Wysłany: 21-06-2009, 12:52 Problem z podłączeniem telefonu w UPC
Witam wszystkich forumowiczów!!
Opiszę Wam całą sytuację a Wy ją oceńcie i poproszę o jakieś rady .....
W połowie maja została wypowiedziana jedna umowa w UPC, a następnie podpisana druga, ze względu na lepsze warunki dla nowych klientów. Nowa umowa jest na 3 usługi telewizja internet i telefon. Instalacja przebiegła prawie bez problemów gdyż 2 usługi telefon i internet zostały podłaczone pomyślnie, problem zaczał się z telefonem. Technik na umowie zapisał że są problemy techniczne i zostanie aktywowany później. 5 cio krotnie sytuacja była zgłaszana na infolinie do dnia dzisiejszego telefon milczy( około 7 tygodni) gdy dzwonię na przyznany nr telefonu odzywa się info że nie ma takiego numeru.
Numer nie był przenoszony to był nadany nowy numer ....
Dzwoniąc na infolinię przekazują problem do "Działu monitoringu sieci" z którego nie ma informacji zwrotnej i nie wiedzą co jest przyczyną ...... co lepsze pierwsza faktura została wystawiona na pełną kwtę z 3 usługi dopiero po interwencji obniżono kwotę..........
Co Wy na to ??
co zrobić, proszę o rady i komentarze w tej sprawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.