Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
Autor Wiadomość
Precelos 
ultra master


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1433
Skąd: K-K
Wysłany: 09-08-2010, 18:29   

Susane napisał/a:
Ja bym tego ich routera Wi-Fi nie chciała nawet za darmo.

nie jest zly na serio :)

nie ma co go porownywac z ruterami z tomato czy wrt ale z seryjnymi juz mozna
_________________
  precel@wtw.im
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2010, 18:31   

Zły może nie jest, ale dość toporny. Jedyna zaleta tego urządzenia polega na tym, że modem, router Wi-Fi i bramka jest w jednym urządzeniu.
 
 
Precelos 
ultra master


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1433
Skąd: K-K
Wysłany: 09-08-2010, 18:53   

no i to ze jest za free :P
na plus mozna dac to ze mozna forwardingowac ten sam zakres portow na roznych ip
bo tej funkcjonalności nie posiadaja czasem nawet linksysy
_________________
  precel@wtw.im
 
RAFLOS 
easy master


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 48
Wysłany: 10-08-2010, 12:15   

Obiecałem, że opiszę mój przypadek przejścia n nową ofertę, zatem to czynię, a może komuś się przyda..

A więc Miałem bardzo starą ofertę TV MAX z nagrywarką + Internet Turbo 10 Mb + Telefon 30 min i za to wszystko płacę 178,40 zł

Wybrałem się do UPC z następującym pismem:

Kod:
Oświadczenie

W związku z zakończeniem emisji kanału Jetix Play przez nadawcę i usunięciem tego programu z oferty programowej z dniem 31 lipca 2010 r. przez UPC, oświadczam, że korzystam
z przysługującego mi prawa i wypowiadam ze skutkiem natychmiastowym umowę abonencką zawartą w dniu .......... r.
Na moją decyzję istotny wpływ miały również niekorzystne relacje cenowe w pakiecie usług objętych w/w umową, w porównaniu do aktualnie obowiązujących ofert.
Nadmieniam, że jestem usatysfakcjonowany dotychczasową realizacją usług świadczonych przez UPC i byłbym skłonny zawrzeć nową umowę pod warunkiem uzgodnienia zakresu i warunków usług korzystniejszych od dotychczasowych.

Z poważaniem


Pani w BOK zapoznała się z pisemkiem i zaproponowała automatycznie następujący pakiet, na najkorzystniejszych warunkach, a mianowicie:

Max HD z nagrywarką + Fiber Power 25 Mb/s (Wi-Fi!) + Telefon 240 min (na stacjonarne i komórki) za 160 zł. Do tego dodają obowiązkowo Pakiet Super HD + Pakiet Super FilmBOX, ale ja nie chcę z tego korzystać, więc za 3 tygodnie muszę iść do UPC i wypowiedzieć tę 'bonusową ofertę' która jest gratis na miesiąc, czy dwa, już nie pamiętam ;) . Do Internetu wziąłem SmartGuide 2 miesiące za darmo, a potem 5 zł miesięcznie (taniej wychodzi niż dobry antywirus z licencją). Zatem mam umowę na 24 miesiące za 160 zł + 5zł/mc za Smart Guide.

Mam nadzieję, że moje informacje stały się pomocne i ktoś skorzysta chociażby ze wzoru pisma, pozdrawiam.

P.S. Zauważyłem wczoraj wieczór, że mój stary Internet Turbo przyspieszył nagle z 10 Mb/1Mb na 25Mb/1,5Mb :) , coś faktycznie UPC wspominało, że będą podwyższać prędkości starym klientom, co mnie już spotkało, więc jak ktoś ma wolny Internet to może liczyć, ze mu automatycznie przyśpieszą, bez jakichś formalności (na rachunku dalej widnieje nazwa Internet Turbo 10Mb, mimo zmiany prędkości na Fiber 25).

[ Dodano: 11-08-2010, 18:58 ]
Dziś za to na maila otrzymałem inną propozycję, ale mniej atrakcyjną:
http://www.upc.pl/jeszczewiecej/11-12

[ Dodano: 11-08-2010, 19:19 ]
Cytat:
Z przyjemnością informujemy, że prędkość Twojego Internetu UPC została bezpłatnie podniesiona do 30 Mb/s.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 13-08-2010, 20:01   

A miało być tak pięknie !
W skrócie napiszę co mnie spotkało :
Dnia 3-go sierpnia "zauważyłem" brak kanału "jetix play" i w związku z tym wysłałem pismo do UPC (już 4-tego sierpnia) o następującej treści :
Kod:
Oświadczenie o braku zgody na usunięcie kanału Jetix Play przez UPC

W związku z z wyłączeniem kanału Jetix Play oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy zawartej pomiędzy (klient czyli ja) a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 >o świadczenie usług telekomunikacyjnych<. Zaprzestanie retransmisji kanału Jetix Play traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.

z poważaniem

W piątek zadzwoniłem do działu rezygnacji czy już moje wypowiedzenie "wpłynęło". Miła Pani potwierdziła ,że i owszem ale czy nie jestem zainteresowany podpisaniem nowe umowy. Ja i owszem (gdzieś tu nawet pisałem o tym) i wstępnie powiedziałem czym byłbym zainteresowany : MaxHD + net 25 + wi-fi gratisowe. Ponieważ nie miałem opłaconego jednego rachunku na moim koncie była blokada i nie można było przyjąć do realizacji. W sobotę w systemie już zobaczyłem "wpływ" gotówki na ich konto i czekałem na kontakt. Do poniedziałku głucho ! To ja zadzwoniłem , ale nie do centrali tylko do lokalnego przedstawiciela który pomagał mi wybrać poprzednią promocję. Uzgodniłem warunki (SelectHD+net 25+wifi+canal+) i nawet umówiłem się na sobotę (jutro!) na instalację. (też tu pisałem ;) )
W czwartek Pani dzwoni (próbuję wybadać czy jest możliwe podpięcie UPC w pracy) i "przy okazji informuje mnie że centrala robi jej problemy ...
- niby ja wypowiedziałem umowę więc musi być 3-miesięczny okres karencji
Miała się jeszcze zorientować w sytuacji i zdzwoniła dziś :
- osoba z centrali która miała do mnie dzwonić (i owszem - przypomniała sobie o mnie w czwartek, ale nie chciałem z nią gadać) "ZABOOKOWAŁA" (podpięła ?) mnie do siebie i przez 10 dni tylko ona może podpisać ze mną umowę ?
- pomimo mojego pisma telefon z umowy którą rozwiązali ze mną (miałem 2 usługi na 1 umowie) jest ważny do końca sierpnia ?
W każdym razie zamiast instalacji w sobotę i piwka na meczu premiership w niedzielę mam brak TV do końca sierpnia ,a potem brak netu ...
Chyba trzeba się z TP S.A. przeprosić ....6Mbit to nie 25 ale co tam

I jeszcze pytanko dla tych co ciut lepiej prawo znają :
mieszkam w domku gdzie kiedyś na piętrze był sąsiad (obydwoje mieliśmy UPC) ale źle nam było więc zrobiliśmy podział i sąsiad dobudował "bliźniaka" ,a UPC bez mojej zgody zamiast ciągnąć kabel |od ulicy" po prostu "oszpeciło" moją ścianę. Bardzo mi to nie przeszkadzało ale jeśli kończę umowę z nimi to gdzie zwrócić się żądaniem o usunięcie kabla prowadzącego do sąsiada ? Jak nie płacą ,a ja nie korzystam nie widzę powodu dla którego ich kabel ma być na moim budynku ....
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2010, 20:35   

gromiasty napisał/a:
- pomimo mojego pisma telefon z umowy którą rozwiązali ze mną (miałem 2 usługi na 1 umowie) jest ważny do końca sierpnia ?
Umowa rozwiązuje się w całości.

gromiasty napisał/a:
- niby ja wypowiedziałem umowę więc musi być 3-miesięczny okres karencji
Nie zaakceptowałeś zmian oferty i umowa rozwiązuje się z winy dostawcy, okres karencji Cię nie obowiązuje, nawet pracownik UPC potwierdził to na tym forum: http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=6243

Zadzwoń jeszcze raz, poproś z działem utrzymania klienta, powiedz, że Twoja umowa rozwiązuje się z dniem 14 sierpnia, ale chciałbyś ewentualnie skorzystać z promocyjnej oferty. Nie zrażaj się tym bałaganem jaki mają, a swoje myśli formułuj w sposób prosty i lapidarny, bo konsultanci nie rozumieją zawiłych kwestii prawnych. Jak nie możesz się z jednym porozumieć, to zadzwoń za jakiś czas, co konsultant, to inna rozmowa. Jak będziesz nadal miał pecha to zawsze możesz się zwrócić przez PW do pracowników UPC: http://forum.mediaswiat.pl/groupcp.php?g=3814 którzy mają dużą "moc sprawczą" w sprawach "beznadziejnych".

gromiasty napisał/a:
jeśli kończę umowę z nimi to gdzie zwrócić się żądaniem o usunięcie kabla prowadzącego do sąsiada ? Jak nie płacą ,a ja nie korzystam nie widzę powodu dla którego ich kabel ma być na moim budynku ....
W ostateczności jak nic nie wyjdzie z negocjacji, zwróć się raczej żądaniem finansowym w sprawie tego kabla, a jak nie zechcą płacić, to niech usuną, skoro umieścili go bez zgody właściciela posesji.

RAFLOS napisał/a:
Cytat:
Z przyjemnością informujemy, że prędkość Twojego Internetu UPC została bezpłatnie podniesiona do 30 Mb/s.
Czyli zmienili Ci automatycznie pakiet Internet Turbo 10 Mb/s na Fiber Power 30 Mb/s. Potwierdza się to, o czym pisał CePeU: http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=6251
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-08-2010, 11:07   

gromiasty napisał/a:
Jak nie płacą ,a ja nie korzystam nie widzę powodu dla którego ich kabel ma być na moim budynku ....
zadzwoń do nich i daj im 24 godziny na uregulowanie samowoli (to jest podpisanie umowy dzierżawy miejsca pod kabel) - cenę sam ustalisz, ponieważ już kabel położyli będą musieli zapłacić tyle ile im każesz bo nie mają żadnych argumentów ze swojej strony (proponuję nie mniej niż 200zł/mieś) - jeśli nie podpiszą umowy w czasie który im dałeś, ucinasz kabel na obu końcach i konfiskujesz.

Nawet jeśli się zgłoszą już po ucięciu kabla i będą chcieli jego zwrotu nadal będą musieli zapłacić za czas który wisiał na twojej ścianie + opłata za jego likwidację.

Kiedyś miałem podobną sytuację z telekomunikacją (tylko że była to gruba wiązka kilkunastu kabli) - likwidacja kabla w przypadku gdy nie zawrą umowy to jest najlepsze wyjście.
  marekd@jabberpl.org
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2010, 11:32   

Można ewentualnie zażądać zamiast opłaty, darmowego świadczenia usług. Wilk byłby syty i owca cała.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 14-08-2010, 11:37   

Mam jakiegoś wyjątkowego pecha chyba. Kolejny telefon i kolejny pracownik informuje mnie że wyłączenie kanału Jetix Play daje możliwość rozwiązania umowy ale nie z ich winy i Ja przez najbliższe 3 miesiące nie mogę zawrzeć umowy promocyjnej. Żona może , ale wiem jak to jest załatwiać u nich coś gdy usługa jest na "kogoś" więc musi być na mnie ....

Ech, kolejne minuty i nerwy ale umówiłem się na select HD + internet 25 ... kolejny termin instalacji na czwartek - ciekawe czy wypali ...
i oczywiście Calanl+ 6mies/6mies nie da rady :(
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2010, 11:46   

gromiasty napisał/a:
Mam jakiegoś wyjątkowego pecha chyba. Kolejny telefon i kolejny pracownik informuje mnie że wyłączenie kanału Jetix Play daje możliwość rozwiązania umowy ale nie z ich winy
Jak zwykle wprowadzają w błąd, poproś z kimś z kierownictwa przy kolejnej rozmowie. Po prostu ich infolinia tak działa, aby klientowi odechciało się dochodzić swoich praw.

gromiasty napisał/a:
Ech, kolejne minuty i nerwy ale umówiłem się na select HD + internet 25 ... kolejny termin instalacji na czwartek
Zadzwoń jeszcze raz i upewnij się, że wprowadzili to zlecenie do systemu...

[ Dodano: 15-08-2010, 01:28 ]
Jak już Ci wszystko podłączą, to przemyśl wcześniejszą poradę Marka, jest spora szansa coś wywalczyć np. darmowe usługi, rabat albo gotówkę.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 16-08-2010, 14:52   

Susane napisał/a:
[ Dodano: 15-08-2010, 01:28 ]
Jak już Ci wszystko podłączą, to przemyśl wcześniejszą poradę Marka, jest spora szansa coś wywalczyć np. darmowe usługi, rabat albo gotówkę.


