Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z transferem
Autor Wiadomość
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-11-2009, 15:27   

Mam Emula i w sumie jest dziwacznie z transferem. :mrgreen:
 
 
brak 
easy master

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-11-2009, 16:14   

CePeU napisał/a:
jedrzej, Postal, jeśli każdy będzie miał takie podejście że nie będzie zgłaszał problemu to rzeczywiście można uznać że problemu nie ma skoro nikt go nie zgłasza.
Bodajże w tym wątku zachęcałem do przesyłania zgłoszeń, otrzymałem 1 zgłoszenie, zachęcam więc ponownie.

To gdzie to zgłaszać?
Do botów na party-line?
 
 
przemer 
light master

Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 67
Wysłany: 15-11-2009, 17:40   

Do CePeU poprzez prywatna wiadomosc.
  przemer@jabster.pl
 
marro5 
Klikacz

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 11
Wysłany: 16-11-2009, 12:25   

Pytanie do wszystkich co mają problemy z p2p. Jak sytuacja wygląda dzisiaj???. U mnie (Lublin) jakby coś się odblokowało i emule już żwawiej sobie poczyna. A jakieś półtora miesiąca był strasznie przymulony:).

P.S. Czytałem na forum innej dużej sieci kablowej w Polsce o podobnych problemach z p2p i tam była odpowiedź, że około 17 listopada wszystko ma wrócić do normy. Może to nie są problemy tylko UPC???
 
 
Noiz 
Klikacz

Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 16
Wysłany: 16-11-2009, 18:36   

Na emule nie ma co sprawdzać bo tam są kolejki
Najlepiej testować na torrencie (prywatny zagraniczny tracker)
 
 
marro5 
Klikacz

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 11
Wysłany: 16-11-2009, 18:56   

Noiz ja tylko napisałem, że dzisiaj zauważyłem sporą poprawę. Może i racja, że na torrentach lepiej testować, ale ja nawet bez testów widzę zmianę na lepsze w porównaniu do tego co było przez ostatnie 1,5 miesiąca. A że głównie korzystam z emule to napisałem o emule.
 
 
partyzant 
light master

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 60
Skąd: Ząbki
Wysłany: 16-11-2009, 19:34   

@CePeu też wysłałem do ciebie priv.

A co do transferów pisałem w innym poście wcześniej tzn. przed modernizacją mojego regionu ( Ząbki/Wawa ) nie miałem problemu z połączeniami do innych seedów ale miałem problem z transferami ( dzień 7mb/s w nocy o dziwo wszystko śmigało ładnie 30Mb/s ) np. btgigs kilka sekund i miałem full transfer. Po ostatniej modernizacji to jest wrzesień br. prędkości strasznie skaczą w górę i dół ( 1.5Mb/s i spada nagle do 300kB/s i tak cały czas, straszne wolne połączenia do seedów ) i jeszcze jedna sprawa wcześniej miałem cały czas upload 200-230kB/s a teraz ledwo 150kB/s.

Z moich bojów z UPC które toczę od czerwca br. wynika tylko jedno podnieśli prędkości, a teraz kombinują jak to wszytko upchać, bo ich sieć tego nie wyrabia.

[ Dodano: 17-11-2009, 00:57 ]
aha jak działa UPC w dzień i w nocy przecież to widać na chłopski rozum że sieć jest za bardzo przeciążona i nie wyrabia.
http://hyy.pl/images/661_11_2009_Atman_GTS_DZ.jpg
http://hyy.pl/images/99NOC_atman_gts.jpg
 
 
balek 
easy master

Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 26
Wysłany: 28-11-2009, 16:55   

Znalazłem ten temat i dowiedziałem się dlaczego tak tragicznie ściąga osiołek ostatnimi czasy.
No normalnie chyba umowę wypowiem bo podpisując ją nie wiedziałem że po przyspieszeniu internetu zaczną się problemy z emule.
Czy to tak już na zawsze zostanie?
Ok. miesiąc temu podpisywałem nową umowę
wcześniej miałem 8 Mbit/s i ściągało się przyzwoicie z osiołka (150-250 Kbyte/s)
A teraz 15-20 Kbyte/s ptzy łączu 25 Mbit.
Porażka
Trochę przegieli. Rozumiem ograniczanie łącza ale w takim stopniu ? :evil:
Teoretycznie mam do wykorzystania ponad 2000 Kbyte/s a oni obcięli do 15-20 !?!
 
 
Lukassuss 
light master


Dołączył: 07 Maj 2005
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2009, 10:28   

balek ==> no niestety, jak pewnie zdążyłeś zauważyć czytając to forum jest tak od dość dawna i nie zapowiada się polepszenie.
Ja zmieniłem sobie Sprinta na FP8 z miesiąc temu i od tego czasu mam taką kichę jak ty non-stop. Nic nie pomaga. A wcześniej kilka lat używania i zero problemów, cały czas pięknie śmigało.

