Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kto ma modem Thomson TWG870 i telefon w UPC?
Autor Wiadomość
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 10-11-2011, 13:42   Kto ma modem Thomson TWG870 i telefon w UPC?

Chciałem zapytać osoby które mają w UPC telefon i internet wraz z modemem Thomson TWG870 czy u Was działa poprawnie identyfikacja numeru dzwoniącego i czy oprócz tego że wyświetla się numer dzwoniący to czy telefon identyfikuje taki numer z wpisem w książce telefonu (czy wyświetla nazwę przypisaną danemu numerowi, czy pokazuje "Poza obszarem")?

Mam z tym problem i sądzę że to wina modemu - na poprzednim bez internetu bezprzewodowego było wszystko OK.
 
 
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 10-11-2011, 13:58   

FlashSc,

Odłacz aparat/bazę od modemu i od zasilania. Wyciagnij baterie jeżeli ma. Ewentualnie sprawdź w instrukcji jak zrobić reset/przywracanie ustawień fabrycznych.

Po "resetowaniu" telefonu sprawdź ponownie poprzez podłączenie bezpośrednie - modem<>telefon - czy CLIP działa.

ps.
Aparat musi obsługiwać standard FSK aby prezentacja numeru działała prawidłowo.
 
 
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 10-11-2011, 14:20   

Robiłem reset telefonu - nic nie pomogło.

Na poprzednim modemie wszystko działało bez problemów. Problem pojawił się w momencie wymiany modemu (tydzień temu) więc z telefonem jest wszystko w porządku.
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-11-2011, 14:41   

Prawdopodobnie nowa bramka voip ustawiona jest na jakiś dziwny standard prezentacji numeru.

Niestety jeśli masz bramkomodem z UPC to nie masz dostępu do jej konfiguracji i musisz męczyć UPC aby ustawili ją tak jak była ustawiona poprzednia bramka.
  marekd@jabberpl.org
 
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 10-11-2011, 15:28   

Marek Czyli jak to wytłumaczyć konsultantowi UPC w momencie jak do niego zadzwonię - wystarczy zapytać/poprosić o sprawdzenie ustawień bramki voip? Będę rozmawiał z działem technicznym więc gość nie będzie całkiem zielony - tak myślę.
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-11-2011, 21:24   

Po prostu powiedz: proszę o zmianę sposobu prezentacji numeru na taki jak był w poprzedniej bramce którą miałem.

Aby łatwiej się dogadać najlepiej sprawdź jaki standard prezentacji numeru obsługuje twój telefon (prawdopodobnie nawet kilka różnych) zapamiętaj ich nazwy i podaj tej osobie z którą będziesz rozmawiał.

Jeśli masz do niego instrukcję otwórz na stronie dokumentacja i szukaj nazw takich jak
DTMF
ESTI DTMF
ESTI FSK
Bellcore
+jeszcze różne inne podobne kombinacje do nich dodane.

Z góry uprzedzam, że nie każda osoba w dziale technicznym ma u nich dostęp do takich rzeczy więc przygotuj się na kilkukrotne przełączanie od jednej osoby do drugiej bo akurat ta nie może zmieniać konfiguracji bramki.
  marekd@jabberpl.org
 
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 14-11-2011, 10:48   

Co do standardu prezentacji numeru to nawet w telefonicznym serwisie firmy rozprowadzającej telefony po kraju nie mają dostępu do takich danych.

W UPC powiedzieli że nie ma możliwości żeby bramka VOIP lub inne ustawienia były zmienione ponieważ są stałe. Jestem umówiony na 15.11. na wizytę technika który przyjdzie z innym telefonem i sprawdzi czy tak samo będzie jemu wyświetlało, jeśli tak to wymieni modem jeśli nie to będę 50zł do tyłu i będę wiedział że telefon mam do wymiany (w to nie wierzę bo na poprzednim modemie działał poprawnie).
 
 
 
kubaskr 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 16-11-2011, 22:41   

Moj telefon PANASONIC KX-TG8070PDS w manualu ma napisane, ze identyfikacja dziala w standardzie FSK tak wiec powinno byc ok ale niestety nie jest w dalszym ciagu. Telefon sprawdzilem u innego operatora identyfikacja dzialala poprawnie....pozostaje czekac na odpowiedz dzialu technicznego UPC tylko ze niestety oni sami nie dzwonia chociaz obiecuja za kazdym razem ze beda dzwonic ...
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 17-11-2011, 17:57   

Witam
Cytat:
oni sami nie dzwonia chociaz obiecuja za kazdym razem ze beda dzwonic

Ha ha ha-a co mają powiedzieć zdesperowanemu klientowi-to jest standardowa odpowiedz u każdego operatora telekomunikacyjnego,bo zawsze zyskują parę dni na "przeciągnięcie" sprawy a może klient się uspokoi i będzie all ok i odpuści walkę o swoje....
Pozdrawiam
_________________
 
 
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 20-11-2011, 19:47   

No niestety :sad: Wizyta technika zakończyła się tym, że na przyniesionym przez niego telefonie z bezprzewodową słuchawką numer się wyświetla prawidłowo bez napisu "Poza obszarem".
Pytanie tylko dlaczego u mnie przestał się wyświetlać prawidłowo po wymianie modemu? Przecież nie zmienił się rodzaj wysyłanego sygnału - w każdym razie nie powinien :?
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-11-2011, 20:39   

FlashSc napisał/a:
Przecież nie zmienił się rodzaj wysyłanego sygnału
właśnie przez to, że się zmienił

Gdybyś miał byś własną bramkę nie było by sprawy, jak znasz hasło to zmiana ustawień bramki zajmie może z 30sekund.
Wchodzisz na stronę z ustawieniami tam widzisz coś takiego
zmieniasz na jakie chcesz i wciskasz save

Ktoś z UPC najwyraźniej bawił się tą druga bramką przestawił ją pod inny telefon (bo widocznie taki mu bardziej pasował) a teraz Ty ją dostałeś i musisz szukać kogoś kto przestawi ją z powrotem.

Jak nic nie wskórasz pozostaje jeszcze zakup własnej bramki i zmiana operatora (za zmianę warunków jaką była zmiana sposobu prezentacji numerów umowę można bez problemu zerwać).
  marekd@jabberpl.org
 
FlashSc 
light master

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 21-11-2011, 00:09   

Jedyne dostępne opcje jeśli chodzi o ustawienia modemu są takie jak w instrukcji http://www.upc.pl/pdf/upc...n_twg870-eu.pdf :? Czyli do tego typu ustawień bramki nie ma dostępu...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: