najtańszy Aster:) |
Autor |
Wiadomość |
karuzela
Klikacz
Dołączyła: 30 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-10-2009, 23:37
|
|
|
To nie ma co się zastanawiać, trzeba się zmywać od niego;] |
_________________
|
|
|
|
|
nazeem
Klikacz
Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Świat Dysku
|
Wysłany: 19-10-2009, 13:54
|
|
|
No właśnie tak mam zamiar zrobić, bo trochę się wkurzyłem- nie powiem. Teraz szukam swojej oferty między właśnie Aster City a Vectrą, bo w wawie te dwie zostały mi do wyboru. |
_________________
|
|
|
|
|
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 19-10-2009, 17:25
|
|
|
Po swoich ostatnich doświadczeniach z Asterem szczerze odradzam. Niekompetentna obsłga + marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór. |
_________________
|
|
|
|
|
Uzurpatores
Klikacz
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 11
|
Wysłany: 19-10-2009, 22:26 najtańszy Aster:)
|
|
|
myszowaty napisał/a: | Po swoich ostatnich doświadczeniach z Asterem szczerze odradzam. Niekompetentna obsłga + marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór. | ja też już raczej nie przedłuże umowy z tym operatorem, net zamula a ceny mają największe... |
|
|
|
|
catchycat
easy master
Dołączyła: 28 Wrz 2009 Posty: 28
|
Wysłany: 20-10-2009, 13:48 ceny
|
|
|
Mi w Asterze nie odpowiadają ceny dlatego tak jak ty zastanawiam się nad przejściem do UPC albo Vectry. |
|
|
|
|
nazeem
Klikacz
Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: Świat Dysku
|
Wysłany: 20-10-2009, 19:07
|
|
|
Myszowaty napisz dokładnie jaką miałeś sytuację, bo tak powiedzieć to może każdy |
_________________
|
|
|
|
|
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 20-10-2009, 22:44
|
|
|
Dzwoniłem na ich infolinie, bo mi padł inet i telefon. Oczywiście dzwoniłem z komórki, bo mi padł telefon. Pierwsze co to czekałem 3 razy po ok. 10 minut aż ktoś podniesie słuchawke. Mówie kulturalnie, że nie działą mi telefon i internet. Niech pan podłaczy jeszcze raz przewody w moedemi i routerze. Cóż, to tak zrobiłem. Nic. Niech pan odłaczy router i podłaczy wszystko bez routera - nic to nie dało. To musi być pana sprzęt. Mówi mu, że ostatnio jak dzwoniłem to mi mówili, że coś jest poza moim lokalem, jakieś zakłócenia. Niemożliwe, ja tu nie mam nic zgłaszanego w ostatnim miesiącu. Jak mu zacząłem mówić daty, kiedy dzwoniłem nagle zaczął znajdować zgłoszenia, że coś jest nie tak. Znowu mi mówi, żebym coś tam przełączył. Kulturalnie powiedziałem, że nie będę tak ganiał bez sensu i przełączał kabli cały czas bo dzwonie z komórki, a za rachunek mi nie zapłacą. To czemu pan nie dzwoni ze stacjonarnego? Byłoby za darmo. (przecież mówiłem na wstępie, że padł mi telefon). Spędziłem ponad 30 minut na rozmowie z nimi i nic mi nie pomogli. Następnego dnia dopiero internet zaczął chodzić jak powinien.
Wystarczający opis? |
_________________
|
|
|
|
|
Uzurpatores
Klikacz
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 11
|
Wysłany: 21-10-2009, 08:53
|
|
|
To zależy na kogo trafisz na infolinii, raz do nich dwoniłem zapytać się o podwyższenie prędkości internetu i trafiłem na apatyczną konsultantke, myślałem że mnie pobije słuchawką tak samo u ciebie poprostu trafiłeś na konsultanta, który nie chciał pomóc albo nie umiał... |
|
|
|
|
FIL
plus master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 420 Skąd: Warszawa Ursynów
|
Wysłany: 21-10-2009, 10:13
|
|
|
myszowaty napisał/a: | Kulturalnie powiedziałem, że nie będę tak ganiał bez sensu i przełączał kabli cały czas bo dzwonie z komórki, a za rachunek mi nie zapłacą. |
A co to konsultanta obchodzi czy ty dzwonisz ze stacjonarnego czy z komorki czy z Polski czy z zagranicy. Jak dzwonisz na helpdesk to powinienes wykonywac polecenia konsultanta. On ma procedure ktorej musi sie sztywno trzymac a jak mu powiesz ze tego nie zrobisz to moze ci jeszcze zgloszenia nie przyjac bo odmawiasz wspolpracy. Nie ma to jak opcja darmowe numery
myszowaty napisał/a: | marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór. |
Mam znajomych co maja aster od samego poczatku i nikt nie narzeka. Nie ma idealnego operatora. Innym na sama mysl o upc otwiera sie scyzoryk w kieszeni a inni marza by byc w zasiegu tego operatora . |
|
|
|
|
catchycat
easy master
Dołączyła: 28 Wrz 2009 Posty: 28
|
Wysłany: 21-10-2009, 13:47 Upc nie??
|
|
|
Czyli co UPC też jest be?? Dlaczego o czym wiesz o czym ja nie wiem?? To tylko Vectra mi zostaje.
Ehh mieliśmy rozmawiać o Aster...lol |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2009, 16:28
|
|
|
FIL napisał/a: | A co to konsultanta obchodzi czy ty dzwonisz ze stacjonarnego czy z komorki czy z Polski czy z zagranicy. | Przecież kolega ma u nich wykupioną usługę telefoniczną, która nie działa. Nie po to człowiek taką usługę wykupuje, żeby jej awarie omawiać przez komórkę przez 30 minut albo mieć w zapasie stacjonarny telefon!
catchycat napisał/a: | Czyli co UPC też jest be?? Dlaczego o czym wiesz o czym ja nie wiem?? To tylko Vectra mi zostaje.l | Wszyscy są "be" tylko na inne rzeczy "chorują". Bierz co jest najtańsze jak nie masz wygórowanych potrzeb. |
|
|
|
|
L0b0
light master
Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 85 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-10-2009, 21:06
|
|
|
Słuszna uwaga, podpisuję się pod to-tylko najtańsze tzn najbardziej ekonomiczne: stosunek cena/szybkość łącza, itd. |
_________________
|
|
|
|
|
myszowaty
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 27
|
Wysłany: 21-10-2009, 22:30
|
|
|
@Fil
wiesz, za komórke mi nie zwrócą, a to jest wyłącznie ich wina, że dzwonie na helpdesk. To oni, jako dostawca powinni zadbać o to, żeby klient chodził zadowolony i to jest ich obowiązek, żeby dostarczać klientowi usługę, za którą zapłacił.
I wiem, że nie każdy musi mieć odczucie takie, jakie mam ja. Ja tylko przedstawiam sytuacje jaka zaszła i dlaczego, z mojej perpektywy, nie warto wybierać tego operatora. |
_________________
|
|
|
|
|
Uzurpatores
Klikacz
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 11
|
Wysłany: 22-10-2009, 09:43 najtańszy Aster:)
|
|
|
Wydatek na telefon to są jakieś koszta, zwłaszcza gdy nie jest to z naszej winy, konsultant też swoją drogą musi być jakiś nierozgarnięty skoro powiedział żebyś zadzonił z telefonu stacjonarnego więdząc że masz go uszkodzonego( albo kpina albo głupota )... |
|
|
|
|
FIL
plus master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 420 Skąd: Warszawa Ursynów
|
Wysłany: 22-10-2009, 23:38
|
|
|
myszowaty napisał/a: | a to jest wyłącznie ich wina, że dzwonie na helpdesk |
A kto ci kaze dzwonic? Napisz na @. Tylko nie mow ze nie masz takiej mozliwosci bo w to trudno uwierzyc (znajomi, praca, telefon komórkowy). Swoja droga napisalem wczoraj na @ o problemie z tv. Poczatkowo dostalem info ze w ciagu 14 dni sie skontaktuja a potem ze w ciagu 3. Dzis na dekoderze wszystko w testach jest na czerwono (błąd). Zobacze jak to rozegraja. |
|
|
|
|
|