Dokładnie - jak podłączą :)
Jak myślicie - gdzie wysłać pismo w tej sprawie ? Wpierw zapytanie czy od razu żądanie usunięcia ?
  gromiasty
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-08-2010, 20:07   

Nie żądanie usunięcia tylko zawarcia umowy, zalegalizowania kabla - jedynie pod groźbą usunięcia samowoli na ich koszt.
  marekd@jabberpl.org
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 19-08-2010, 14:31   

gromiasty napisał/a:
Mam jakiegoś wyjątkowego pecha chyba. Kolejny telefon i kolejny pracownik informuje mnie że wyłączenie kanału Jetix Play daje możliwość rozwiązania umowy ale nie z ich winy i Ja przez najbliższe 3 miesiące nie mogę zawrzeć umowy promocyjnej. Żona może , ale wiem jak to jest załatwiać u nich coś gdy usługa jest na "kogoś" więc musi być na mnie ....

Ech, kolejne minuty i nerwy ale umówiłem się na select HD + internet 25 ... kolejny termin instalacji na czwartek - ciekawe czy wypali ...
i oczywiście Calanl+ 6mies/6mies nie da rady :(


Nie wiem czemu każą Tobie czekać kolejne 3 miesiące aby zawrzeć kolejną umowę. Ja zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem jaka sytuacja że chcę rozwiązać umowę. Pani przełączyła mnie na dział rezygnacji czy jakiś tam (już nie pamiętam) i tam ta Pani powiedziała mi że bez problemu mogę zawrzeć kolejną umowę. Tyle że ja nie wypowiedziałem tej umowy tylko zawarłem nową. Stara umowa, która defakto miała obowiązywać do końca 2010 roku wygasła w sierpniu 2010. Prawdopodobnie związane to jest z tym, że jak by nie patrzeć w nowej umowie większy jest abonament. Ze 112,51 na 120.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 19-08-2010, 17:48   

Snooki napisał/a:
gromiasty napisał/a:
Mam jakiegoś wyjątkowego pecha chyba. Kolejny telefon i kolejny pracownik informuje mnie że wyłączenie kanału Jetix Play daje możliwość rozwiązania umowy ale nie z ich winy i Ja przez najbliższe 3 miesiące nie mogę zawrzeć umowy promocyjnej. Żona może , ale wiem jak to jest załatwiać u nich coś gdy usługa jest na "kogoś" więc musi być na mnie ....

Ech, kolejne minuty i nerwy ale umówiłem się na select HD + internet 25 ... kolejny termin instalacji na czwartek - ciekawe czy wypali ...
i oczywiście Calanl+ 6mies/6mies nie da rady :(


Nie wiem czemu każą Tobie czekać kolejne 3 miesiące aby zawrzeć kolejną umowę. Ja zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem jaka sytuacja że chcę rozwiązać umowę. Pani przełączyła mnie na dział rezygnacji czy jakiś tam (już nie pamiętam) i tam ta Pani powiedziała mi że bez problemu mogę zawrzeć kolejną umowę. Tyle że ja nie wypowiedziałem tej umowy tylko zawarłem nową. Stara umowa, która defakto miała obowiązywać do końca 2010 roku wygasła w sierpniu 2010. Prawdopodobnie związane to jest z tym, że jak by nie patrzeć w nowej umowie większy jest abonament. Ze 112,51 na 120.


To miałeś szczęście , ja :
- rozmawiałem z 3 konsultantami na infolinii + lokalny przedstawiciel
- miałem abonament na 60 zł + rozmowy (ostatnie rachunki 62 i 64zł)
- chciałem przejść na Select HD + internet (110,50zł)
i : same problemy !
Na szczęście dziś(mam nadzieję) podłączyli wszystko i jak na razie działa.
Co prawda strasznie się upewniali czy "nie kradnę" sygnału ale chyba przyjęli do wiadomości ,że nikomu obcemu nie "odstępuję" TV ....
Ale za moje nerwy na początku przyszłego tyg. i tak wyślę o usunięcie nielegalnie położonych kabli na moim budynku.
:D
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2010, 13:01   

gromiasty napisał/a:
Ale za moje nerwy na początku przyszłego tyg. i tak wyślę o usunięcie nielegalnie położonych kabli na moim budynku.
Zaproponuj im możliwość zostawienia kabli pod warunkiem darmowego świadczenia usług dla Ciebie, może się zgodzą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: