Jak wydębić Cisco EPC3925 od UPC? |
Autor |
Wiadomość |
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 16:54 Jak wydębić Cisco EPC3925 od UPC?
|
|
|
Witam, przede wszystkim chciałbym powitać wszystkich Forumowiczów, gdyż jestem tu nowy.
16 kwietnia przychodzi do mnie monter, gdyż robię migrację z usług Aster na UPC (sama telewizja -> internet + TV). Wiem, że ostatnio UPC lubi dawać Thomsona - moja babcia też go dostała. Czytałem o tym modemie trochę i wiem, że nie jest on zbyt dobry, a świeżo zakupiony TP-Link TL-WR1043ND już czeka na dobry modem. Wiem, że Cisco EPC3925 to najlepsze, co mogę uzyskać od UPC, tylko pytanie jak to zrobić?
Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację że otrzymam to, co aktualnie będą mieli na stanie. Starałem się skontaktować z pomocą techniczną, ale non stop "konsultanci są zajęci".
Czy istnieje jakiś inny sposób na zmuszenie ich, żeby za 6 dni monter przyszedł z odpowiednim sprzętem? Jak przyniesie to białe coś to chyba się pochlastam.
Dziękuję za odpowiedzi,
pozdrawiam. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2012, 18:09
|
|
|
Cisco EPC3925 to też router podobnie jak Thomson. Jeśli zamierzasz użyć swojego Tp-Linka do Wi-Fi, to po prostu wyłączysz radio w routerze UPC. Jest szansa, że monter przyniesie zwykły modem w postaci Motoroli SBV6120V lub Cisco EPC3212. Najlepiej do nich zadzwoń i powiedz, że nie życzysz sobie Thomsona. |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 10-04-2012, 18:14
|
|
|
Trzeba jasno powiedzieć, że nie chcesz thompsona tylko inny modem. U mnie przeszło-konsultant zaznaczyl, że bedzie inny ale nie doszło do montażu. Ustaliłem sobie wygodną datę a dziś mi chcieli przełożyć na cholera wie kiedy, więc zrezygnowałem. |
_________________
|
|
|
|
|
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 18:24
|
|
|
Już przy samym telefonie, że chcemy zawrzeć umowę zaznaczałem, że chcę modem bez wifi, jednak konsultant powiedział mi, że wszystkie modemy które teraz mają są tylko z wifi (wiem, że mogę je wyłączyć). Niemniej jednak chciałbym dostać Cisco do mojego tp-linka skoro wg wielu użytkowników tutaj jest on najlepszy.
Mam zamiar bawić się z OpenWRT na tp-linku, ze względu na QoS i opcje które mogą mi się niedługo przydać, pewnie niedługo podepnę też dysk.
Czyli co, dzwonić na zwykłą infolinię i tak długo im tłumaczyć, żeby ktoś wreszcie gdzieś to zaznaczył?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2012, 18:29
|
|
|
Maserman napisał/a: | Czyli co, dzwonić na zwykłą infolinię i tak długo im tłumaczyć, żeby ktoś wreszcie gdzieś to zaznaczył? | Wystarczy raz im powiedzieć, a jak zjawi się monter z Thomsonem, to trzeba go odprawić i złożyć skargę. Za drugim razem przyniesie właściwe urządzenie. |
|
|
|
|
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 20:54
|
|
|
Czy w UPC funkcjonuje dalej tzw. DUK? Nie mogę znaleźć nigdzie informacji na te temat, ale podobno DUK ma większe możliwości niż zwykła infolinia. |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:01
|
|
|
DUK ma sens jeśli nie masz już zobowiązania na usługi Aster. Bo jeśli masz takowe to nie możesz dostać oferty utrzymanionej(nie nie mozesz zrezygnować) |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:02
|
|
|
DUK cały czas funkcjonuje, dzwoniąc na infolinię wystarczy poprosić, żeby Cię tam przełączyli albo wybrać bezpośredni numer: 32 4949935. Możesz zwrócić się do nich z prośbą o załatwienie interesującego Cię modemu i przy okazji przekazać informację, że jeśli go nie otrzymasz to zrezygnujesz z usług UPC. Zawsze masz takie prawo jeśli umowa zostanie zawarta poza BOK. |
|
|
|
|
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:25
|
|
|
@zygikuleczka - teoretycznie nie chcę dostawać żadnej oferty, bo przecież takową już mam i czekam na montera. Chodzi mi tylko o ten nieszczęsny modem. Niestety trafić na Infolinii na osobę "w temacie" jest ciężko.
Mam też pytanie z innej beczki - czy w przypadku, kiedy to moja mama podpisuje umowę, mogę ja w jej imieniu załatwić telefonicznie tę sprawę modemu? Dodam, że mam 20 lat, ID znam i dysponuję wszystkimi danymi mojej mamy, które mogą być potrzebne w procesie weryfikacji.
Niestety moja mama nie może pojąć wad Thomsona a nie chcę jej non-stop męczyć telefonami do UPC, zwłaszcza że ona nie rozumie powodu i wyraża coraz większą niechęć wobec moich próśb.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:37
|
|
|
Maserman napisał/a: | Mam też pytanie z innej beczki - czy w przypadku, kiedy to moja mama podpisuje umowę, mogę ja w jej imieniu załatwić telefonicznie tę sprawę modemu? Dodam, że mam 20 lat, ID znam i dysponuję wszystkimi danymi mojej mamy, które mogą być potrzebne w procesie weryfikacji. | Raczej nie bardzo, bo nie jesteś stroną ewentualnej umowy. Spróbuj namówić mamę, żeby wykonała telefon, a jak zostanie poprawnie zweryfikowana przez konsultanta, to niech przekaże Tobie słuchawkę, żebyś wyjaśnił kwestie techniczne w jej imieniu. |
|
|
|
|
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:47
|
|
|
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Brakuje mi jeszcze sprecyzowania -- czy w końcu, jako klient Aster, mogę kontaktować się z DUKiem w sprawie tego modemu? |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:53
|
|
|
DUK może Ci dać ofertę utrzymaniową. Gdyby to było przedłużenie istniejącej Umowy i postawiłbyś taki warunek to można i z konsultantem DUGu gadać. No ale w tym wypadku to poprostu takie coś ma wprowadzić konsultant przyjmujący zamówienie.
Tak jak pisała Susane. Niech mama powie, że teraz Ty pogadasz i już. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2012, 21:55
|
|
|
Maserman napisał/a: | jako klient Aster, mogę kontaktować się z DUKiem w sprawie tego modemu? | Oczywiście, wystarczy zaznaczyć, że wepchnięcie Thomsona oznacza rezygnację z usługi. Wtedy właśnie oni mają za zadanie postarać się, żeby niedoszły klient nie zrezygnował. W ogóle w DUK pracują sensowni ludzie i na ogół można się porozumieć, czego nie można powiedzieć o zwykłych konsultantach z infolinii. |
|
|
|
|
Maserman
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 40
|
Wysłany: 10-04-2012, 22:06
|
|
|
To jeszcze poproszę o sprecyzowanie jednej rzeczy:
Na stronie UPC.pl jest podstrona z kontaktem (link). Czy ów DUK zalicza się do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów i także można dzwonić do godziny 23? Pytam się ponieważ będę w domu jutro dopiero po godzinie 20 a chcę tę sprawę załatwić jak najszybciej. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 10-04-2012, 23:31
|
|
|
Susane napisał/a: | Maserman napisał/a: | Mam też pytanie z innej beczki - czy w przypadku, kiedy to moja mama podpisuje umowę, mogę ja w jej imieniu załatwić telefonicznie tę sprawę modemu? Dodam, że mam 20 lat, ID znam i dysponuję wszystkimi danymi mojej mamy, które mogą być potrzebne w procesie weryfikacji. | Raczej nie bardzo, bo nie jesteś stroną ewentualnej umowy...... |
Raczej nie będzie problemu-u nas to na żone jest umowa, ale wszelkie sprawy z tym związane załatwiam ja i nigdy UPC nie robiło problemów podczas rozmowy telefonicznej lub jakichkolwiek ustaleń czy czegokolwiek-żona podpisała tylko pierwszą umowe a w sumie mamy już czwartą i ja załatwiałem te następne przez telefon. |
_________________
|
|
|
|
|
|