Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana w cenniku usług telefonicznych UPC Polska
Autor Wiadomość
zajaczek87 
Klikacz

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 19
Wysłany: 11-10-2011, 22:58   Zmiana w cenniku usług telefonicznych UPC Polska

Witam,
Dostałem takiego maila od UPC:
Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych.

Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.)

zostanie zmieniony na:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.).

W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r.

W przypadku pytań, mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonów komórkowych 324 94 94 80*), bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie www.upc.pl.

Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów





Ponieważ sprzedaje mieszkanie a mam w nim UPC na jeszcze rok, czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia opłat? Mam internet+telefon+tv

Jeśli nie mogę rozwiązać umowy bo upc się w jakiś sposób zabezpieczyło, to co mogę zrobić?
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2011, 23:42   

Jeśli masz jedną umowę na wszystkie usługi, to możesz ją rozwiązać w całości bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Piszesz pismo (wzór masz na forum), zanosisz im do BOK lub wysyłasz pocztą (za potwierdzeniem odbioru) albo w ostateczności mailem (to odradzam, bo nie mają zwyczaju potwierdzać wpłynięcia wypowiedzenia w tej formie) i jesteś wolny z dniem wprowadzenia podwyżki w życie.
 
 
zajaczek87 
Klikacz

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 19
Wysłany: 12-10-2011, 11:13   

Dziękuję za pomoc, tylko mam jeden problem nie mogę znaleźć na forum wzoru wypowiedzenia umowy. Jak to ma wyglądać, żeby upc się do czegoś zaraz nie przyczepiło, tz. czy mam podać powód zerwania umowy chodzi mi o tą zmianę regulaminu. Nie chce tam iść i się zaraz zdziwić bo kropka lub przecinek będzie nie w tym miejscu:)
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2011, 14:56   

Wzór wypowiedzenia umowy:
Cytat:
Imię i Nazwisko / Data
Adres miejsca świadczenia usługi
ID Abonenta / PESEL


Oświadczenie o braku zgody na zmianę w Cenniku usług telefonicznych

W związku z dostarczoną w dniu ........... informacją oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę w Cenniku usług telefonicznych. Zmiany opłat za usługę telefoniczną traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.

Czytelny podpis
 
 
fegor 
Klikacz

Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 1
Wysłany: 12-10-2011, 16:34   

Również dostałem tego mejla od UPC. Mam umowę (3w1), ktora kończy się w połowie przyszłego roku.
Płacę około 155zł za pakiet ktory obecnie w promocji dostępny jest za około 120-130zł

Chciałbym wykorzystać zmianę regulaminu i wynegocjować lepsze parametry pakietu ew obnizke ceny.
Nie bardzo wiem, jak sie do tego zabrać. Jakies sugestie?

Złożyć najpierw to pisemne wypowiedzenie i podpisać nową umowę? (ale wtedy miałbym umowę na 24msce)
Czy może dzwonić najpierw do BOK'u?
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2011, 17:25   

fegor napisał/a:
Również dostałem tego mejla od UPC. Mam umowę (3w1), ktora kończy się w połowie przyszłego roku.
Płacę około 155zł za pakiet ktory obecnie w promocji dostępny jest za około 120-130zł

Chciałbym wykorzystać zmianę regulaminu i wynegocjować lepsze parametry pakietu ew obnizke ceny.
Nie bardzo wiem, jak sie do tego zabrać. Jakies sugestie?

Złożyć najpierw to pisemne wypowiedzenie i podpisać nową umowę? (ale wtedy miałbym umowę na 24msce)
Czy może dzwonić najpierw do BOK'u?

Składasz wypowiedzenie nie później niż 10 dni przed tą zmianą i możesz podpisać nową umowę od następnego dnia (może i tego samego), kiedy wprowadzą zmiany cennikowe.
Wadą jest to, że oferta nie powala, a będziesz uwiązany na 2 lata.
 
 
ralf 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 519
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 12-10-2011, 21:18   

Co ta zmiana w cenniku tak naprawdę oznacza??.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2011, 21:33   

Oznacza wzrost kosztów za usługę, bo tylko w takim przypadku istnieje możliwość rozwiązania umowy.
 
