opcja wykupienia multiroom itd...
dobra, znalazłem... (nie mogę wrzucać jeszcze linków)
Jak się okazało jest to jakaś niepełna oferta, podobna - ale z wymogiem pozostania abonentem usługi przez 6 miesięcy - odmówiłem... muszę poczekać kilka dni bo dzisiaj podpinali mi nowe usługi i jeszcze zlecenie jest niezamknięte - ale miła pani powiedziała, że taka usługa jest i będzie można ją włączyć
było to upc_regulamin_promocji_emocje_z_hbo_2013-3.pdf
To było wczoraj...
dzisiaj podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że jest taka promocja, ale i tak za 30 dni trzeba zapłacić, bo jest miesiąc wypowiedzenia - to jak to w końcu z tą promocją jest? |
|
|
|
|
macmanus
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 4 Skąd: zewsząd ;-)
|
Wysłany: 30-04-2017, 20:09
|
|
|
Próbuję wyłączyć HBO i się wk..wiam
Dzwonię na infolinię, każą wprowadzić nr pesel z # - wprowadzam, każą jeszcze raz - wprowadzam.., jeszcze raz - k.. wprowadzam i nic, żadnego potwierdzenia, tylko pitu-pitu, że w nd to oni nie pracują i ogólnie terefere, po czym automat kończy rozłączając mnie.
Nie mam pojęcia, czy przyjęli rezygnację, czy nie.
Na wszelki wypadek robię "log in" do 'moje upc', znajduję HBO w dodatkowych usługach TV, klikam i: o fajnie, jest opcja 'zrezygnuj' - więc klikam, potwierdzam, po czym widzę wyżej na stronie komunikat: "Błąd strony. Proszę spróbować ponownie za jakiś czas."
O co k...a kaman??!!! |
|
|
|
|
|