Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo wolny internet..
Autor Wiadomość
misio2 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2010, 21:02   

Hej,

Fala spowolnienia dosięgła i mnie, od czasu przejścia na FB25 net osiągał max 6Mb/s, teraz max mam 2Mb/s :sad:

Przed chwilą zgłosiłem problem na infolinii ..20 min czekania i nic konkretnego.
Dostałem numer zgłoszenia i mam czekać :!: :?:

Mam nadzieję, że problem szybko naprawią.
 
 
Uruk 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2010, 11:03   

Było git przez ponad tydzień, a dzisiaj znów spowolniło.
 
 
gofer88 
light master

Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 68
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2010, 12:14   

U mnie wszystko ok. Prędkości w granicach 50mbit
 
 
kkynioo35 
easy master

Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 33
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2010, 18:09   

Eh... długo się nie nacieszyłem :? znowu trza dzwonić do UPC :neutral:
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 08-05-2010, 18:49   

i tak masz nieżle ;]
ja z warszawy do warszawy mam:
a jeszcze niedawno speedtest pokazywał zawsze powyżej 25mb/s :/
_________________
 
 
misio2 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2010, 21:19   

Dane z dziś (Wawa FP25):

 
 
Caney 
plus master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Posty: 455
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 08-05-2010, 21:23   

ten speed test jest rewelacyjny ;)
25 wygląda tak:



Bardzo wiarygodny :) :) :)
 
 
grzymek 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-05-2010, 21:38   

U mnie jest tak fp-25

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| ftp.atman.pl - 0 | 25 | 25 | 0 | 10 | 16 | 0 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| No response from host - 100 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| sunsite2.icm.edu.pl - 0 | 26 | 26 | 0 | 9 | 31 | 0 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |

| No response from host - 100 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 |

| noc.gts.pl - 0 | 25 | 25 | 15 | 16 | 31 | 31 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

Time ID Level Description
Sat May 08 21:12:29 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 21:12:05 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 19:49:45 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 19:49:29 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 18:33:00 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 18:32:46 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 17:07:08 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 17:06:44 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 13:58:06 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 13:57:53 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 13:02:14 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 13:01:50 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 11:16:39 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 11:16:23 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 11:09:01 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 11:08:40 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 08:48:53 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 08:48:36 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 08:21:06 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 08:20:39 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 07:47:21 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 07:47:03 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Sat May 08 02:48:42 2010 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Sat May 08 02:48:27 2010 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Proszę powiedzieć czy to prawidłowo.

Przechwytywanie.PNG
Plik ściągnięto 8216 raz(y) 28,25 KB

  grzymek
 
misio2 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2010, 22:09   

@Caney test na UPC.pl, numion.com - to samo ~2Mbit/s, pozatym skoro na FP25 masz taką prędkość jak na screenie, to już wiem, gdzie moje MB transferu są ulokowane :P

Co ciekawe mój brat mieszkający o rzut beretem ode mnie, nie ma problemów ze swoim FP25. U niego test na upc.pl pokazuje 20-23 Mbity/s :shock:

Póki co przygotuję sobie reklamację z żądaniem zwrotu kasy za przepłaconą przepustowość.
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 09-05-2010, 10:26   

Dziś na numion rekord ;] 10mb/s download ;] od jakiegoś czasu takiego nie widziałem ;D

reszta testów bez zmian :/ na modemie te same błędy... :/ zastanawiam się co pisze się w reklamacji i jakie trzeba mieć dowody itp...
_________________
 
 
gofer88 
light master

Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 68
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2010, 07:19   

Dołączam sie do poprzedniej wypowiedzi... czy reklamacje pisać od razu jak sie pojawi awaria (spadek transferu itp) czy zobaczyc przez jaki czas sie to utrzyma i dopiero wtedy reklamować
 
 
rOx123 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-05-2010, 17:26   

gofer88 napisał/a:
Dołączam sie do poprzedniej wypowiedzi... czy reklamacje pisać od razu jak sie pojawi awaria (spadek transferu itp) czy zobaczyc przez jaki czas sie to utrzyma i dopiero wtedy reklamować

Jak najszybciej..
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2010, 17:48   

Usterkę zgłosić jak najszybciej, reklamację pisze się zawsze dopiero na zakończenie okresu rozliczeniowego i dotyczy ona okresu od zgłoszenia do naprawienia.
  marekd@jabberpl.org
 
gofer88 
light master

Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 68
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2010, 19:48   

czyli jak awaria bedzie trwala np 2 miesiące to dopiero po tych 2 miesiącach awari zgłaszam reklamację? czy po każdym miesiącu?

I jeszcze jedno... czy zbierać jakieś dowoy wolnego działania internetu (np. wyciągi z winmtr, screeny itp)
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2010, 21:03   

gofer88 napisał/a:
czyli jak awaria bedzie trwala np 2 miesiące to dopiero po tych 2 miesiącach awari zgłaszam reklamację? czy po każdym miesiącu?
Jak Ci wygodniej, masz na to maksymalnie 12 miesięcy więc jak byś bardzo chciał możesz nawet napisać jedną zbiorczą reklamację rocznie.
  marekd@jabberpl.org
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: