Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Możliwość rozwiązania umowy
Autor Wiadomość
Kusguwu 
light master

Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 87
Wysłany: 30-05-2009, 10:22   Możliwość rozwiązania umowy

Telewizja kablowa UPC Polska powiększyła swoją ofertę o nowy kanał informacyjny - France 24 zastępując nim TVE. Powodem wyłączenia kanału jest wycofanie zgody na reemisję programu TVE przez nadawcę. Zgodnie z prawem wycofanie z oferty któregoś z kanałów jest podstawą do bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem w przypadku, gdy klient nie akceptuje wprowadzonych zmian. Tak więc jest świetna okazja dla wszystkich tych, którzy chcą pokazać jak bardzo UPC zawiodła przez ostatni rok oczekiwania Swoich klientów... Ja jestem pierwszy.

Pozdrawiam
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-05-2009, 11:43   

Tak, to prawda. Można rozwiązać umowę w związku :mrgreen:

Podona "gratka" czeka także klientów Aster, która wycofa 31 maja kanał Planete.
 
 
0bEiN 
plus master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 408
Wysłany: 30-05-2009, 12:11   

Zadałem już to pytanie w innym wątku, ale nie otrzymałem odpowiedzi, a że ten wątek wydaje się być bardziej odpowiedni i w dodatku przyklejony to pozwolę sobie się powtórzyć.

Pytanie do ludzi którzy już zrywali umowę w ten sposób. Jak to należy zrobić? Na początku czerwca mam zamiar wybrać się do siedziby UPC. Wydaje mi się że należało by napisać jakieś pisemko z rezygnacją. Co musi być w nim napisane? Na co się powołać żeby zerwać umowę z ich winy ze względu na wycofanie kanału z oferty programowej? Na jakie paragrafy się powołać?

Mam umowę terminową która obejmuje TV cyfrową oraz internet. Obie usługi na jednej umowie w ramach mixpakietów. Czy wycofanie TVE z oferty pozwala mi zerwać umowę zarówno na tv cyfrową jak i na internet? W sumie umowa kończy mi się w czerwcu, ale nie wypowiedziałem jej w odpowiednim momencie i w ten sposób mógłbym "zaoszczędzić" sobie płacenia pełnej stawki przez miesiąc podczas "miesięcznego okresu wypowiedzenia". Fajnie by było jakby wypowiedział się ktoś kto już przerabiał temat i zrywał umowę ze względu na wycofanie z oferty jakiegoś kanału telewizyjnego... Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
 
Piotruskas 
light master

Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 119
Wysłany: 30-05-2009, 13:14   

moze ktos wie jak wyglada zerwanie umowy jesli ma sie lojalke na PAKIET CANAL+ ??? Czy tez mozna bezbolesnie rozwiazac umowe ??? mysle o ewentualnym przepisaniu umowy na innego domownika , zyskalbym wtedy nowa promocje na C+ ... i jak jest z oplata za "powtorna" instalacje , ktora defacto by sie nie odbyla ...????
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-05-2009, 15:00   

Cytat:
Co musi być w nim napisane? Na co się powołać żeby zerwać umowę z ich winy ze względu na wycofanie kanału z oferty programowej? Na jakie paragrafy się powołać?

Nic wielkiego, jedno najdalej 2 zdania typu

Oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy z dnia .. zawartej między ... a ....
Zaprzestanie retransmisji kanału ... traktuję jako zerwanie umowy przez upc

Cytat:
Mam umowę terminową która obejmuje TV cyfrową oraz internet. Obie usługi na jednej umowie w ramach mixpakietów. Czy wycofanie TVE z oferty pozwala mi zerwać umowę zarówno na tv cyfrową jak i na internet?

Tak, to jest po prostu zerwanie umowy. Gdybyś przykładowo chciał sobie internet zostawić musiał byś sobie na niego podpisać nową umowę, albo negocjować jakąś obustronną zmianę starej umowy.
Cytat:
Fajnie by było jakby wypowiedział się ktoś kto już przerabiał temat i zrywał umowę ze względu na wycofanie z oferty jakiegoś kanału telewizyjnego...

Zeszłej zimy osobiście zrywałem „promocyjną” umowę z okazji podwyżki abonamentu za tv, a była to promocja typu weź tv i internet a przez pierwsze pół roku internet będzie co miesiąc o 30zł taniej, akurat jak te pierwsze pół roku minęło, postanowili zrobić mi prezent w postaci podwyżki abonamentu za tv.

Z kolei tej zimy całkiem sporo ludzi wymigało się z lojalek z powodu likwidacji tv trwam (której i tak praktycznie nikt z nich nie oglądał).
  marekd@jabberpl.org
 
0bEiN 
plus master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 408
Wysłany: 31-05-2009, 10:03   

Dzięki wielkie za odpowiedź Marku. Możesz jeszcze napisać jak to jest z ponownym podpisaniem umowy po takim zerwaniu? Nie robią problemów? Czy podpisując ponownie umowe jestem już dla nich "nowym" kientem? Bo z tego co pamiętam to zapisy umów promocyjnych mowią że nie można być abonentem przez ostatnie 3 miesiące... Po takim zerwaniu umowy kolejną podpisywałeś na siebie czy może na jakiegoś innego domownika?
 
 
patgaw 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 287
Skąd: WWA
Wysłany: 31-05-2009, 11:02   

co to za kanal tve??
w jakim pakiecie on byl?
jezeli byl w maxie, a ja mam selecta to tez moge zerwac umowe?

chodzi mi o to, ze mam neta 10mb, i czy moge w ten sposob sobie go zmienic na 15mb ? xD
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-05-2009, 11:15   

Cytat:
Możesz jeszcze napisać jak to jest z ponownym podpisaniem umowy po takim zerwaniu? Nie robią problemów? Czy podpisując ponownie umowe jestem już dla nich "nowym" kientem?
Wszystkich przypadków nie znam ale do mnie akurat sami zadzwonili z propozycją nowej umowy.
  marekd@jabberpl.org
 
kiniecki 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2009, 09:46   

Dzwoniłem wczoraj na infolinie i się dowiedziałem, że mogę rozwiązać umowę ale tylko na TV... Nie rozumiem tylko dlaczego jak podpisywałem jedną umowę i w każdym przypadku traktują to jako całość... chce podniesc predkość netu to umowe przedłużają na wszystkie pakiety... Chce rozwiązać umowę bo oni sobie coś zmienili i nagle zaczyna sie traktowanie jako 3 różnych umów...

Na UPC INFO pod czerwonym guzikiem jest info ze wycofali TVE i że mam prawo rozwiazac tylko umowe na TV cyfrową... ale ja mam na calość jedna umowe a nie 3 oddzielne...

Jak dla mnie to coś tu jest nie tak...
  kiniecki
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-06-2009, 13:57   

Cytat:
Dzwoniłem wczoraj na infolinie i się dowiedziałem, że mogę rozwiązać umowę ale tylko na TV...

A o co dokłądnie zapytałeś ?
Bo oni tam mają dużo różnych pytań a schematów odpowiedzi mało, jak konsultant nie zrozumie dokładnie pod który schemat podpadasz dostaniesz odpowiedź na nieswoje pytanie.
Cytat:

Na UPC INFO pod czerwonym guzikiem jest info ze wycofali TVE i że mam prawo rozwiazac tylko umowe na TV cyfrową...
no to idziesz i rozwiązuejsz tą umowę
Cytat:
ale ja mam na calość jedna umowe a nie 3 oddzielne...
Mogłeś mieć w tej umowie jeszcze dostarczenie tysiąca słoni, to nie ma żadnego znaczenia bo umowa obejmuje usługę z której świadczenia się wycofują więc ulega ona rozwiązaniu.

Jeśli się już dzwonisz pytać konsultanta przez telefon mówisz zadaj pytanie tak aby mógł udzielić gotowej odpowiedzi.
Powiedz tak :

Nazywam się X jestem klientem waszej firmy, mam podpisaną z w umowę w skład której wchodziło dostarczanie mi kanału TVE którego zaprzestaliście mi dostarczać a ja się na to nie zgadzam.

(Nie wdawaj się w żadne detale, nic nie sugeruj bo możesz zmylić konsultanta i udzieli niewłaściwej odpowiedzi na nie twoje pytanie).

Na takie oświadczsenie (nawet zanim jeszcze się zapytasz o jej rozwiązanie) powinieś od razu dostać dostać odpowedź: "Możemy umowę rozwiązać" (tą konkretną !).
  marekd@jabberpl.org
 
kiniecki 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2009, 14:26   

Pójde sobie do BOKU... i od razu złoże pisemko...
  kiniecki
 
patgaw 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 287
Skąd: WWA
Wysłany: 04-06-2009, 20:58   

Cytat:
co to za kanal tve??
w jakim pakiecie on byl?
jezeli byl w maxie, a ja mam selecta to tez moge zerwac umowe?
 
 
Daniel.O 
light master

Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 50
Wysłany: 13-06-2009, 18:01   

Wiem, że pytanie może wydać się śmieszne... Ale czy przy rozwiązywaniu umowę dostane zwrot kosztów za to co płacimy za dekoder?
 
 
mgs 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2009, 19:32   

Daniel.O napisał/a:
Wiem, że pytanie może wydać się śmieszne... Ale czy przy rozwiązywaniu umowę dostane zwrot kosztów za to co płacimy za dekoder?


Nie.

To jest opłata instalacyjna za dekoder, a nie kaucja
 
 
 
Speedo1544 
light master

Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 118
Wysłany: 14-06-2009, 22:12   

Też mam troszkę głupie pytanie.Nie jestem na forum codziennie a dowiedziałem się dokładnie z maila który dostałem 10 czerwca że jest wyłączony kanał i mogę zrezygnować
Kanał został wyłączony 29 maja a info o wyłączeniu 10 czerwca z dopiskiem że nie później niż 14 dni od informacji jaką dostałem
Czy oni liczą naprawdę od wysłania infa klientowi czy od wyłączenia kanału
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,41 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: