Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Router, wifi, stabilność.
Autor Wiadomość
walerian 
light master

Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 105
Wysłany: 07-07-2011, 14:51   Router, wifi, stabilność.

Witam,
niestety na routerach nie znam się kompletnie, więc muszę poprosić Was o pomoc.
Modem webstar, 10MB, podział łączna na stacjonarkę i laptopa/.

Urządzenia musi spełniać kryteria:

- stabilność, stabilność i jeszcze raz stabilność- Internet na komputerze stacjonarnym ma być idealny-> żadnych zawieszeń, utraceń połączenia, wzrostu pingu, wolniejszego wczytywania stron itp.

- umożliwić zabezpieczenie wifi hasłem, tak żeby nikt z sąsiadów nie mógł podkradać ode mnie łącza

- laptop będzie używany do pierdół typu komunikator, strony www (e-mail'e, jakieś nasze klasy itp)- chciałbym móc przydzielić laptopowi na sztywno transfer np 50KB/s . Tak jak pisałem wcześniej -> u mnie na komputerze nie chcę żadnych spowolnień nawet jak na przenośnym coś będzie ściągane

- w miarę logiczna/prosta obsługa lub dobra instrukcja żeby to ogarnąć

- router od razu gotowy do pracy- żadnych tuningów firwmare itp itd

- ściągam dużo przez torrenty (prywatne i publiczne) - ma działać tak jak bez routera

Wiem, że z racji tego sztywnego podziału łącza i możliwości ograniczania transferu, router może być drogi. Prosiłbym o jakieś rozsądne propozycje, gdy ceny okażą się zaporowe to wtedy się pomyśli.

Pozdrawiam.
 
 
Snowman 
light master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 76
Wysłany: 07-07-2011, 16:30   

tp-link 1043nd - polecam. warty swojej ceny
 
 
Q 
classic master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 288
Skąd: CK
Wysłany: 07-07-2011, 17:01