Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdalne Nagrywanie-długo oczekiwana usługa Telewizji Cyfrowej
Autor Wiadomość
miaucoon 
light master

Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2014, 19:48   

Johny napisał/a:
A czy macie problem z nagraniem z dwóch różnych kanałów o tej samej porze?


Na tych mediaboxach cisco możesz nagrywać dwa programy tylko pod warunkiem, że jest na standby'u.
_________________
 
 
kofa77 
light master

Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 128
Skąd: Beuthen O.S.
Wysłany: 01-04-2014, 08:25   

Dziś mam taką sytuacje, nawet mnie rozbawiła.

upc.png
Plik ściągnięto 218 raz(y) 59,36 KB

 
 
sasobnik 
light master


Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 66
Skąd: z przed komputera
Wysłany: 01-04-2014, 09:46   

A co my, drugiej kategorii po-asterowcy mamy powiedzieć..... :sad:
_________________
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 01-04-2014, 12:13   

kofa77 napisał/a:
Dziś mam taką sytuacje, nawet mnie rozbawiła.


Mam to samo :shock: a próbowałeś z aplikacji ze smartfona?
 
 
dagie 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 79
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 01-04-2014, 13:43   

kofa77 napisał/a:
Dziś mam taką sytuacje, nawet mnie rozbawiła.


Pewnie to taki żarcik primaaprilisowy :lol:
 
 
etm 
Klikacz

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-04-2014, 14:20   

Na smartfonie :(

2014-04-01 15.16.15.png
Plik ściągnięto 94 raz(y) 101,09 KB

_________________
 
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 01-04-2014, 14:49   

etm napisał/a:
Na smartfonie :(


U mnie to samo :sad: a możesz sprawdzić (aplikacja UPC TV w telefonie) wchodząc w ustawienia: "Mój dekoder"
Mi wyskakuje:"Błąd - Brak połączenia z dekoderem UPC Mediabox. Proszę spróbować później"
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2014, 16:36   

verso napisał/a:
etm napisał/a:
Na smartfonie :(


U mnie to samo :sad: a możesz sprawdzić (aplikacja UPC TV w telefonie) wchodząc w ustawienia: "Mój dekoder"
Mi wyskakuje:"Błąd - Brak połączenia z dekoderem UPC Mediabox. Proszę spróbować później"



mam to samo brak polaczenia z dekoderem mediabox , coraz bardziej to wszystko przerasta UPC , kiedys niby mialem nagrania zaplanowane prawidlowo , wracam do domu nic sie nie nagralo ehhhh...
  stivi
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 01-04-2014, 16:55   

U mnie podobnie. Nie korzystam ze zdalnego nagrywania. Planuję nagrywanie seriali. Mam je zaznaczone jednak jeden odcinek się nagra drugi nie. Tak miałem wczoraj przy nagrywaniu ostatnich dwóch odcinków Hommelanda serii 2. Były zaznaczone z znaczkiem nagrywania ale żaden się nie nagrał. Nie wiem co się stało. Ponadto zauważyłem że na kanale FOX HD po godzinie 22.00 oglądając program nagle znika obraz i głos i ekran jest ciemny, Trwa to około minuty i wszystko powraca. Na kanale SD jest ok.
_________________
  jedrek
 
Zygfryt 
plus master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 472
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2014, 18:05   

Problem z FOX HD istnieje od 3 tygodni. Takie problemy są zawsze podczas premierowego odcinka The Walking Dead. Sezon się skończył, więc ciekawe czy za tydzień to samo będzie. :)
 
 
 
Delta 
light master

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Wysłany: 02-04-2014, 12:45   

Problem dalej istnieje w ogóle nic nie mogę ustawić zdalnie
 
 
intrygant 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2014, 13:24   

Z Asystenta UPC @ facebook:

Cytat:
istotnie obserwujemy obecnie problemy ze wskazaną aplikacją. Nasi technicy próbują właśnie przywrócić prawidłowe funkcjonowanie. Prosimy o cierpliwość.
  intrygant
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-04-2014, 15:04   

Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że dalej trwają prace z naszej strony nad rozwiązaniem nieprawidłowości związanych z przewodnikiem. Niestety nie jesteśmy wstanie podać przybliżonego terminu realizacji.

Ponadto obecnie obserwujemy usterke związaną ze zdalnym nagrywaniem poprzez stronę internetową i aplikację UPC TV. Postaramy się, aby w mozliwie jak najkrótszym czasie przywrócić prawidłowe funkcjonowanie.

Za powstałe utrudnienia w imieniu UPC Polska chciałbym Pana przeprosić.

Chciałbym zaproponować na koniec rozwiązanie tymczasowe związane z planowaniem nagrań. W tym celu należy wejść w "Menu >> Nagrywarka cyfrowa >> Ustawienie mema", jako "Rodzaj mema" ustawiamy "nagranie", a następnie wprowadzamy nr kanału, dzień, przedział godzinowy, powtarzalność nagrania i zatwierdzamy przyciskiem "OK". Spowoduje to zaplanowanie i nagranie pozycji filmowej, nawet jeśli w przewodniku będzie w tym czasie widoczna "dziura".
  stivi
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2014, 16:40   

stivi, hehehe instrukcję ci wysłali :) jak ja kocham ich rozwiązania :)
 
 
Delta 
light master

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Wysłany: 04-04-2014, 11:59   

Dziura jest istotna ale komunikat, że nie jestem abonentem jest bardziej istotny :) )) To jak nie jestem to może przestane płacić :) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: