Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
instalacja internetu - przejście z UPC do Aster
Autor Wiadomość
daarth 
Klikacz

Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: 23-04-2012, 11:51   instalacja internetu - przejście z UPC do Aster

mam internet Aster od ponad 5 lat, ostatnio (po przejęciu przez UPC) strasznie zwalniał wieczorami, rosły pingi, timeout, itp. No to postanowiłem przejść do UPC - zamówiłem techników, byli dzisiaj, zamontowali wszystko... i Pan powiedział, że nie będę miał internetu przez 2-5 dni bo nie mają jakiegoś hasła!?

Zrezygnowałem z instalacji UPC, podłączyli wszystko jak było i sobie poszli. O co chodzi? Wydawało mi się, że podczas instalacji technik aktywuje internet od ręki?

Miał ktoś taki przypadek? Bo nie wiem co robić dalej - zamówię ich jeszcze raz i znowu będzie to samo? Technik mówił, że raczej się nie zdarzają takie przypadki jak ja miałem.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2012, 12:13   

Zareagowałeś prawidłowo. Po skończonej pracy technik daje do podpisania protokół, na którym poświadczasz, ze usługa działa prawidłowo. Wymówki, że coś jeszcze potrzebuje kilku dni na aktywację są tylko wykrętami. Jeżeli nie działa, to znaczy, że się nie uporał z instalacją i nie należy mu nic podpisywać. Powinien przywrócić wszystko do stanu poprzedniego i wrócić tam skąd przyszedł. Zamów usługę jeszcze raz, może za drugim podejściem lepiej im pójdzie.
 
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2012, 13:35   

Dokładnie, zachowałeś się prawidłowo. Większość spraw są w stanie załatwić przez telefon jak zapomną hasła.

Ja teraz walczę z firma po zmianie pakietów i sprzętu w domu. Jeśli w ciągu 48h nie będzie po mojemu będę bardzo niezadowolonym klientem. Co telefon na infolinię to dostałem inne czasy aktywacji od 12h do 5dni. Kiedyś robili takie rzeczy szybciej.
 
 
Q 
classic master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 288
Skąd: CK
Wysłany: 23-04-2012, 14:47   

hahah dzisiaj 5 dni na glupia aktywacje ? az mi sie to skojarzylo :)

http://i.imgur.com/TN2dM.png
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2012, 16:34   

Trzeba tylko pamiętać że była denominacja więc tamto 50 000 zł to obecne 5zł (no może wtedy było warte tyle co dzisiejsze 100zł ze względu na inflację ale suma nie była aż taka kosmiczna jak mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka).
  marekd@jabberpl.org
 
daarth 
Klikacz

Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: 24-04-2012, 20:47   

wydaje mi się, że to nie była wina technika - mówił, że hasło zwykle jest na umowie. Jak nie ma to dzwonią do działu technicznego i tam dostaje się hasło. Dzwonił przy mnie dwa razy i tak go zlewali w tym dziale (słyszałem trochę bo rozmawiał przez tel. zaraz obok mnie), że aż szkoda mi się go zrobiło.

Na wyjściu poprosił, żebym dzwonił do BOKu, podał swoje dane, imię i nazwisko tego co go tak zlewał i dowiedział się kiedy będzie hasło...

Masakra jakaś, wydawało mi się, że mamy 2012 rok.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2012, 21:25   

Winne jest UPC, a klient nie ma obowiązku wnikać, na którym etapie coś szwankuje i dlaczego.
 
 
kubas33 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 135
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 24-04-2012, 21:55   

Susane napisał/a:
Winne jest UPC, a klient nie ma obowiązku wnikać, na którym etapie coś szwankuje i dlaczego.


organizacja bez nadzoru, brak odpowiedzialności za wykonanie, brak standardów jakościowych

złodziejstwo!

tfu!!!!!!!!
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 25-04-2012, 11:21   

daarth napisał/a:
Dzwonił przy mnie dwa razy i tak go zlewali w tym dziale (słyszałem trochę bo rozmawiał przez tel. zaraz obok mnie), że aż szkoda mi się go zrobiło.

UPC nie ma swoich własnych monterów, wszyscy oni to firmy zewnętrzne czyli wyrobnicy, tak się traktuje podwykonawców, bo nie dość że traktują ich jak widać jak psy to jeszcze oni napędzają UPC klientów montując usługi za psie pieniądze-pomyślcie jak czuł się ten monter w obecności klienta który za jego plecami czeka na włączenie usługi napalony jak wiewiórka na orzechy a tu.....zonk :shock: może też być tak że firmy zewnętrzne tak często się zmieniają że UPC nie nadąża z wymianą haseł :? :roll:
daarth napisał/a:
Masakra jakaś, wydawało mi się, że mamy 2012 rok.

No bo mamy :mrgreen: ale jak widać w niektórych sprawach to jeszcze u nas gorzej niż w średniowieczu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: