Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pakiet HBO - nowe promocje!
Autor Wiadomość
eric88 
easy master

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 20
Wysłany: 03-03-2017, 21:47   

wczoraj włączyłem HBO , normalnie przez MOJE UPC , pakiety dodatkowe czyli Pakiet HBO HD + opcja HBO OD/GO. ( 0 zł przez 1 miesiąc, potem 30 zł miesięcznie aktywacja: 0 zł brak zobowiązania ) . Potwierdzenie przyszło na e-mail i po przeczytaniu regulaminu okazało się że jest to regulamin Promocji Emocje z HBO (2013-3 ) Trochę wprowadziło mnie to w błąd i przez infolinię poleciłem włączyć promocje „Rozrywka z HBO” (2016-1). Być może nie byłoby jakiejś różnicy ale jednak dla spokoju wolałem ww. promocję. Potwierdzenie usługi w Moje UPC też trochę trwało, przy pierwszym zamówieniu nie dodali usługi , dopiero za drugim razem przez infolinie po ok 3 h dodali usługę i podali w Moje UPC kod aktywacyjny.
Moja rada jest taka żeby czytać jakie podsyłają nam regulaminy promocji przy potwierdzeniu zamówienia. Zamawiając przez stronę dany pakiet czasami można się zdziwić na jakich zasadach otrzymujemy zobowiązanie. ;)
 
 
enigma 
light master

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 143
Wysłany: 01-04-2017, 12:09   

czy ktoś zamierza dzisiaj włączać "darmowy miesiąc" na kwiecień? :D
 
 
macmanus 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 4
Skąd: zewsząd ;-)
Wysłany: 01-04-2017, 13:43   

Zamierza i włączył :mrgreen:
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2017, 14:11   

W czwartek odłączałem, a dziś także ponownie włączyłem :)
_________________
 
 
enigma 
light master

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 143
Wysłany: 01-04-2017, 17:58   

No i mi też się udało ;) całkiem ciekawe propozycje w tym miesiącu zapowiadają.
 
 
Miki3 
light master

Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 95
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2017, 19:42   

A u mnie tym razem zonk :) Korzystałem do tej pory bez problemu przez kilka miesięcy a dzisiaj się nie udało. Próbowałem w BOK i BUK - skutek ten sam. Być może jakieś znaczenie ma fakt, że skończyło mi się zobowiązanie i od kilkunastu dni jestem na bezterminówce? Sam jestem zaskoczony, że się nie udało - do tej pory nie było z tym absolutnie żadnych problemów.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-04-2017, 20:28   

Włączenie usługi przez internet skutkuje naliczeniem 30zl opłaty manipulacyjnej. Przynajmniej tyle zabuliłem jak zmieniałem selekt na upgrade do max. Ciekawe jak z HBO?
_________________
  nordof
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2017, 00:04   

Miki3 napisał/a:
A u mnie tym razem zonk :) Korzystałem do tej pory bez problemu przez kilka miesięcy a dzisiaj się nie udało. Próbowałem w BOK i BUK - skutek ten sam.

Może nie odczekałeś po rezygnacji? Ja ze swojego doświadczenia wiem że jak wszystko do końca nie zgaśnie na dekoderach i w "Moim UPC" to nie chcą dać (być może wtedy bez głębszego szukania od razu widzą że już miałeś to włączanie i próbujesz znów wyciągnąć), a jak wszystko wygaśnie to zazwyczaj dają bez problemu. Najlepiej po rezygnacji dzień - dwa poczekać.
_________________
 
 
Miki3 
light master

Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 95
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-04-2017, 20:29   

Rezygnowałem 15 marca więc nie w tym chyba tkwi problem. Co ciekawe, nigdy wcześniej nie pytali mnie od razu o numer klienta a tym razem w obu przypadkach tak właśnie było. Będę jeszcze próbował w tygodniu, może się uda.
 
 
eric88 
easy master

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 20
Wysłany: 03-04-2017, 20:20   

zamówiłem HBO , za 0 zł przez 1 miesiąc. czekam na e-mail z potwierdzeniem i aktywację usługi.
edit. działa jak należy :)
 
 
reddevilxx 
easy master

Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 40
Wysłany: 04-04-2017, 00:00   

Ja rowniez w piatek rezygnowalem a dzis dostalem na nowo:)Pozdrawiam
 
 
Miki3 
light master

Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 95
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-04-2017, 08:30   

Przy trzeciej próbie udało się bez problemu. Czyli w przypadku tej promocji znaczenie ma wyłącznie widzimisię konsultantów.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-04-2017, 10:09   

Miki3 napisał/a:
Czyli w przypadku tej promocji znaczenie ma wyłącznie widzimisię konsultantów.
Nie tylko w tej promocji, ale we wszystkich pozostałych też.
_________________
 
 
wid3l3c 
easy master

Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 27
Wysłany: 06-04-2017, 19:27   

podrzuci proszę ktoś link do strony www na UPC gdzie są wyszczególnione promocje gdzie można kliknąć "zamawiam" by włączyć HBO na bezterminówkę.

Dzisiaj podpisałem nową umowę i ta opcja z HBO zniknęła z mojego UPC - a jeszcze wczoraj miałem tam przekierowanie na rzeczoną stronę.

Była tam też opcja wykupienia multiroom itd... :roll:

dobra, znalazłem... (nie mogę wrzucać jeszcze linków) :D

Jak się okazało jest to jakaś niepełna oferta, podobna - ale z wymogiem pozostania abonentem usługi przez 6 miesięcy - odmówiłem... muszę poczekać kilka dni bo dzisiaj podpinali mi nowe usługi i jeszcze zlecenie jest niezamknięte - ale miła pani powiedziała, że taka usługa jest i będzie można ją włączyć :)

było to upc_regulamin_promocji_emocje_z_hbo_2013-3.pdf


To było wczoraj...
dzisiaj podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że jest taka promocja, ale i tak za 30 dni trzeba zapłacić, bo jest miesiąc wypowiedzenia - to jak to w końcu z tą promocją jest?
 
 
macmanus 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 4
Skąd: zewsząd ;-)
Wysłany: 30-04-2017, 20:09   

Próbuję wyłączyć HBO i się wk..wiam

Dzwonię na infolinię, każą wprowadzić nr pesel z # - wprowadzam, każą jeszcze raz - wprowadzam.., jeszcze raz - k.. wprowadzam i nic, żadnego potwierdzenia, tylko pitu-pitu, że w nd to oni nie pracują i ogólnie terefere, po czym automat kończy rozłączając mnie.
Nie mam pojęcia, czy przyjęli rezygnację, czy nie.

Na wszelki wypadek robię "log in" do 'moje upc', znajduję HBO w dodatkowych usługach TV, klikam i: o fajnie, jest opcja 'zrezygnuj' - więc klikam, potwierdzam, po czym widzę wyżej na stronie komunikat: "Błąd strony. Proszę spróbować ponownie za jakiś czas."

O co k...a kaman??!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: