|
|
Brak korekty FV, zadłużenie i wyłączenie internetu |
Autor |
Wiadomość |
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2009, 23:05 Brak korekty FV, zadłużenie i wyłączenie internetu
|
|
|
UPC wystawiło mi dwie FV na wyższe kwoty niż w umowie za dwa ostatnie miesiące, mimo moich zgłoszeń (mam potwierdzenie, że doszły) faktur nie poprawili, zawyżonych nie zapłaciłam, więc wyłączyli mi internet. Bez uprzedzenia, jakiegokolwiek powiadomienia.
Co to za porządki w tej firmie? Najpierw fakturują niezgodnie z umową (zawyżają), potem nie chcą skorygować, a na końcu ... wyłączają usługi. Czy należy to potraktować jak zerwanie warunków umowy z ich strony?
Korzystałam z usług tylu operatorów, że ich nawet teraz ich wszystkich nie pamiętam, ale takich problemów jak z UPC jeszcze nie miałam nigdy Zastanawiam się jakie urzędy zainteresować ich działaniami. Na szczęście mam już nowego operatora, a po UPC pozostał jedynie niesmak. |
Ostatnio zmieniony przez Susane 03-11-2009, 23:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Peterek
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 513 Skąd: miasto J. Himilsbacha
|
Wysłany: 03-11-2009, 23:22
|
|
|
Dlatego zatem, aby nie przeżywać tego, co Ty przeżyłaś - siedzę cicho. Znam już tych "niezliczonych operatorów", a tu przynajmniej nikt mi w telefon nie czka i nie wymyśla jak w Tepsie, gdy prosiłem aby coś z SDI zrobili, bo trzeci dzień nie mogę odebrać poczty e-mail.
Moja cała UPC to jedna konsultantka, która jak dotąd dotrzymuje zawsze słowa, a przy dwóch przyśpieszeniach internetu Kilka razy sama dzwoniła z pytaniem czy już wszystko działa zanim wprowadziła dane do ich bazy. Jakoś mi z nimi idze wytrzymać
Ale ze mnie wazeliniarz
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2009, 23:39
|
|
|
Dlaczego mam siedzieć cicho, płacić więcej niż w umowie oraz za usługi, które nie były świadczone? W okolicy mam jeszcze kilku innych dostawców do wyboru. Myślę jedynie o tym jak wyegzekwować to co mi się słusznie należy. To skandal, żeby o prawidłowe naliczenia należało prosić się kilka razy. To tego bez rezultatu. To są złodziejskie praktyki. |
Ostatnio zmieniony przez Susane 03-11-2009, 23:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 03-11-2009, 23:41
|
|
|
mrsyonnie napisał/a: | UPC wystawiło mi dwie FV na wyższe kwoty niż w umowie za dwa ostatnie miesiące, mimo moich zgłoszeń (mam potwierdzenie, że doszły) faktur nie poprawili, zawyżonych nie zapłaciłam, więc wyłączyli mi internet. |
Tez sie tego boje.Mam napisane fever 50 w dziale ,, moj rachunek'' i obawiam sie ,ze mi tak policza mimo posiadania przeze mnie 25. Rachunek nie zgadza mi sie juz na listopad. Mam rowne 250. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-11-2009, 23:50
|
|
|
Cytat: | Co to za porządki w tej firmie? Najpierw fakturują niezgodnie z umową (zawyżają), potem nie chcą skorygować, a na końcu ... wyłączają usługi. Czy należy to potraktować jak zerwanie warunków umowy z ich strony? |
Za takie rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia są bardzo wysokie odszkodowania (to już zdecydowanie przekracza te standardowe kary za niewłaściwie wykonaną usługę) tu już idzie o kwoty rzędu tysięcy zł a nawet dziesiątków tysięcy zł, przed pójściem do sądu można spróbować jeszcze ugody albo mediacji UKE (w końcu sprawa jest oczywista a będą musieli jeszcze pokryć koszty sądowe więc jest spora szansa, że zgodzą się na jakąś rozsądną propozycję typu odszkodowanie w wysokości 2 letniego abonamentu, w sumie im więcej się zażąda tym wieksza szansa, że sprawa wyląduje w sądzie).
Dodatkowo należy sprawę dokładnie opisać na jakiś popularnych portalach (np napisać do DI albo, spisać gdzieś wszystko i podlinkować na wykop), to forum przeczy może z tysiąc osób, jak o tej sprawie dowie się milion to już będzie to firma zacznie być kojarzona z takimi numerami a nie z usługami które świadczy (a to będzie oznaczało kilka % nowych klientów mniej).
Tak przy okazji jeśli ktokolwiek wystawi lewą fakturę i jej potem nie chce skorygować (nawet gdyby nic więcej złego nie zrobili) najlepiej jest zgłosić sprawę do Urzędu Skarbowego (oni potrafią bardzo szybko zrobić porządek z firmami które wycinają takie numery z fakturami). |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2009, 00:01
|
|
|
Dziękuję Marku za wyczerpująca poradę. Nie należę do gatunku tzw. pieniaczy, ale podnieśli mi ciśnienie tą sytuacją. Zadzwoniłam do UPC, żeby sprawę wyjaśnić, ale perspektywa zgłoszenia sprawy do US nie zrobiła na konsultantach wielkiego wrażenia. Rozmawiałam z dwoma różnymi osobami, co ciekawe mieli rożne wersje na niejasności w FV. Jeden chciał mi nawet włączyć internet pod warunkiem, że zaakceptuję jego propozycje korekty, a drugi był nieugięty. Nieciekawie u nich z księgowością. Dział prawny też nie stoi na najwyższym poziomie, bo nadal twierdzą, że rozwiązali mi 1/2 mojej umowy, do tego bez mojej zgody - szczegóły tu: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#64635
Marku według Ciebie można zrezygnować z umowy z UPC po zmianie oferty programowej, można nie płacić faktur zanim nie zostaną skorygowane, ale szkoda, że wcześniej nie napisałeś, że finał może być w sądzie. |
|
|
|
|
digiter
easy master
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 49
|
Wysłany: 04-11-2009, 08:37
|
|
|
mrsyonnie napisał/a: | Na szczęście mam już nowego operatora, a po UPC pozostał jedynie niesmak |
Na razie pozostał niesmak. W ciągu 3 miesięcy UPC przekazuje długi firmie windykacyjnej i niedługo dostaniesz od takiej firmy pismo, wtedy do upc już nie masz po co dzwonić, bo to nie będzie już problem upc. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-11-2009, 09:56
|
|
|
Nie może przekazać jeśli należność jest sporna - trzeba się więc pospieszyć albo muszą wystosować przeprosiny na piśmie i wypłacić choć symboliczne odszkodowanie (tak aby było na 100% jasne że przyznają się do winy) albo trzeba im założyć sprawę w sądzie, wówczas jedynie sąd będzie mógł zadecydować ile i kto komu ma płacić. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2009, 11:20
|
|
|
Zadzwoniłam do nich jeszcze raz, bo co konsultant to inna informacja, a tu ciekawostka, faktury są skorygowane (ja tego nie widzę u siebie, a pani konsultantka widzi). Poradziła mi, żebym zapłaciła (podyktuje mi kwoty), to po zaksięgowaniu włączą mi internet. Tłumaczenie, że zaległość powstała z ich winy, bo nie skorygowali na czas FV nie trafiło jej do przekonania, nie widzi też w tym nic niezwykłego, żeby żądać płatności bez dostarczenia prawidłowych FV. |
|
|
|
|
gumowe_ucho
light master
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2009, 11:43
|
|
|
Witam
To jakiś totalny chaos się robi, u mnie też zawyżona faktura, błedna informacja o posiadaniu 50Mb zamiast 25 żenada, piszę do nich ale to takie nudne, bo zamiast używać neta ciągle się weryfikuje poprawność działania.
Bez sensu, jak do tej pory nie miałem takich problemów z UPC a jestem abonentem od kilku lat.
Syf |
_________________
|
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 04-11-2009, 12:08
|
|
|
gumowe_ucho napisał/a: | To jakiś totalny chaos się robi, u mnie też zawyżona faktura, błedna informacja o posiadaniu 50Mb zamiast 25 żenada, piszę do nich ale to takie nudne, bo zamiast używać neta ciągle się weryfikuje poprawność działania.
Bez sensu, jak do tej pory nie miałem takich problemów z UPC a jestem abonentem od kilku lat.
Syf |
Posluchaj mam to samo.Bledna faktura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dzwon do nich natychmiast na dzial rozliczen! |
Ostatnio zmieniony przez seven of nine 04-11-2009, 12:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gumowe_ucho
light master
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2009, 12:16
|
|
|
Normalnie Polski Meksyk haha
pzdr i życzę wytrwałości |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2009, 13:14
|
|
|
seven of nine napisał/a: | Dzwon do nich natychmiast na dzial rozliczen! | Radzę wysłać maila lub zanieść pismo, bo na partyline co konsultant to inne zdanie, jestem po rozmowie z trzema różnymi osobami, które w tej samej sprawie (źle naliczonych faktur) mają nieco odmienne zdanie. |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 04-11-2009, 13:15
|
|
|
mrsyonnie napisał/a: | Radzę wysłać maila lub zanieść pismo, bo na partyline co konsultant to inne zdanie, jestem po rozmowie z trzema różnymi osobami, które w tej samej sprawie (źle naliczonych faktur) mają nieco odmienne zdanie. |
To znaczy?
Mam wiecej o 25 zl.Jak tak bedzie w przyszlym miesiacu, to nie wiem co zrobic. Mam miec staly rachunek 235 zl.
A na mejl odpisza?
U mnie w dziale ,, rachunek'' taki tekst:
Saldo jest codziennie aktualizowane. Może obejmować naliczenia z faktury, która nie jest jeszcze widoczna w Systemie Elektronicznej Faktury
Co to ma byc??? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2009, 13:32
|
|
|
seven of nine napisał/a: | A na mejl odpisza? | Jak wysyłasz maila na ich adres dostajesz autoodpowiedź, potwierdzenie, że mail doszedł. Radzę z nimi nic nie ustalać ustnie, lepiej mieć podkładkę. Jeżeli wystawili już FV, to muszą ją niezwłocznie skorygować wysyłając papierową korektę pocztą. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|