Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
Autor Wiadomość
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 07-07-2010, 15:38   Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy

Witam, dziś dostałem maila ze z ostatnim dniem lipca 2010 wypada z oferty UPC program jetixPlay. Przy czym poinformowano mnie w tym że mailu o prawie odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia nadawania programu. Umowę mam zawarta na 12 miesięcy od listopada 2009 na telewizje cyfrową + internet 5mb/s za co łącznie płace 112,51zł. Czy zrywając umowę, powołując się na zmiany w ofercie programowej to rozwiązuje się cała umowa czy tylko w tej części jakiej dotyczy zmiana. Chodzi mi o to czy wszystkie usługi zostaną zerwane ??

I jeszcze w związku z tym ma pytanie. Czy w tej sytuacji można negocjować z UPC warunki dalszej współpracy ? Chciał bym przejść na pakiet za 120zł, czyli telewizja z dekoderem HD Max oraz internet 25bm/s "na zawsze" Lecz umowa dopiero skończy się w listopadzie 2010, a akurat nadarza sie teraz okazja, że mogę wypowiedzieć umowę w związku ze zmiana programową
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2010, 20:32   

Wydaje mi się, że tematy:
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=6178
http://forum.mediaswiat.p...p?p=61359#61359
całkowicie wyjaśniają sprawę (o ile przeczyta się je od początku do końca).
_________________
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 07-07-2010, 23:11   

Miły głos Pani z infolinii zapytał mnie czy może jakoś zaradzić wypowiedzeniu umowy przeze mnie... odpowiedziałem że jestem zainteresowany obecną promocją za 120zł i pani powiedziała że nie ma sprawy że nie mesz zrywać umowy, że wystarczy że po prostu zostanie zawarta kolejna umowa na nowych warunkach. i dzięki temu nie muszę czekać do listopada aby mieć pakiet TV max HD i internet 25mb/s za 120 zł miesięcznie
 
 
maks73x2 
easy master

Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Opole
Wysłany: 08-07-2010, 08:46   

Witam, ja dostałem maila o końcu jetix play we wtorek 6.07. zadzwoniłem ze moge im wypowiedziec umowe ale nie chce tego robic. przedstawilem swoje warunki czyli "dobry wybór" Max HD + 25 mb internet, darmowe wifi i za darmo wymiana dekodera na HD. Pan z Infolinii poprosił o "czas do namysłu" i po godzinie zadzwonił i przystali na moje warunki i w sobotę bedą mi instalowac neta i max hd. chciałbym dodać że teraz mam tv max standard. zastanawiam się czy nie mogłem wiecej wytargować? ale teraz to już po zamiatane. ;)
_________________
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 08-07-2010, 09:30   

maks73x2 napisał/a:
w sobotę bedą mi instalowac neta i max h
. Kiedy rozmawiałeś bo u mnie oczekiwanie ponad tydzień.
_________________
  jedrek
 
maks73x2 
easy master

Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Opole
Wysłany: 08-07-2010, 09:40   

jedrek napisał/a:
maks73x2 napisał/a:
w sobotę bedą mi instalowac neta i max h
. Kiedy rozmawiałeś bo u mnie oczekiwanie ponad tydzień.


wtorek 06.07 po g. 17 ja zadzwoniłem a przed 19 oddzwonił Pan z infolinii. czyli jakieś 4 dni oczekiwania tak jest w Opolu. No i kicha właśnie dostałe telefon że w sobote planuja jakies prace konserwacyjne. i nie moga mi zainstalowac. zmiana terminu na poniedzialek 12.07. a juz myslalem ze obejrze final MŚ w Hd a tu pupa :sad:
_________________
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 08-07-2010, 10:11   

u mnie tez w miarę szybko ... rozmowa była 7 lipca, a 12 mają przyjść i podłączyć
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 08-07-2010, 10:49   

W moim przypadku 2 lipca termin na 12.lipca.
_________________
  jedrek
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2010, 11:14   

Nie zapomnijcie poprosić o potwierdzenie na piśmie umowy zawartej telefonicznie. Z UPC lepiej nic nie uzgadniać ustnie. "Miły głos Pani z infolinii" może nie pamiętać co obiecał.
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 08-07-2010, 12:51   

Susane napisał/a:
Nie zapomnijcie poprosić o potwierdzenie na piśmie umowy zawartej telefonicznie. Z UPC lepiej nic nie uzgadniać ustnie. "Miły głos Pani z infolinii" może nie pamiętać co obiecał.


Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika. Wiadomo że jak dostane coś do podpisu to najpierw zweryfikuje czy się zgadza. W obecnej miałem tak ze była jeszcze usługa ochrony internetowej... tyle ze właśnie "Miły głos Pani z infolinii" nie uprzedził mnie że ta opcja znajdzie się na umowie i przez to musiałem płacić po 5 zł miesięcznie do rachunku. Za to po paru miesiącach jak dzwoniłem do BOK w innej sprawie, to Pan sam zapytał czy korzystam z tego i zaproponował mi, że dezaktywuje mi ta usługę.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2010, 13:54   

Snooki napisał/a:
Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika.
Do mnie żaden technik nie przyszedł z umową, bo zmiana pakietu na wyższy tego nie wymagała. Wszystko odbyło się zdalnie. Wszystko oczywiście zależy od sytuacji.
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 08-07-2010, 14:34   

Susane napisał/a:
Snooki napisał/a:
Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika.
Do mnie żaden technik nie przyszedł z umową, bo zmiana pakietu na wyższy tego nie wymagała. Wszystko odbyło się zdalnie. Wszystko oczywiście zależy od sytuacji.


Tutaj musi przyjść technik żeby wymienić dekoder na HD i modem z routerem na nowy
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2010, 15:37   

Snooki napisał/a:
Miły głos Pani z infolinii zapytał mnie czy może jakoś zaradzić wypowiedzeniu umowy przeze mnie... odpowiedziałem że jestem zainteresowany obecną promocją za 120zł i pani powiedziała że nie ma sprawy że nie mesz zrywać umowy, że wystarczy że po prostu zostanie zawarta kolejna umowa na nowych warunkach
Tego nie rozumiem, bo umowa zawarta na piśmie musi być rozwiązana również w formie pisemnej, chyba, że to jakiś aneks ma być do obecnej albo będziesz miał dwie umowy naraz. Zdaj relację co Ci technik dostarczył. Bo mnie się wydaje, że miła pani z infolinii tradycyjnie wprowadza w błąd.
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 08-07-2010, 16:58   

Technik pojawia się tylko, gdy jest konieczna wymiana urządzenia. Gdy "odnowienie" umowy wiąże się tylko z przełączeniem zdalnym (np. na wyższy Internet lub pakiet tv) - wtedy umowa zawierana jest na odległość. W takim przypadku zawsze można poprosić o podesłanie e-mailem regulaminu promocji, z której skorzystaliście. I dla bezpieczeństwa zapisać datę i przybliżony czas rozmowy z konsultantem.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-07-2010, 17:38   

atomix, przy umowach ustnych liczy się tylko to co zostało wypowiedziane na głos i na co się strony podczas rozmowy zgodziły (o ile nie podyktują regulaminu przez telefon to nas nie obowiązuje).

A dla bezpieczeństwa lepiej mieć świadka i nagranie, świadek jest nawet ważniejszy od nagrania, choć o nagranie łatwiej bo większość współczesnych telefonów zaczyna nagrywać po naciśnięciu 1 guzika (dotyczy to zwłaszcza komórek).
  marekd@jabberpl.org
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: