najtańszy Aster:) |
Autor |
Wiadomość |
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 23-10-2009, 00:38
|
|
|
Wiesz, chodzi o to, żeby problem rozwiązać szybko i sprawnie. Co z tego, że mam znajomych, którzy mają internet, co z tego, że mam internet w komórce czy w pracy czy w jakikolwiek inny sposób mogę się połaczyć z inetem. Z jakiej racji mam ponosić dodatkowe koszta przez to, że dostawca nie wywiązuje się z umowy? No i poza tym widzisz: z mejlem musisz czekać na odpowiedź X czasu. Z helpdeskiem musisz czekać Y czasu na połączenie, z czego ten Y czasu jest mniejszy od X. To, że marnie im idzie pomoc to już druga kwestia. |
_________________
|
|
|
|
|
nazeem
Klikacz
Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Świat Dysku
|
Wysłany: 23-10-2009, 18:14
|
|
|
Nie ma co do nich mejla słać jak zalezy Ci na czasie. Ja np. Nie polecam tej opcji u UPC bo trochę się naczekałem na odpowiedź. Jak dzwoniłem zawsze było szybciej I sprawniej. |
_________________
|
|
|
|
|
catchycat
easy master
Dołączyła: 28 Wrz 2009 Posty: 28
|
Wysłany: 23-10-2009, 20:46
|
|
|
Nie maile to nie jest dobry pomysł przynajmniej nie w Aster, bo czasami w ogóle na nie nie odpowiadają, już lepiej zadzwonić chodź to też nie gwarantuje rozwiązania problemów.
No to ładnie mnie sprowadziliście na ziemię. Ja tu optymistycznie sobie myślałam, że jak zrezygnuje z Astera to będę miała tyle opcji i możliwości, a tu nie wszystko wydaje się takie piękne. Z tego wszystkiego to jeżeli miałabym się kierować stosunkiem ceny do oferowanej usługi to najbardziej mi Vectra odpowiada. Ok nvm. Dzięki za porady. |
|
|
|
|
Uzurpatores
Klikacz
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 11
|
Wysłany: 24-10-2009, 09:53 najtańszy Aster:)
|
|
|
Infolinie to plaga naszych czasów:) choć to lepsze rozwiązanie niż byś musiał za każdym razem jechać żeby złożyć reklamacje ... |
|
|
|
|
zUrEk
easy master
Dołączył: 11 Lut 2005 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2009, 14:16
|
|
|
Witam chciałbym wtrącić swoje cztery grosze
Byłem Klientem Aster przeszło 7 lat.Podczas 3 - 4 lat internet chodził cudownie nie było co narzekać.Schodki zaczeły się dopiero od 5 roku kiedy podpisałem umowę na dwa lata bodajże wtedy było 3Mbity w dzień 6 w nocy.Od tego momentu internet chodził jak chciał a wieczorami była tragedia.Pisanie emaili(zlewanie standardowa regułką) i dzwonienie nic nie dawało.Czekałem z utęsknieniem na koniec umowy.Kiedy to nastąpiło czekała mnie kolejna niespodzianka : zdanie sprzętu.Któryś z użytkowników napisał że stał w kolejce 1.5h.Powiem że tak szybko ja stałem murowane 4h.Przeszedłem do UPC.Tu wogule inna bajka.Załatwianie i stanie w kolejce raptem 10 - 15min.Internet chodzi bardzo stabilnie nie zauważyłem przez ten okres jaki jestem w UPC(9 miesięcy) jakiś większych awarii.Wieczorami przy 15mbitach wyciskam 11-12mbitów.Według mnie nie jest źle.Niestety teraz musze zrezygnować z UPC bo tam gdzie się przeprowadzam(domek jednorodzinny) nie ma możliwości założenia.Reasumując według mnie lepszy jest UPC niż Aster.Ale to już moje skromne zdanie
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
nazeem
Klikacz
Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Świat Dysku
|
Wysłany: 24-10-2009, 18:49
|
|
|
Moje zdanie to takie, że jest to trochę nachalna reklama z Twojej strony. 10- 15 minut w kolejce? Proszę Cię!! Ja miałem UPC i wcale tyle pochowałbym im nie dał za obsługę klienta. |
_________________
|
|
|
|
|
zUrEk
easy master
Dołączył: 11 Lut 2005 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2009, 20:06
|
|
|
Wcale nie mialem zamiaru reklamowac czegos nie jestem przeciez zadnym pracownikiem wyraziłem tylko swoją opinie a co do czasu to wież czy nie 10 - 15 min było stanie teraz będe zdawał dekoder i modem i napewno nie bede stał tak jak w Asterze 4h tylko max 10min bo w UPC jest specjalne okienko do oddawania sprzetu a nie tak jak w aster wszystko w jednym |
|
|
|
|
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 25-10-2009, 20:15
|
|
|
z tym staniem w kolejce to akurat różnie bywa. Raz trafisz moment, że w 5 minut dojdziesz do okienka, innym razem pół godziny nie wystarczy. Jeśli chodzi o Aster, to mam akurat złe zdanie o nich więc nie będę porównywał ich do nikogo. Jeśli chodzi o UPC to ma ich mój brat i raczej pod niebiosa ich nie wynosi. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2009, 02:53
|
|
|
FIL napisał/a: | A kto ci kaze dzwonic? Napisz na @. | Ja na maile wysyłane do UPC dostaję odpowiedź średnio po upływie kilku tygodni. Czasem w ogóle mi nie odpowiadają, ale wysyłają potwierdzenie, że mail dotarł takiej treści:
"Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Nasi pracownicy z uwagą zapoznają się z Państwa korespondencją. Dołożymy starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź w terminie do 7 dni. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do 14 dni od daty otrzymania wiadomości przez UPC. "
Jak chcę coś szybko z nimi załatwić to dzwonię. W UPC też nie jest różowo. |
|
|
|
|
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 26-10-2009, 17:32
|
|
|
Nigdzie nie jest różowo. Znam dwóch dostawców, którzy mają obługę klienta na odpowiednim poziomie: Plus i Vectra, ale i tak wiadomo, że wszędzie można trafić na czyjś zły dzień. No ale to jest czasem, bardzo czasem, a nie za każdym razem.. |
_________________
|
|
|
|
|
FIL
plus master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 420 Skąd: Warszawa Ursynów
|
Wysłany: 26-10-2009, 22:31
|
|
|
mrsyonnie napisał/a: | Ja na maile wysyłane do UPC dostaję odpowiedź średnio po upływie kilku tygodni. Czasem w ogóle mi nie odpowiadają, ale wysyłają potwierdzenie, że mail dotarł takiej treści: |
W sprawie zakłocen tv odpisali mi w ciagu 2 dni. Mi ta forma korespondencji odpowiada. Jednak wskazowki zawarte w @ nic nie pomogly i bylem zmuszony zadzwonic |
|
|
|
|
girl_tank
Klikacz
Dołączyła: 25 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2009, 23:42
|
|
|
myszowaty napisał/a: | Nigdzie nie jest różowo. Znam dwóch dostawców, którzy mają obługę klienta na odpowiednim poziomie: Plus i Vectra, ale i tak wiadomo, że wszędzie można trafić na czyjś zły dzień. No ale to jest czasem, bardzo czasem, a nie za każdym razem.. |
Wbrew pozorom obsługa klienta to bardzo ważna sprawa. Nie wiem, jak to jest u vectry, ale mnie Plus, kiedy tam jeszcze byłam, wciąż odsyłał i wiele razy musiałam składać odwołanie, żeby załatwić jakąś sprawę. No, ale pewnie jest tak jak mówisz, trafiłam na czyjś zły dzień. |
_________________
|
|
|
|
|
catchycat
easy master
Dołączyła: 28 Wrz 2009 Posty: 28
|
Wysłany: 27-10-2009, 15:10
|
|
|
Co do Vectry to nie wiem, bo Klientkom jeszcze nie jestem, więc na słowo uwierzę. W Asterze jest jak napisałam wcześniej, czyli bywa różnie. Mi jeżeli o obsługę odpowiada jak sprawę załatwia Era |
|
|
|
|
girl_tank
Klikacz
Dołączyła: 25 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2009, 23:28 najtańszy Aster:)
|
|
|
Tak zmieniając temat, to mi dzisiaj cały dzień internet się blokuje więc powoli dojrzewam do zmiany operatora. Już się zdecydowałam na vectrę, tylko się jeszcze zastanawiam, bo w przyszłości zamierzam kupić sobie drugiego kompa i tak myślę na jaką prędkość netu się zdecydować, żeby było ok., bo chce rozdzielić neta na dwa kompy. |
_________________
|
|
|
|
|
Precelos
ultra master
Pomógł: 42 razy Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1433 Skąd: K-K
|
Wysłany: 29-10-2009, 10:18
|
|
|
osiem Mb bedzie idealne na 2 kompy |
_________________
|
|
|
|
|
|