Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
najtańszy Aster:)
Autor Wiadomość
karuzela 
Klikacz


Dołączyła: 30 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2009, 22:37   

To nie ma co się zastanawiać, trzeba się zmywać od niego;]
_________________
 
 
nazeem 
Klikacz


Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Świat Dysku
Wysłany: 19-10-2009, 12:54   

No właśnie tak mam zamiar zrobić, bo trochę się wkurzyłem- nie powiem. Teraz szukam swojej oferty między właśnie Aster City a Vectrą, bo w wawie te dwie zostały mi do wyboru.
_________________
 
 
myszowaty 
easy master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 27
Wysłany: 19-10-2009, 16:25   

Po swoich ostatnich doświadczeniach z Asterem szczerze odradzam. Niekompetentna obsłga + marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór.
_________________
 
 
Uzurpatores 
Klikacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 11
Wysłany: 19-10-2009, 21:26   najtańszy Aster:)

myszowaty napisał/a:
Po swoich ostatnich doświadczeniach z Asterem szczerze odradzam. Niekompetentna obsłga + marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór.
ja też już raczej nie przedłuże umowy z tym operatorem, net zamula a ceny mają największe...
 
 
catchycat 
easy master


Dołączyła: 28 Wrz 2009
Posty: 28
Wysłany: 20-10-2009, 12:48   ceny

Mi w Asterze nie odpowiadają ceny dlatego tak jak ty zastanawiam się nad przejściem do UPC albo Vectry.
 
 
nazeem 
Klikacz


Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Świat Dysku
Wysłany: 20-10-2009, 18:07   

Myszowaty napisz dokładnie jaką miałeś sytuację, bo tak powiedzieć to może każdy :)
_________________
 
 
myszowaty 
easy master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 27
Wysłany: 20-10-2009, 21:44   

Dzwoniłem na ich infolinie, bo mi padł inet i telefon. Oczywiście dzwoniłem z komórki, bo mi padł telefon. Pierwsze co to czekałem 3 razy po ok. 10 minut aż ktoś podniesie słuchawke. Mówie kulturalnie, że nie działą mi telefon i internet. Niech pan podłaczy jeszcze raz przewody w moedemi i routerze. Cóż, to tak zrobiłem. Nic. Niech pan odłaczy router i podłaczy wszystko bez routera - nic to nie dało. To musi być pana sprzęt. Mówi mu, że ostatnio jak dzwoniłem to mi mówili, że coś jest poza moim lokalem, jakieś zakłócenia. Niemożliwe, ja tu nie mam nic zgłaszanego w ostatnim miesiącu. Jak mu zacząłem mówić daty, kiedy dzwoniłem nagle zaczął znajdować zgłoszenia, że coś jest nie tak. Znowu mi mówi, żebym coś tam przełączył. Kulturalnie powiedziałem, że nie będę tak ganiał bez sensu i przełączał kabli cały czas bo dzwonie z komórki, a za rachunek mi nie zapłacą. To czemu pan nie dzwoni ze stacjonarnego? Byłoby za darmo. (przecież mówiłem na wstępie, że padł mi telefon). Spędziłem ponad 30 minut na rozmowie z nimi i nic mi nie pomogli. Następnego dnia dopiero internet zaczął chodzić jak powinien.
Wystarczający opis?
_________________
 
 
Uzurpatores 
Klikacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 11
Wysłany: 21-10-2009, 07:53   

To zależy na kogo trafisz na infolinii, raz do nich dwoniłem zapytać się o podwyższenie prędkości internetu i trafiłem na apatyczną konsultantke, myślałem że mnie pobije słuchawką :) tak samo u ciebie poprostu trafiłeś na konsultanta, który nie chciał pomóc albo nie umiał...
 
 
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 21-10-2009, 09:13   

myszowaty napisał/a:
Kulturalnie powiedziałem, że nie będę tak ganiał bez sensu i przełączał kabli cały czas bo dzwonie z komórki, a za rachunek mi nie zapłacą.

A co to konsultanta obchodzi czy ty dzwonisz ze stacjonarnego czy z komorki czy z Polski czy z zagranicy. Jak dzwonisz na helpdesk to powinienes wykonywac polecenia konsultanta. On ma procedure ktorej musi sie sztywno trzymac a jak mu powiesz ze tego nie zrobisz to moze ci jeszcze zgloszenia nie przyjac bo odmawiasz wspolpracy. Nie ma to jak opcja darmowe numery :mrgreen:
myszowaty napisał/a:
marna jakość usług powinny dyskwalifikować ich jako wybór.

Mam znajomych co maja aster od samego poczatku i nikt nie narzeka. Nie ma idealnego operatora. Innym na sama mysl o upc otwiera sie scyzoryk w kieszeni a inni marza by byc w zasiegu tego operatora ;) .
 
 
catchycat 
easy master


Dołączyła: 28 Wrz 2009
Posty: 28
Wysłany: 21-10-2009, 12:47   Upc nie??

Czyli co UPC też jest be?? Dlaczego o czym wiesz o czym ja nie wiem?? To tylko Vectra mi zostaje.

Ehh mieliśmy rozmawiać o Aster...lol
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2009, 15:28   

FIL napisał/a:
A co to konsultanta obchodzi czy ty dzwonisz ze stacjonarnego czy z komorki czy z Polski czy z zagranicy.
Przecież kolega ma u nich wykupioną usługę telefoniczną, która nie działa. Nie po to człowiek taką usługę wykupuje, żeby jej awarie omawiać przez komórkę przez 30 minut albo mieć w zapasie stacjonarny telefon!
catchycat napisał/a:
Czyli co UPC też jest be?? Dlaczego o czym wiesz o czym ja nie wiem?? To tylko Vectra mi zostaje.l
Wszyscy są "be" tylko na inne rzeczy "chorują". Bierz co jest najtańsze jak nie masz wygórowanych potrzeb.
 
 
L0b0 
light master


Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 85
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-10-2009, 20:06   

Słuszna uwaga, podpisuję się pod to-tylko najtańsze tzn najbardziej ekonomiczne: stosunek cena/szybkość łącza, itd.
_________________
  brak
 
myszowaty 
easy master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 27
Wysłany: 21-10-2009, 21:30   

@Fil
wiesz, za komórke mi nie zwrócą, a to jest wyłącznie ich wina, że dzwonie na helpdesk. To oni, jako dostawca powinni zadbać o to, żeby klient chodził zadowolony i to jest ich obowiązek, żeby dostarczać klientowi usługę, za którą zapłacił.
I wiem, że nie każdy musi mieć odczucie takie, jakie mam ja. Ja tylko przedstawiam sytuacje jaka zaszła i dlaczego, z mojej perpektywy, nie warto wybierać tego operatora.
_________________
 
 
Uzurpatores 
Klikacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 11
Wysłany: 22-10-2009, 08:43   najtańszy Aster:)

Wydatek na telefon to są jakieś koszta, zwłaszcza gdy nie jest to z naszej winy, konsultant też swoją drogą musi być jakiś nierozgarnięty skoro powiedział żebyś zadzonił z telefonu stacjonarnego więdząc że masz go uszkodzonego( albo kpina albo głupota )...
 
 
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 22-10-2009, 22:38   

myszowaty napisał/a:
a to jest wyłącznie ich wina, że dzwonie na helpdesk

A kto ci kaze dzwonic? Napisz na @. Tylko nie mow ze nie masz takiej mozliwosci bo w to trudno uwierzyc (znajomi, praca, telefon komórkowy). Swoja droga napisalem wczoraj na @ o problemie z tv. Poczatkowo dostalem info ze w ciagu 14 dni sie skontaktuja a potem ze w ciagu 3. Dzis na dekoderze wszystko w testach jest na czerwono (błąd). Zobacze jak to rozegraja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: