Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak korekty FV, zadłużenie i wyłączenie internetu
Autor Wiadomość
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-11-2009, 13:36   

mrsyonnie napisał/a:
Jeżeli wystawili już FV, to muszą ją niezwłocznie skorygować wysyłając papierową korektę pocztą.

Do mnie na mejl przychodzi zawsze 14.Nie wiem -czekac do tego dnia, czy juz zaczac bojowe dzialanie.Opieram sie tylko na tym ,co widze w dziale rachunek. Nie ma tam jednak faktury w PDF. :evil:
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2009, 21:33   

Po 5 rozmowach z konsultantami (każdy mówił co innego) nastąpiła rozmowa z kierowniczką, która *warunkowo* (!) obiecała włączyć usługi (słowa dotrzymała) i dopilnować dostarczenia korekt FV. Słowo przepraszam nie padło pomimo, że uznali swój błąd. Jednym słowem wyłączyli mi internet na 3 dni z powodu swoich błędów, których nie chciało im się poprawić mimo moich zgłoszeń.

Jest to dla mnie poważny sygnał, że po UPC można się spodziewać wszystkiego.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-11-2009, 22:03   

mrsyonnie napisał/a:
Po 5 rozmowach z konsultantami (każdy mówił co innego) nastąpiła rozmowa z kierowniczką, która *warunkowo* (!) obiecała włączyć usługi (słowa dotrzymała) i dopilnować dostarczenia korekt FV. Słowo przepraszam nie padło pomimo, że uznali swój błąd. Jednym słowem wyłączyli mi internet na 3 dni z powodu swoich błędów, których nie chciało im się poprawić mimo moich zgłoszeń.

A to ,, szuje'' Wstyd! :evil:
 
 
michal49 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 49
Wysłany: 05-11-2009, 05:45   

Ale o czym my tutaj dyskutujemy !!!

Jak się domyślam, podpisałeś m.in. takie coś:


§ 39
Abonenci mogą składać reklamacje dotyczące niedotrzymania
z winy Dostawcy usług określonego w Umowie Abonenckiej
terminu rozpoczęcia świadczenia Usług, niewykonania
lub nienależytego wykonania Usług lub nieprawidłowego obliczenia
należności z tytułu ich świadczenia. Zgłoszenie reklamacji
nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty Rachunku.


A więc, nie dziw się, że UPC net ci wyłaczyło, bo ty po prostu nie opłaciłeś rachunku mimo, że był on zawyżony. Po prostu zgodziłeś się na taką możliwość.

Michał
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 11:32   

Nic podobnego, po pierwsze nie podpisałam się pod żadnym regulaminem, a po drugie zawarłam umowę ustnie (telefonicznie) na świadczenie usługi internetowej, która będzie rozliczana miesięcznie, a opłata będzie wynosić określoną kwotę.
Ostatnio zmieniony przez Susane 05-11-2009, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-11-2009, 11:44   

michal49, poczytaj sobie prawo telekomunikacyjne - do czasu rozpatrzenia reklamacji klienta nie wolno odłączyć.
  marekd@jabberpl.org
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 17:53   

michal49 napisał/a:
§ 39
(...)Zgłoszenie reklamacji
nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty Rachunku.
Bardzo niekorzystny zapis dla abonenta, bo pomyłka może być na większą kwotę, a potulny klient ma płacić, a później dochodzić roszczeń. To jest za duży kredyt zaufania dla takiej firmy jak UPC, bo jakość obsługi klienta mają poziomie TPSA.

Wiele lat korzystałam z internetu sieci kablowych (Vectra, lokalna kablówka), a FV nie reklamowałam *UWAGA* ani raz!!! Jestem w UPC kilka miesięcy, ale niewłaściwie naliczyli mi już trzy FV. Co to jest? To wykracza poza możliwość przypadku. Nawet jeżeli nieszczęśliwym trafem zdarzyło się im pomylić, to jak mogli przeoczyć moje zgłoszenia.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 05-11-2009, 18:11   

mrsyonnie napisał/a:
Nawet jeżeli nieszczęśliwym trafem zdarzyło się im pomylić, to jak mogli przeoczyć moje zgłoszenia.

Nie chce zabrudzac forum,ale pozwole sobie przytoczyc jedno niemile wspomninie.Moja babcia miala UPC przez 4 ostatnie lata.W zeszlym roku dostala udaru.Kiedy przyszlismy lezala juz cala wykrecona. Stan byl ciezki,ale stabilny.Przygotowalismy sie na najgorsze.3 dni pozniej babka juz nie zyla.Karte zgonu wyslalismy faksem.Mimo to przyszly 2 nastepne faktury.Ojciec sie wkurzyl, zadzwonil do UPC.Powiedziano,ze zaden faks nie przyszedl.Tatus tak sie,,wk..',ze wzial samochod i pojechal do glownej siedziby z papierami.Wiecie co mu powiedziano?.....ze komputer nie wczytal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
Astral699 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 1247
Skąd: Z Miasta
Wysłany: 05-11-2009, 18:22   

To chyba nawet nie wymaga komentarza...
Po prostu brak słów.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 05-11-2009, 18:35   

Astral699 napisał/a:
To chyba nawet nie wymaga komentarza...
Po prostu brak słów.

Astral,udzielilam ci odpowiedzi pod twoim problemem w innym dziale. :mrgreen: :lol:
 
 
adam1004a 
Klikacz

Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1
Wysłany: 05-11-2009, 19:00   

witam

ja tez mam problem z FV z UPC - robia sobie jaja. rekalmacje zglosilem 3 miesiace temu i nie otrzymalem odpowiedzi. potwierdzenia zlozenia dokumentow posiadam. tydzien temu sie zirytowalem i zablokowalem platnosc a oni odcieli mi net tb i telefon. poczym zadzwonila konsultantka i mnie zbluzgala. ja mam nadplaty na abonament na 3 miesiace do przodu bo zle naliczali abonament. przyznali sie do tego - mam kwit - i co??? kasy nie zwrocili a nadywzki nie rozpisali na nastepne miesiace. ta firma to jakis dziwny folwark. a FV i korekt do nich mam bez liku. Moze faktycznie trzeba by zglosici jakas wieksza akcja do US. moze mala kontrola spowoduje u nich uporzadkowanie kilku spraw.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 19:05   

adam1004a napisał/a:
rekalmacje zglosilem 3 miesiace temu i nie otrzymalem odpowiedzi. potwierdzenia zlozenia dokumentow posiadam.
To oznacza, że Twoja reklamacja została uznana, bo brak odpowiedzi w ciągu 30 dni właśnie to oznacza.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 05-11-2009, 19:07   

adam1004a napisał/a:
mam nadplaty na abonament na 3 miesiace do przodu bo zle naliczali abonament. przyznali sie do tego - mam kwit - i co??? kasy nie zwrocili a nadywzki nie rozpisali na nastepne miesiace.

I kompletnie o tym zapomnij. :mad:
adam1004a napisał/a:
zadzwonila konsultantka i mnie zbluzgala.

Ja bym sobie nie pozwolila. Kiedys tez do mnie zadzwonila konsultanka.Szarpala mordka.Wysluchalam i powiedzialam moj sprawdzony tekst-,, Emocje odloz na bok,bo to na mnie wrazenia nie robi- jedynie smieszy, bo znam prawde. W sluchawce zrobila sie dluga cisza. :roll:
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-11-2009, 19:38   

mrsyonnie napisał/a:
michal49 napisał/a:
§ 39
(...)Zgłoszenie reklamacji
nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty Rachunku.
Bardzo niekorzystny zapis dla abonenta, bo pomyłka może być na większą kwotę, a potulny klient ma płacić,

Jeśli wystąpiła pomyłka to ma nie płacić, podobnie ma nie płacić jeśli wystąpiła awaria,
chodzi o to, że samo złożenie reklamacji nie jest powodem do niepłacenia
ale reklamacje z reguły składa się z jakiegoś powodu - ten sam powód dla którego się reklamację pisze (czyli np pomyłka na fakturze) jest zazwyczaj powodem dla którego można nie płacić rachunku.

Jest tylko jeden przypadek w którym trzeba zapłacić mimo to, że faktura nie przyszła - wtedy gdy dokładna należność i termian jej zapłaty jest znany obu stronom umowy i nie budzi niczyich wątpliwości (tzn zawsze było wszytko ok, na umowie jest stała kwota i ewidentnie raz nawaliła poczta, ale to i tak nie zwalnia operatora od obowiązku niezwłocznego wystawienia i dostarczenia duplikatu - tym razem musi to już zrobić przesyłką poleconą)

W skrócie: Jeśli wszytko inne jest ok to napisane listu miłosnego w formie reklamacji nie zwalnia z konieczności zapłacenia rachunku. ale tylko wtedy gdy wszystko jest ok

Ten punkt regulaminu jest praktycznie martwy - do tego prawo mówi jasno kogoś kto złożył reklamację (nawet bezpodstawną) odłączyć, nie wolno, jeśli jego reklamacja była bezpodstawna operator musi najpierw wykazać dlaczego (podać podstawy prawne) dostarczyć mu je na piśmie i poczekać aż minie czas na odwołanie się od jego decyzji.
  marekd@jabberpl.org
 
michal49 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 49
Wysłany: 06-11-2009, 06:35   

Marek,

Przejrzałem własnie ustawę - prawo telekomunikacyjne i nie znalazłem tutaj żadnej informacji nt. faktu, że złożenie reklamacji wstrzymuje wyłączenia. Możesz więc podać konkretny artykuł, który mówi o tym, o czym piszesz?

Michał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: