Zdalne Nagrywanie-długo oczekiwana usługa Telewizji Cyfrowej |
Autor |
Wiadomość |
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 10-05-2011, 16:06 Zdalne Nagrywanie-długo oczekiwana usługa Telewizji Cyfrowej
|
|
|
Poniżej przesyłam Wam kilka informacji dotyczącej usługi nagrywania. Czyli Bezpłatne zdalne nagrywanie programów telewizyjnych na dekoder z dowolnego miejsca na świecie
Od dziś UPC Polska oferuje nową, bezpłatną i unikalną na rynku usługę - Zdalne Nagrywanie w Telewizji Cyfrowej UPC. Pozwala ona na zaplanowanie nagrywania ulubionych programów z dowolnego miejsca za pomocą telefonów komórkowych, iPhona, iPada i strony WWW. Dzięki temu abonenci UPC posiadający dekoder z nagrywarką, nawet będąc poza domem – na wakacjach, w pracy, czy na spacerze – będą mieć kontrolę nad telewizyjną ramówką. Zdalne nagrywanie oznacza, że klienci UPC nie muszą opuszczać ulubionych programów telewizyjnych. Po prostu korzystają ze swojego telefonu, komputera lub iPada i iPhona, aby zaprogramować cyfrową nagrywarkę dekodera.
Na dysk twardy dekodera nagrać można filmy, seriale i programy z bogatej oferty blisko 150 kanałów telewizyjnych, dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki nowej usłudze wszyscy użytkownicy Telewizji Cyfrowej UPC mogą również ustawić zdalnie na swoim dekoderze UPC Mediabox przypomnienie o interesującym programie.
Aby planować nagrania i przypomnienia poprzez stronę internetową, należy wejść na stronę: nagrywanie.upc.pl, a następnie zalogować się do Internetowego Przewodnika TV. Posiadacze iPhona i iPada mogą ściągnąć darmową aplikację z App Store (Iink poniżej), uzyskując w ten sposób dostęp do bieżącego programu telewizyjnego i funkcji planowania nagrań oraz przypomnień. Dodatkowo aplikacja daje możliwość zapoznania się z najciekawszymi propozycjami filmów i programów z danego dnia w sekcji UPC Poleca, jak również prezentuje najciekawsze zwiastuny filmów z oferty UPC NA ŻĄDANIE. Zaplanowanie nagrania możliwe jest także poprzez przeglądarkę internetową na każdym telefonie komórkowym pod adresem m.nagrywanie.upc.pl, niezależnie od marki i systemu operacyjnego. Każdy użytkownik nowej usługi może aktywować opcję wysyłania wiadomości e-mail na podany przy rejestracji adres internetowy, potwierdzającą zaplanowanie nagrania danego programu oraz wiadomość o jego statusie.
Darmowa aplikacja na iPhona
więcej informacji na stronie UPC
Tutaj |
|
|
|
|
gomi
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 108 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: 10-05-2011, 18:32
|
|
|
Czy będzie aplikacja na Androida?
W wersji mobilnej (m.nagrywanie.upc.pl) nie można dodać TVP1 do ulubionych, a jeśli się go dodało gdzie indziej to i tak TVP1 w ulubionych nie widać . |
|
|
|
|
LEVY
Klikacz
Dołączył: 29 Kwi 2011 Posty: 9
|
Wysłany: 10-05-2011, 19:43
|
|
|
Ciekawy "bajer", ale brak ważnej opcji (przynajmniej jej nie zauważyłem).
Przydało by się info o wolnym miejscu na dysku + ew. możliwość usunięcia wcześniejszych nagrań.
Dodatkowo właśnie zauważyłem, że nie można z "zewnątrz" (przez przeglądarkę) anulować nagrywania. |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2011, 22:08
|
|
|
U mnie nie działa przypomnienie, mam cały czas status oczekiwania na dp. mediaboxa |
|
|
|
|
bulek
ultra master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 865 Skąd: 3city
|
Wysłany: 11-05-2011, 16:42
|
|
|
Jak ta usługa działa jeśli ktoś ma multiroom? Czy przypomnienie można jakoś ustawić na drugim dekoderze? |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:26
|
|
|
bulek,
Po zalogowaniu wybierz USTAWIENIA - to jest sekcja odpowiedzialna za wybór aktywnego dekodera STB „na” którym będziesz ustawiał zdalnie nagrania/przypomnienia).
Ponieważ masz multiroom pojawi Ci się lista dekoderów. Wybierz ten który Cię interesuje (Rozróżnisz je po numerze karty.) |
|
|
|
|
Adam
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2005 Posty: 188 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:29
|
|
|
Tak możesz.
W ustawieniach wybierasz jaki dekoder ma być "pierwszy".
Ja z racji tego, że nie wiedziałem, który dekoder ma dany nr więc włączyłem nagrywanie i zobaczyłem, który dekoder nagrywa
Może to śmiesznie zabrzmiało ale teraz wiem, który jest który.
A ja mam pytanko - jak można ustawić drugiego użytkownika - czy w ogóle jest taka możliwość bo konto na UPC można mieć tylko jedno - ale np. jeśli jak sobie coś ustawiam na nagranie na swoim dekoderze a np. żona chce nagrać coś na drugim - to ?? to trzeba nr dekoderów pamiętać który stoi w którym pokoju.
A może by tak dało się, że obok nr dekoderów wpisać swoją własną nazwę - byłoby łatwiej.
Bo jest ustawiony zawsze jeden domyślny dekoder "nazwijmy to wiodący'
Pozdrawiam
Adam |
Ostatnio zmieniony przez Adam 11-05-2011, 19:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:39
|
|
|
Adam,
Weryfikację numeru karty klucz możesz wykonać na dwa sposoby:
1. wyciągasz kartę z dekodera. Na spodzie tam gdzie jest kod kreskowy masz numer karty
2. mniej "inwazyjna" weryfikacja. z pilota wybierasz:
menu>>ustawienia>>diagnostyka> wybierasz trzecią planszę 3/3 - strzałka w dół.
Tutaj jest napisane od góry numer seryjny karty klucz.
W kwestii użytkownika dodatkowego to dla jednego numeru identyfikacyjnego klienta może być jedno konto zarejestrowane.
Zatem jeżeli Twoja mama ma usługi pod innym numerem identyfikacyjnym było by to możliwe. W innym przypadku nie. |
|
|
|
|
Adam
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2005 Posty: 188 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:43
|
|
|
Dzięki TePeO. |
|
|
|
|
0bEiN
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 408
|
Wysłany: 11-05-2011, 22:27
|
|
|
Duży plus za to że jest wersja dedykowana tej aplikacji pod iPada (w wyższej rozdzielczości niż na iPhone). Działa dosyć sprawnie. Zakładka UPC Poleca jest bardzo dobrym pomysłem. Na dzień dobry można przejrzeć wybrane (najlepsze) pozycje programowe na dzisiejszy dzień i od razu ustawić nagrywanie. Fajne. Nie wiem za to po co tam UPC NA ŻĄDANIE, skoro zdalnie z aplikacji nie można i tak nic kupić/zamówić. Ot kolejny sposób wciśnięcia usługi ON-DEMAND, zupełnie jak denerwujący czerwony przycisk na co drugim kanale.
Na minus niestety brak możliwości cofnięcia nagrywania. Zaplanowane z poziomu aplikacji nagranie można cofnąć tylko z poziomu samego mediaboxa. Dodatkowo takie cofnięcie nie wpływa na zmianę w samej aplikacji, czyli pomimo że anulowaliśmy nagrywanie z box-a to aplikacja ciągle widzi że nagrywanie jest aktywne. To spora niedogodność. Mam nadzieje, że zostanie poprawiona w kolejnych wersjach.
Ogólnie fajny bajer. Na pewno przyda się nie raz |
|
|
|
|
manner
easy master
Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 23 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 15-05-2011, 11:35
|
|
|
mam nadzieję że na androida również pojawi się odpowiednia aplikacja -- póki co na m.nagrywanie.upc.pl nie udaje mi się zalogować - ani z telefonu ani z komputera:
Warning: SoapClient::SoapClient(http://localhost:38080/UpcOAuth/OAuthEjb?wsdl) [soapclient.soapclient]: failed to open stream: HTTP request failed! in /data/shared/projects/upc-1.9.0/m2web/pages/PageBase.php on line 347
Warning: SoapClient::SoapClient() [soapclient.soapclient]: I/O warning : failed to load external entity "http://localhost:38080/UpcOAuth/OAuthEjb?wsdl" in /data/shared/projects/upc-1.9.0/m2web/pages/PageBase.php on line 347
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/shared/projects/upc-1.9.0/m2web/pages/PageBase.php:347) in /data/shared/service/m2web-5.7.0/core/Request.php on line 51
[ Dodano: 15-05-2011, 11:36 ]
aha - aplikacja UPC na starym iPhone (pierwsza generacja) również póki co nie działa |
|
|
|
|
mls
Klikacz
Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2011, 13:41
|
|
|
Ja nie mam tyle szczęścia co Wy - u mnie usługa nie działa w ogóle. Tzn. nie działa na dekoderze z nagrywarką (Philips), na "zwykłym" Pace działa. Początkowo był to problem samego dekodera (bo również VOD nie działało), po wymianie dekodera zaś problem jest z samym systemem i aplikacją - nie można wybrać numeru karty która jest w nowym dekoderze, gdyż najzwyczajniej w świecie nie ma jej na liście - wciąż widnieje tam stary numer. Pomoc techniczna UPC twierdzi, że u nich wszystko jest OK, w bazie danych widać nowy numer a aplikacja rzekomo korzysta z tej samej bazy. Jak widać nie do końca... Ciekawe, ile przyjdzie mi poczekać, aż ktoś to naprawi...
Z serwisem mobilnym m.nagrywanie.upc.pl mam problem jak przedmówca. Co ciekawe, kilka dni temu działało poprawnie... |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 15-05-2011, 15:55
|
|
|
manner, mls, wyślijcie do mnie wasz numer identyfikacyjny klienta.
Cytat: | póki co na m.nagrywanie.upc.pl nie udaje mi się zalogować - ani z telefonu ani z komputera: |
Napisz proszę przy użyciu komputera jaką stronę otwierałeś? Oraz czy komunikat błedu był taki sam jak przez telefon? |
|
|
|
|
mls
Klikacz
Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2011, 19:14
|
|
|
TePeO napisał/a: | manner, mls, wyślijcie do mnie wasz numer identyfikacyjny klienta. |
Ja już swoją sprawę kilkakrotnie do działu technicznego zgłaszałem. Widocznie problem Was przerasta, albo programistów dobrych nie macie...
A co do błędu z m.nagrywanie.upc.pl:
|
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 15-05-2011, 19:34
|
|
|
mls,
Masz jakiś numer zgłoszenia? |
|
|
|
|
|