Max HD upgrade |
Autor |
Wiadomość |
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 07-02-2012, 12:02
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | gromiasty napisał/a:
Jeśli masz SelectHD i przejdziesz za 10 zł/mies więcej do MaxHD to nie zmienia warunków więc możesz rozwiązać umowę składając wypowiedzenie z końcem kwietnia (rozwiązanie na koniec maja).
przecież Select HD i Max HD to zupełnie różne pakiety-a skoro podpisałeś umowe na Select HD a póżniej bierzesz Max HD to przecież podpisujesz NOWA umowe bo bierzesz nowy pakiet i nie ma tu znaczenia że przechodzisz z selecta na maxa.
kubawacik99 napisał/a: |
Nie będę wdawał się w polemikę bo pewnie i tak każdy będzie wiedział swoje.
Sam myślałem nad taką zmianą i z tego co wyczytałem to taka zmiana pakietu (tak, MaxHD to inny pakiet - tu masz rację) nie powoduje przedłużenia okresu zobowiązania/podpisania nowej umowy.
Zresztą na którymś kanale UPC (15??) jest możliwość zamówienia pakietów i wszędzie jest dopisek :
"OKRES ZAOBOWIĄZANIA XX miesięcy" ,a przy zwiększeniu z SelectHD do MaxHD nie ma takiej adnotacji. Zresztą można sobie policzyć (teraz zmieniły się ciut warunki internetu ale policzę na starych) : płacę na TV+inter 113,64 zł. Jeśli bym wziął promocję nową zmieniając TV to bym płacił 120 zł. Jeśli "tylko" dokupię MaxHD za 10mł/mies będę płacił 123,64. Niby tylko 3,64 więcej ale w/g mnie :
- brak dopisku : okres zobowiązania
- wyższa cena
powodują ,że moje rozumowanie ma sens .
ale się napisałem - powodzenia w załatwianiu ! |
_________________
|
|
|
|
|
florin
Klikacz
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 14
|
Wysłany: 07-02-2012, 21:06
|
|
|
potwierdzam, nie powoduje to jednak przedluzenia zobowiazania, UPC potwierdzil telefonicznie i mailowo. moze komus sie przyda info |
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 08-02-2012, 20:17
|
|
|
A ja dzisiaj dzwoniłem na infolinię i miła pani powiedziała że to zmienia umowę na 24m-ce... |
|
|
|
|
presto
easy master
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 47 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 09-02-2012, 08:20
|
|
|
krzemyk napisał/a: | A ja dzisiaj dzwoniłem na infolinię i miła pani powiedziała że to zmienia umowę na 24m-ce... |
Do wiedzy konsultantek na infolinii podchodziłbym z rezerwą.
Niedawno próbowałem zrobił sobie ten "upgrade" przez BOK. Dziewczyna odmówiła mi włączenia dodatkowych kanałów, gdyż nie podlegam promocji (a mam Pakiet Select HD - to niby komu on przysługuje?). Wciskała mi za to nową umowę z telefonem, mimo tego, że uprzedziłem ją że taka oferta mnie kompletnie nie interesuje.
Po kilku dniach włączyłem "upgrade" z poziomu pilota na kanale 15. Po kilku godzinach miałem już "nowe" programy... |
|
|
|
|
Don Vito
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 306 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-02-2012, 11:46
|
|
|
Udało mi się dzisiaj przedluzyć umowe,po rozmowie z DUK,mam max hd z c+hd i pakietem shd ,netem 25 wifi i tel 240 minut za 199zl.Zadowolony jestem bo plazilem dotychczas ok 300zl. |
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 09-02-2012, 13:59
|
|
|
Napisałem maila do BOK, poczekam na odpowiedź. Poprosiłem też o regulamin. Może podeślą.
presto -> Żadnego aneksu pocztą nie dostałeś? |
|
|
|
|
presto
easy master
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 47 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 09-02-2012, 14:32
|
|
|
krzemyk napisał/a: |
presto -> Żadnego aneksu pocztą nie dostałeś? |
Nic nie dostałem. "Upgrade" mam mniej więcej od dwóch tygodni. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-02-2012, 19:12
|
|
|
Witam
presto napisał/a: | krzemyk napisał/a: |
presto -> Żadnego aneksu pocztą nie dostałeś? |
Nic nie dostałem. "Upgrade" mam mniej więcej od dwóch tygodni. |
Hmm-a potem wielkie zdziwienie że robią Was w bambuko-tylko i wyłącznie wiążące jest to co masz na piśmie i to podpisałeś a nie coś ktoś gdziesz powiedział a szczególnie "gadanie" konsultantów....-ciekaw jestem jak z okresem umowy zrobią Cię na szaro to na podstawie czego im udowodnisz że są w błędzie a racja jest po Twojej stronie..
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 09-02-2012, 20:34
|
|
|
Cytat: | Hmm-a potem wielkie zdziwienie że robią Was w bambuko-tylko i wyłącznie wiążące jest to co masz na piśmie i to podpisałeś a nie coś ktoś gdziesz powiedział a szczególnie "gadanie" konsultantów....-ciekaw jestem jak z okresem umowy zrobią Cię na szaro to na podstawie czego im udowodnisz że są w błędzie a racja jest po Twojej stronie..
Pozdrawiam |
I tu jest właśnie problem, bo nie ma tego nigdzie na piśmie, a informacje sprzeczne. Maila z prośbą o regulamin wysłałem, 24 godziny minęło i cisza... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-02-2012, 20:49
|
|
|
Witam
krzemyk napisał/a: | I tu jest właśnie problem, bo nie ma tego nigdzie na piśmie |
I dlatego po wszelkich ustaleniach choć UPC ma obowiązek przysłać umowe do podpisu to ty nie prosisz o jej przysłanie tylko tego ŻĄDASZ..a jak nie to odpowiednie info do RPO albo do UKE i po tygodniu z umową w zębach jest kurier
krzemyk napisał/a: | a informacje sprzeczne. |
Ku..a ja pitole-żeby samo UPC nie wiedziało jaki jest stan faktyczny i każdy w tej firmie mówił co innego w sprawie która dotyczy tego samego-jest wypadek na drodze i widzi to 1 świadek ale czy to znaczy że już są 2 wersje wydarzeń tego samego-no bez jaj
krzemyk napisał/a: | Maila z prośbą o regulamin wysłałem, 24 godziny minęło i cisza... |
Nie byłbym tego taki pewien że go jeszcze w lutym dostaniesz-obym się mylił
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 09-02-2012, 20:57
|
|
|
W zasadzie żeby było ciekawiej w tym momencie na stronie upc nie ma nawet informacji o tej promocji. Promocja widmo |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-02-2012, 21:02
|
|
|
Witam
krzemyk napisał/a: | W zasadzie żeby było ciekawiej w tym momencie na stronie upc nie ma nawet informacji o tej promocji. Promocja widmo |
A moim skromnym zdaniem nabijanie klientów w butelke lub co najgorsze robienie ich w ch...penisa
Kilka tyś osób z tego skorzysta,a obudzi się z ręką w nocniku i z pretensjami do całego świata(ale nie do siebie) typu-oszukali mnie gnoje-ale juz nie powie-moja wina bo nie dopilnowałem do końca...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 09-02-2012, 21:06
|
|
|
Znając UPC obawiam się, że możesz mieć rację... |
|
|
|
|
florin
Klikacz
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 14
|
Wysłany: 10-02-2012, 11:29
|
|
|
[quote="krzemyk"] Cytat: |
I tu jest właśnie problem, bo nie ma tego nigdzie na piśmie, a informacje sprzeczne. |
ja dostalem @ z odp w tej sprawie wiec chyba liczy sie jako "na pismie" |
|
|
|
|
krzemyk
Klikacz
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 10-02-2012, 13:21
|
|
|
A ja właśnie dostałem info, że powoduje przedłużenie umowy ( zawarta na nowych warunkach ). Oczywiście regulaminu nie dostałem, wysłałem odpowiedź, zobaczymy...
[ Dodano: 11-02-2012, 21:35 ]
Dzwoniła dzisiaj Pani z UPC do mnie. Powiedziała, że są dwie możliwości:
1. Mogę wsiąść pakiet MaxHD, ale to wiąże się z nową umową.
2. Mogę skorzystać z MaxHD upgrade, co nie wiąże się z przedłużeniem umowy. Dostałem też na maila regulamin. Wygląda na to, że się skusze. |
|
|
|
|
|