Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy |
Autor |
Wiadomość |
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2010, 21:31
|
|
|
Bard napisał/a: | Wysłałem wypowiedzenie z jednej usługi drogą mailową ale jak na razie brak kontaktu z ich strony... | Jeśli masz 1 umowę na wszystkie 3 usługi, to rozwiązujesz ją w całości i zawierasz nową. Droga mailowa wcale nie jest najszybsza. Lepiej zanieść wypowiedzenie do BOK i przy okazji omówić sprawę nowej umowy. Jak się nie uda to po powrocie do domu można wykonać telefon. |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 05-08-2010, 17:33
|
|
|
Ok, potwierdzam - wypowiedzenie rozwiązuje całą umowę.
Dziś dzwoniłem i usłyszałem ,że wypowiedzenia przesłane drogą elektroniczną są rejestrowane w systemie do 48h (u mnie po 40 już było). Zaproponowano mi nowe warunki ,
standardowe : max HD + Fiber25 + WiFi : 119,50 zł + 50 instalacja.
Czekam na umówienie technika do instalacji. |
|
|
|
|
knebel
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-08-2010, 16:49
|
|
|
Susane napisał/a: | knebel, nie szukaj tego w regulaminie UPC, bo to kwestia regulowana przez prawo nadrzędne. Jeśli jedna strona umowy (UPC) wymusza zmiany w ofercie (np. poprzez usunięcie kanału), a druga strona umowy nie zaakceptuje tych zmian, to umowa rozwiązuje się z winy dostawcy i wtedy dostawca nie może narzucać żadnych ograniczających warunków zawarcia kolejnej umowy. Przejrzyj archiwum, bo te sprawy były już omawiane wielokrotnie. |
knebel napisał/a: | Chyba pozostaje mi pojechać do BOKu z "wypowiedzeniem" na papierze. |
No i pojechałem dzisiaj rano.
To co usłyszałem aż mnie wbiło w ziemię.
Miła Pani poinformowała mnie, że owszem mam pełne prawo do rozwiązania umowy bez okresu wypowiedzenia z winy UPC. Poinformowała mnie również, że jeśli chcę rozwiązywać umowę - to moja decyzja i nie będzie mnie tutaj przekonywać abym robił inaczej.
Dodatkowo wspomniała abym zapomniał o podpisywaniu nowej umowy na promocyjnych warunkach oraz, że jeśli zdecyduję się jednak rozwiązać umowę to o jakimkolwiek UPC przez najbliższe 3 miesiące mogę zapomnieć.
Tyle dobrego, że nie usłyszałem "Spieprzaj Dziadu"
PS. Powiedziała mi również, że nie należy mi się dodatkowy rabat w wysokości 5%, który tak ochoczo był mi oferowany przez Dział Utrzymania klienta
Według jej słów najwidoczniej zostałem źle poinformowany hehe
BIGGEST LOL IN MY LIFE
Gdzie Wy dzwonicie, po te promocje i rabaty ? Przyznać Się Już |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2010, 17:40
|
|
|
Trzeba było spytać panią o podstawę prawną odmowy zawarcia umowy, bo UPC świadczy publicznie dostępne usługi telekomunikacyjne i nie może ot tak sobie odmówić klientowi zawarcia umowy. Zresztą zamiast rozmawiać z niezorientowaną panią, należy prosić o rozmowę z kierownikiem. Teraz pozostaje tylko kontakt tel., może trafisz wreszcie na konsultanta w dobrym humorze |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 06-08-2010, 17:49
|
|
|
Knebel,
Najprościej - wyślij e-mailem (info.upc@upc.com.pl) podając swoje dane, w tym numer klienta i PESEL. W poniedziałek / wtorek już ktoś do Ciebie może dzwonić z nowymi propozycjami
Dopiero po wysłaniu wypowiedzenie UPC będziesz mógł coś załatwić, pamiętaj. A nie przed |
_________________
|
|
|
|
|
tytus1976
Klikacz
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 06-08-2010, 17:55
|
|
|
Zerwij starą umowę (bo masz prawo) i wyślij żonę, niech zgłosi się jako nowy klient. Nie będzie problemu z karencją i promocjami |
|
|
|
|
BrinX
easy master
Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 06-08-2010, 21:04
|
|
|
Hej nie trzeba tak. Ja bylem dziś w BOK i bardzo mila pani zrobila specjalna oferte. Miałem Dobry wybór:
- MAX HD + NAGRYWARKA
- FB 25
- Super HD ( jeszcze ten za 15 PLN w promocji na 7 miesięcy)
Kosztowało mnie to 140 + 15 zatem 155 PLN
a dostałem:
- Max HD bez nagrywarki bo jest mi jednak zbędna
- FB 25 + Router Bezprzewodowy
- Super HD ( jeszcze ten za 15 PLN w promocji na 7 miesięcy)
Teraz będę płacił 120 + 15 co daje 135 PLN i jak dla mnie jest super
Wiec w sumie oszczędziłem na nagrywarce Ale najważniejsze to to, ze umowa wcześniej na 24 miesiące teraz jest na 12 |
|
|
|
|
entersc
light master
Dołączył: 25 Kwi 2005 Posty: 81 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-08-2010, 21:42
|
|
|
obowiązuje klauzula regulaminu
"Jeżeli Umowa Abonencka została zawarta poza Biurem Obsługi
Klienta, Abonent będący Konsumentem może od Umowy
Abonenckiej odstąpić, składając Dostawcy usług pisemne
oświadczenie w terminie 10 dni od dnia zawarcia Umowy
Abonenckiej"
O co chodzi , z uwagi na zakończenie Jetixa ,skorzystałem aby 28-07-2010 zmienić umowę z pakietu 3x1 /maxHD-nagrywarka +fiber25+non-stop za 195 zł/ na /selectHD-nagrywarka+pełen pakietHD+fiber15+rozmowy240/teoretycznie za te same pieniądze, ok 180 zł.
Obecnie wiem ,że szykuje się od jutra/02-08-2010/, mała"rewolucja UPC"-cenowa i jakościowa
Wobec powyższej klauzuli regulaminu , w tym tygodniu będę żądał zmiany na lepsze jako klient,który zawarł umowę przed 10 dniami.Czy mi to się uda ?
Pozdrawiam Jurek ze Szczecina
A jednak mam to co chciałem "Promocję za 160 zł + pakiet HD za 15 zł.
Za 175 od dzisiaj mam MaxHD z nagrywarką + Pakiet HD + Fiber 25 i bezprzewodowy oraz rozmowy 240 minut.
W tym miejscu muszę dodać ,że trafiłem na bardzo miłe Panie w BOK/p.Agnieszka i p.Sylwia/,które mi bardzo pomogły w zmianie usług.
Pozdrawiam wytrwałych.Jurek ze Szczecina |
Ostatnio zmieniony przez entersc 06-08-2010, 22:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
knebel
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-08-2010, 21:50
|
|
|
Nie wiem...
Skutecznie mnie zniechęcili.. Chyba jednak poczekam te 3 miesiące do końca umowy i wtedy coś będę kombinował... |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2010, 04:44
|
|
|
Złożyłeś to wypowiedzenie chociaż? Przecież wystarczy je złożyć i czekać na telefon z działu utrzymania klienta. |
|
|
|
|
gonzo144
Klikacz
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 1
|
Wysłany: 07-08-2010, 09:14
|
|
|
A ja zrobilem inaczej zadzwonilem pare dni w wtorek do dzialu utrzymania klijenta i powiedzialem ze moge zrezygnowac a nie chcę gdyz mi pasują i czy moge otrzymac taka oferte pani powiedziala ze nie ma sprawy dostalem co chcialem umowe nowa na emelia i w poniedzialem przyjdzie technik zeby zmienic ruter do szybkosci wiec w sumie ok tylko jedna rada trzeba w miare grzecznie ale stanowczo |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 09-08-2010, 15:51
|
|
|
Ponieważ z centrali nie zadzwonili skontaktowałem się z lokalnym przedstawicielem i zdecydowałem się na :
Select HD , Fiber 25 , bezprzewodowy router za 110 (pewnie 111,50 wyjdzie i tak) + (SIC!) Canal+ za 6mies gratis + 6 mies. / 25 zł. Czekam na technika teraz |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-08-2010, 15:53
|
|
|
gromiasty napisał/a: | bezprzewodowy router |
Do czego ten router? Bladego pojęcia nie mam, o co chodzi.
[ Dodano: 09-08-2010, 15:54 ]
gonzo144 napisał/a: | trzeba w miare grzecznie |
Co masz na myśli mówiąc ,, w miarę''? |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 09-08-2010, 18:02
|
|
|
seven of nine napisał/a: | gromiasty napisał/a: | bezprzewodowy router |
Do czego ten router? Bladego pojęcia nie mam, o co chodzi.
|
Wi-fi - nie trzeba z kablami latać by z internetu korzystać. Fizycznie i tak główny komp podłączę kablem (lepsze osiągi) ale jak ktoś wpadnie z laptopem to skończy się szukanie (i potem chowanie przed końcówko-żernym kotem) kabli. Wygoda - jak dają gratis - BRAĆ |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2010, 19:20
|
|
|
Ja bym tego ich routera Wi-Fi nie chciała nawet za darmo. |
|
|
|
|
|