Na 100% to przycinanie UPC, zbyt dużo ludzi ma te problemy i nagle, od konkretnego czasu.

Ale niektórzy tu nadal łudzą się że to "wina złych ustawień programów p2p"... No jasne, po paru latach używania nagle mnóstwo ludzi doznało amnezji i nie potrafi skonfigurować klientów...

Ja osobiście czekam na ten nowy regulamin od stycznia 2010 i skorzystam z możliwości rozwiązania umowy bo net 20 KB to mi nie potrzebny - i to za tyle kasy.
_________________
 
 
partyzant 
light master

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 60
Skąd: Ząbki
Wysłany: 29-11-2009, 16:03   

@Lukasdduss
jaki nowy regulamin możesz podać więcej szczegółów, też chętnie z tego skorzystam.
 
 
Liberator 
classic master

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 152
Skąd: Żory
Wysłany: 29-11-2009, 16:29   

Nikt nie próbował interweniować w tej sprawie w UPC? Przy odrobinie cierpliwości naprawdę da się wykazać degradację ruchu P2P, jeżeli taki problem istnieje.
 
 
partyzant 
light master

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 60
Skąd: Ząbki
Wysłany: 29-11-2009, 16:43   

1.Tylko dostaje ze stronu UPC ściemy.
2.Sami się ośmieszają i robią z siebie błaznów.
3.Przecież mają wszystkie dane w swojej bazie danych.
4.Dostaję maila potwierdzającego ze strony UPC (auto odpowiedź że mail do nich dotarł)
5. Czy ktoś może podać jakiś namiar, chce wysłać skargę do UPC na tego Pana za jego brak kompetencji wiem że inne osoby dostają identyczne maile.

Szanowny Panie,
Bardzo proszę o przesłanie nr identyfikacyjnego UPC oraz MAC adresu modemu kablowego (znajduje się z boku obudowy). Są one niezbędne do sprawdzenia funkcjonalności świadczonych usług jak i odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie.
z poważaniem,
---------------------------------------
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych

Szanowny Panie,
Dziękuję za nadesłane informacje. Niestety, w przesłanych wiadomościach brak wyników testów, które zamierzał Pan wysłać w postaci załączników. Proszę więc spróbować powtórnie je wysłać. Pozwoli to odnieść się nam do ich zawartości. Dziękuję.
z poważaniem,
---------------------------------------
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
 
 
Lukassuss 
light master


Dołączył: 07 Maj 2005
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2009, 17:43   

partyzant ==> tu masz link do dyskusji o tym na forum.
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5661

Sprawa nie jest jeszcze na 100% pewna - trzeba by się dowiedzieć w BOK-u co i jak, ale raczej jak to przy zmianach tego typu powinna być opcja rezygnacji.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-11-2009, 17:57   

Nigdy nie dostałem tego typu maili ale myślę, że odpisał bym w następujący sposób.
Cytat:
Bardzo proszę o przesłanie nr identyfikacyjnego UPC oraz MAC adresu modemu kablowego (znajduje się z boku obudowy). Są one niezbędne do sprawdzenia funkcjonalności świadczonych usług jak i odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie.
z poważaniem,

Nie posiadam żadnego numeru, jeśli dla własnej wygody państwa firma postanowiła ponumerować klientów to wasza wewnętrzna sprawa - nie interesuje mnie to.
Nazywam się ... usługę dostarczana jest pod adres ...
W lokalu pod tym adresem wasza firma dostarcza tylko jedną usługę tego typu, więc dane te muszą wystarczyć.
p.s z boku obudowy modemu znajduje się jedynie napis Motorola, ale adres MAC waszego modemu mają państwo z pewnością zarejestrowany w waszym systemie ponieważ po każdym restarcie modemu wysyłacie państwo na ten adres plik konfiguracyjny.



Po tego typu liście nie spodziewał bym się już szablonowej odpowiedzi - aby odpowiedzieć ktoś musi przeczytać list w całości i chwilę się zastanowić co odpisać.
Oczywiście opis problemu musi być jak najdokładniejszy - tam wszystkie adresy z którymi nie możemy się połączyć, rutery degradujące ruch lub odcinki sieci gubiące pakiety czy wprowadzające opóźnienia wymieniamy bardzo dokładnie bo tego typu dane są niezbędne do zlokalizowania usterki i jej naprawienia.
  marekd@jabberpl.org
 
tiolys 
easy master

Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-11-2009, 10:40   

partyzant napisał/a:
@Lukasdduss
jaki nowy regulamin możesz podać więcej szczegółów, też chętnie z tego skorzystam.


Pewnie mu chodzi o regulamin na TV. Czyli rozwiazac to sobie mozna umowe o TV a nie internet. Zapewne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: