Co znowu z tym chello?! (część 2) |
Autor |
Wiadomość |
Ruben
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 20
|
Wysłany: 11-11-2016, 18:31
|
|
|
U mnie usterka usunięta, trochę to trwało, kilka wizyt techników ale w końcu trafił się dociekliwy i po sprawdzeniu ustaliliśmy, że kabel w mieszkaniu na 1 odcinku jest uszkodzony.
Było nawet i tak
a teraz jest tak
|
_________________
|
|
|
|
|
wist7
easy master
Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 39
|
Wysłany: 14-11-2016, 19:54
|
|
|
Od kilku miesięcy mam dziwne skoki pingów czasem trwa do 10min czasem godzinę, pingi potrafią skoczyć do 70 tyś. Testy robione WINMTR do Google, było kilku techników, wymiana modemów, monitoring sieci i nic bez zmian? Co robić? |
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 14-11-2016, 20:17
|
|
|
Nic, ten typ tak ma... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-11-2016, 20:27
|
|
|
wist7 napisał/a: | wymiana modemów, |
I w kółko wymieniali na ten sam model i typ? - trzeba było żądać zupełnie innego sprzętu. |
_________________
|
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 538
|
Wysłany: 14-11-2016, 23:11
|
|
|
wist7, jeżeli masz straty pakietów w sieci - wypowiedzieć umowę z winy upc. tylko miej jakieś potwierdzenie, jakieś raporty mtr np. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-11-2016, 23:28
|
|
|
januszmk napisał/a: | jeżeli masz straty pakietów w sieci - wypowiedzieć umowę z winy upc. |
I na to ma się powołać?
januszmk napisał/a: | tylko miej jakieś potwierdzenie, jakieś raporty mtr np. |
Opierając się na tym?
wp działa, onet działa - dziękuję (tyle usłyszy od firmy).
Jakość usługi nie jest nigdzie gwarantowana, nie zawiera takiej wykładni regulamin, umowa, przepis żadnego kodeksu czy prawa w Polsce. |
_________________
|
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 538
|
Wysłany: 14-11-2016, 23:39
|
|
|
KOCUREK1970, prędkość nie musi być gwarantowana, ale losty pakietów jest już podstawą do rozwiązania umowy, a tym bardziej jeżeli dzieje się to już na łączach wewnętrznych upc, a nie na stykach z innymi sieciami |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-11-2016, 23:46
|
|
|
januszmk napisał/a: | losty pakietów jest już podstawą do rozwiązania umowy, a tym bardziej jeżeli dzieje się to już na łączach wewnętrznych upc, a nie na stykach z innymi sieciami |
To ja poproszę paragraf, akapit z umowy, gdzie jest to jako przyczyna możliwości rozwiązania umowy wskazane - nie czepiam się, tylko nie rób gościowi złudnej nadziei - bo przewali z kretesem a i jeszcze karę zabuli.
Reklamacje, reklamacje i wszystko na piśmie, tak samo żądać odpowiedzi - a po 3 mc do Rzecznika Konsumentów (jeśli się nie poprawi) - tylko tyle może zrobić i to przy jego pomocy MOŻE? próbować zerwać z ich winy taką umowę - innymi słowy, musi mieć "plecy", inaczej go zjedzą i wyplują. |
_________________
|
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 538
|
Wysłany: 14-11-2016, 23:59
|
|
|
KOCUREK1970, w umowie jest napisane że "Opłata abonamentowa obejmuje:
a) stały dostęp do Sieci,"
jeżeli występują losty pakietów, to nie jest już stały dostęp do sieci. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 15-11-2016, 00:50
|
|
|
januszmk napisał/a: | stały dostęp do Sieci," |
No i ma stały - nikt mu go nie zabiera (ale zależy, co kto rozumie pod pojęciem stały, a dam głowię, że każdy inaczej). |
_________________
|
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2016, 22:53
|
|
|
Od paru dni mam problem z internetem a dokładnie mówiąc co jakiś czas rozłącza mnie ale w ten sposób ze nie mam komunikatu o odłączeniu, modem nie rejestruje sie tylko jak ściągam plik to co jakiś czas zatrzymuje się download (spada do 0) i po chwili znowu startuje. Dodam ze sygnał mam porządku. Nie stwierdziłem aby cos sie działo z sygnałem w momencie zatrzymania ściągania. |
|
|
|
|
elkomendante
Klikacz
Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 05-12-2016, 13:05
|
|
|
To i tak dobrze że problemy masz od kilku dni Panie grzegorz. Ja mam od kilku miesięcy.
W godzinach 19 do 23, pingi skaczą od 50 do 999 ms. Szybkość łącza powinna wynosić 120 Mbit/s a wieczorami jest około 12 Mbit/s.
Ogolnie jest tragedia. Dział techniczny UPC wciska kit że wiedzą o problemie i będą działać.
Z tego co mi wiadomo, to upc ma już przeciazone łącza. Zbyt dużo abonentów plus wszyscy chcą szybko i centralki nie wyrabiaja. |
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 538
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-12-2016, 19:43
|
|
|
januszmk napisał/a: | taka informacja odnośnie prędkości |
I znowu ci wolniejsi będą mieli lepiej - do 100 Mb prędkość dobowa 80%, reszta klientów powyżej 100 Mb prędkości 70% - za to wszyscy minimalna 40%.
Zawsze to dobry ruch - bo od 01.01.2017 będzie w końcu MINIMALNA GWARANTOWANA prędkość i nie będzie tłumaczenia z ich strony, że 1 Mb mieści się w parametrach DO 250 Mb
http://www.telepolis.pl/g...d-1-01-2017.pdf |
_________________
|
|
|
|
|
Radeckiii
classic master
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 160
|
Wysłany: 11-12-2016, 16:39
|
|
|
Bemowo - okolice lotniska.
Od 2h transfery max 80Mb/s na kablu. Testowane na FTP, speedteście, Steamie, Uplay, itp., itd.
Przed wymianą Cisco 3208 na Compala nie miałem takich problemów z transferem jak teraz... |
|
|
|
|
|