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 147
Wysłany: 13-10-2011, 09:26   

ralf napisał/a:
Co ta zmiana w cenniku tak naprawdę oznacza??.


Oznacza, że dotychczas dzwoniąc na numer komórkowy należący pierwotnie np. do Orange, a przeniesiony do Playa, płaciłeś jak za połączenie do Orange. Od grudnia za połączenia na ten numer zapłacisz jak za połączenie do Playa. Generalnie skończy się płacenie za połączenia na komórki wg tabeli numeracji, a zacznie się płacenie za rzeczywistą aktualną przynależność numeru do danej sieci.

Sytuacja podobnie jak dotyczhczas w UPC , rozwiązana jest w tlenofonie. Wynika to z braku mozliwości technicznych.

http://www.freeconet.pl/f...tln-01-2011.pdf

"Cennik połączeń krajowych - oferta Tlenofon
UWAGA!
Połączenia na numery przeniesione z sieci jednego operatora do sieci innego operatora (np. z Play do
Ery) są rozliczane według stawek właściwych dla operatora macierzystego (według prefiksów).
Przykładowo połączenie na numer przeniesiony z Play do Ery będzie rozliczane jak połączenie do sieci
Play, połączenie na numer przeniesiony z Ery do Orange będzie rozliczane jak połączenie do sieci Era."
_________________
 
 
outofspace 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 87
Wysłany: 17-10-2011, 10:52   

Jak to jest w przypadku kiedy mam umowę na 3 uslugi i numer telefonu przeniesiony z TPSA.
Rozumiem że nie tracę numeru, bo poniekąd jest on moją własnością?
Czyli, czy po rozwiążaniu umowy będe mógł podpisać nową wykorzystując ten sam numer telefonu?

Domyślam się że wszyscy operatorzy także komórkowi będą zmuszeni do zmiany cennika.
Oj to chyba będzie sie dzialo.....
 
 
zajaczek87 
Klikacz

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 19
Wysłany: 18-10-2011, 14:30   

A wiec tak dzisiaj poszedłem do BOK we Wrocławiu zostawiłem pismo tak jak mi je napisaliście. Miła pani podpisała mi kopie i oddała bez słowa. Wiec się spytałem jak to teraz wygląda co mam zrobić z dekoderem modemem itd.. Dostałem odpowiedz że zostanę poinformowany listownie.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2011, 17:00   

Sprzęt trzeba im zwrócić w ciągu 7 dni od daty rozwiązania umowy. Należy w tym celu odwiedzić BOK z dowodem osobistym. Właściwie ustawowo powinno być 14 dni, ale UPC ma chyba mało urządzeń i dlatego ustaliło sobie jakieś swoje normy, żeby przyśpieszyć zwroty. Możesz im oddać nawet jutro, ale i tak musisz płacić za usługi zanim umowa się rozwiąże z dniem 1 grudnia.
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 425
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-10-2011, 00:07   

będą dzwonić
_________________
 
 
 
zajaczek87 
Klikacz

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 19
Wysłany: 19-10-2011, 14:29   

Sprawa wygląda tak, że od soboty zmieniam mieszkanie, czyli lepiej iść do nich i oddać im sprzęt, płacić do grudnia i mieć spokój?
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2011, 15:46   

zajaczek87 napisał/a:
Sprawa wygląda tak, że od soboty zmieniam mieszkanie, czyli lepiej iść do nich i oddać im sprzęt, płacić do grudnia i mieć spokój?
Możesz tak zrobić. Pamiętaj tylko, żeby sprzęt był kompletny (wszystkie instrukcje, kabelki, płyty itd.) bo robią problemy jak czegoś brakuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: