Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Router jak podłączyć do kablówki
Autor Wiadomość
jackn28 
Klikacz

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 3
Wysłany: 23-05-2011, 15:02   Router jak podłączyć do kablówki

Witam. Jestem nowy i zielony więc proszę mnie nie krytykować, bo mój problem pewnie dla Was jest błachy.

Mam internet z kablówki multimedii po światłowodzie. Chciałbym podłączyc router wifi, żeby sobie pracować na laptopie. I tu problem. Stacjonarny mam w innym pokoju niż gniazdko z modemem. Czy muszę mieć router podpiety do stacjonarnego? Jak go zainstalować? Czy może jest mozliwość jakaś aby go podłączyc bezpośrednio do modemu z multimedii?
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 23-05-2011, 17:04   

Poczytaj o tym na forum Jest bardzo dużo informacji. Laptop aby pracował z ruterem musi przez niego być akceptowany. Ja w swoim dawałem w ustawieniach adres IP mcadres karty sieciowej i tyle. Mam kiepskiego Linksys WRT54GC.
_________________
  jedrek
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-05-2011, 17:10   

jackn28 napisał/a:
Mam internet z kablówki multimedii po światłowodzie.

Jaki to rodzaj światłowodu i w jaki sposób do tej pory miałeś ten światłowód połączony z komputerem ?

Multimedia raczej podłącza internet internet na zwykłych miedzianych kablach koncentrycznych po których działa też telewizja.
Cytat:
Czy może jest mozliwość jakaś aby go podłączyc bezpośrednio do modemu z multimedii?

Jeśli masz normalny modem kablowy to możesz go połączyć bezpośrednio z ruterem.

(dokładnie tak samo jak robią to osoby z tego forum w UPC)
  marekd@jabberpl.org
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-05-2011, 17:34   

Witam