Brak odpowiedzi na reklamację |
Autor |
Wiadomość |
wittka
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2005 Posty: 60 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 19-06-2005, 09:00 Brak odpowiedzi na reklamację
|
|
|
Witam
Komu chello nie odpowiedzialo w ciagu 30 dni na reklamacje ? Wplynela do BOK 04/05/2005 i cisza :) Zastanawiam sie co z tym dalej zrobic...
Aha - ostatnio odwiedzil mnie mily Pan, zapytal czy dziala kablowka, wiec powiedzialem ze oczywiscie dziala. Cos tam bąknął o tym ze nie mam podpisanej umowy na kablowke tylko na samo chello (a nie przypominam sobie zeby umowa na kablowke mi wygasla albo zeby miala czas okreslony). Faktem jest ze rachunek przyszedl nizszy, ale jakby to nie jest moj problem - rachunek przyszedl, zostal oplacony i tyle. Zostawil swoj telefon, pobral moj numer, i powiedzial ze na nastepny dzien oddzwoni i oczywiscie zapomnial :D Ja tam dzwonic do niego nie zamierzam, bo skoro obiecal to jego sprawa. W kazdym razie nastepnym razem zamkne mu drzwi przed nosem
Aha - madra Pani z 9480 rozbawila mnie serdecznie mowiac ze na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni ROBOCZYCH. Musialem jej przeczytac regulamin i zasugerowac zapoznanie sie z dokumentami ktore sa przez ta firme publikowane Kogo oni tam zatrudniaja i skad ich biora ??
|
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 19-06-2005, 09:10
|
|
|
Pokuś się o dokładną i wnikliwą lekturę forum. Na ten temat znajdziesz masę postów. |
_________________
|
|
|
|
|
wittka
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2005 Posty: 60 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 19-06-2005, 10:08
|
|
|
To ma dac odpowiedz na moje pytania ??
Czy olac sprawe reklamacji i placic jak przychodza rachunki czy drazyc temat i byc moze wrocic do poprzedniej wysokosci rachunkow |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 19-06-2005, 10:20
|
|
|
Mając za sobą kilkanaście rozmów z "konsultantami" spod 94-80 odradzam Ci kompletnie taki rodzaj kontaktu - sam miałeś tego dowód.
Jeśli chodzi o reklamację - jeśli masz kopię to udaj się ponownie do BOK-u i zażądaj odpowiedzi od razu. W razie jej braku skontaktuj się z kimś z dyrekcji (może to być np Marzena Polak z biura Public Relations UPC Polska), której opiszesz sprawę reklamacji.. Wystarczy skontaktować się z nią mailem.
Podobno wyrażenie takiej gotowości o przekazaniu reklamacji "wyżej" pomogło natychmiast.
A forum radzę jednak poczytać...
Zerknij sobie jeszcze http://www.chellopl.one.p...topic.php?t=456 |
_________________
|
|
|
|
|
wittka
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2005 Posty: 60 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 19-06-2005, 10:52
|
|
|
thx za info. |
|
|
|
|
|