Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Możliwość rozwiązania umowy
Autor Wiadomość
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-06-2009, 09:11   

Od nawet nie od wysłania a od dostarczenia informacji.

W rzeczywistości nie i tak mają jak tego dokładnie sprawdzić bo nie posłali poleconym, więc dziesięć dni w ta czy w tamta dużej różnicy nie robi.
  marekd@jabberpl.org
 
mgs 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-06-2009, 22:39   

Speedo1544 napisał/a:
Też mam troszkę głupie pytanie.Nie jestem na forum codziennie a dowiedziałem się dokładnie z maila który dostałem 10 czerwca że jest wyłączony kanał i mogę zrezygnować
Kanał został wyłączony 29 maja a info o wyłączeniu 10 czerwca z dopiskiem że nie później niż 14 dni od informacji jaką dostałem
Czy oni liczą naprawdę od wysłania infa klientowi czy od wyłączenia kanału
 
 
 
koniu11 
Klikacz

Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1
Wysłany: 29-07-2009, 15:49   

Cytat:
We wtorek 28 lipca 2009 roku dokumentalny kanał Planete zostanie zastąpiony nowym kanałem Domo - głosi komunikat UPC Polska dla abonentów.

Konsultanci UPC zapewniają, że zmiana dotyczy wyłączenia oferty analogowej. W ofercie telewizji cyfrowej UPC kanał Planete ma być nadal dostępny (na pozycji 385 w pakietach Select i Max).

Wraz z włączeniem kanału Domo do oferty analogowej, nowa stacja ma pojawić się także w ofercie cyfrowej UPC (jako nowy, dodatkowy kanał). Jak już informowaliśmy, od kilku dni trwają testy przygotowawcze wprowadzenie kanału do oferty.

Tym samym jedynie abonenci oferty cyfrowej UPC otrzymają dostęp do pełej oerty kanałów produkoanych przez Canal+ Cyfrowy : Pakiet Canal+ (Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD), Ale kino! , Planete , Domo , Kuchnia.tv , MiniMini , ZigZap , Hyper . Kanały te dostępne są w Cyfrze+ (na wyłączność( i w sieciach kablowych.

Dla kanału Planete taka zmiana oznacza znacznie mniejszy zasięg. Do tej pory kanał docierał do ponad 896 tys. abonentów telewizji analogowej UPC i 122 tys. abonentów telewizji cyfrowej (dane za I kwartał 2009 roku). Pod koniec maja kanał Planete został usunięty także z oferty Aster (ok. 60 tys. abonentów).

Z drugiej strony taka zmiana może mieć na celu wypromowanie i znczne powiększenie zasięgu nowego kanału Canal+ Cyfrowego, który nadaje od września 2008 roku. Domo to telewizyjny kanał tematyczny poświęcony urządzaniu wnętrz i architekturze przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu.

Przypomnijmy, że zgodnie z prawem w przypadku braku akceptacji zmian klientom przysługuje prawo do bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem.

źródło Media2.pl


Mam pytanie czy w takim wypadku przysługuje mi prawo rozwiązania całej umowy MixPakiety, czy może umowa traktowana jest jako 3 oddzielne? Jeśli mógłbym rozwiązać powyższą umowę to do kiedy mogę to uczynić?
Dzięki serdeczne za odpowiedź ;)
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-07-2009, 17:58   

Cytat:

Mam pytanie czy w takim wypadku przysługuje mi prawo rozwiązania całej umowy MixPakiety,
Tak, całej.
Ale jeśli chcesz możesz się z nimi dogadać aby pozostawić pozostałe usługi będziesz wtedy musiał zawrzeć na nie osobną umowę - zazwyczaj sami proponują takie właśnie rozwiązanie.
Cytat:
Jeśli mógłbym rozwiązać powyższą umowę to do kiedy mogę to uczynić?

W ciągu 30 dni od momentu gdy zostałeś powiadomiony o planowanym wycofaniu kanału z oferty, jeśli nie zostałeś powiadomiony a zauważyłeś brak kanału to jak najszybciej po zauważeniu braku. Umowa ulega rozwiązaniu w moncie wycofania kanału z oferty.

A i uważaj jeśli będziesz się próbował dowiedzieć czegoś telefonicznie to każda osoba które zapytasz powie co innego, możliwe nawet że będą celowo coś kręcić abyś nie złożył rezygnacji.
  marekd@jabberpl.org
 
mgs 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-07-2009, 11:08   

Zależy czy masz telewizję cyfrową, czy nie. Jeśli jesteś abonentem telewizji cyfrowej to jakiekolwiek zmiany w telewizji analogowej nie dają Ci możliwości zerwania umowy. Jesli masz jednak pakiet Basic to tak jak mówi Marek masz takie prawo.
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2009, 12:32   

Marek napisał/a:
Umowa ulega rozwiązaniu w moncie wycofania kanału z oferty.

Jeżeli powiadomienie zostało przez UPC dostarczone (via mail) miesiąc po wyłączeniu kanału to mogę rozwiązać z nimi umowę w ciągu 14 dni od otrzymania tego powiadomienia? Jeżeli tak, to od kiedy liczy się dzień jej rozwiązania. Czy od dnia wypowiedzenia, czy od dnia wyłączenia kanału?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-08-2009, 13:56   

Cytat:
Jeżeli powiadomienie zostało przez UPC dostarczone (via mail) miesiąc po wyłączeniu kanału to mogę rozwiązać z nimi umowę w ciągu 14 dni od otrzymania tego powiadomienia?
Tak
Cytat:
Jeżeli tak, to od kiedy liczy się dzień jej rozwiązania. Czy od dnia wypowiedzenia, czy od dnia wyłączenia kanału?
Od wypowiedzenia, ale tylko dlatego, że wcześniej nie było żadnej reakcji na brak kanału, bo umowę można było rozwiązać jak kanał przestał odbierać jeszcze przed przysłaniem pisemnego powiadomienia (swoją drogą ciekawa sprawa, czy mimo wszytko nie dało by się ich zmusić do zwrotu opłaty za ten okres z powodu świadczenia usługi nie tak jak należy - w końcu to oni zawinili najpierw wyłaczając bez wcześniejszej zapowiedzi a potem wysyłając powiadomienie tak późno)
  marekd@jabberpl.org
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2009, 14:53   

Dziękuję za odpowiedź. Wracam z urlopu, sprawdzam pocztę, a tu taka niespodzianka od UPC. Trochę nieładnie powiadamiać klienta miesiąc po wyłączeniu programu.
 
 
Kurohige 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 119
Skąd: Wwa Wola
Wysłany: 01-09-2009, 10:19   

Zastanawiałem się ostatnio nad jedną rzeczą...czysto hipotetycznie. Przypuśćmy, że chcemy sobie podnieść jedną z usług na wyższą, robimy to przez telefon mamy więc 10 dni na rezygnację bo zostaje wtedy 'podpisana' nowa umowa (zmiana usługi na wyższą kończy dotychczasową promocję). Moje pytanie...czy jak skorzystamy z możliwości rezygnacji w ciągy tych 10 dni, to możemy później przejść na umowę na czas nieokreślony (ewentualnie zrezygnować) Bo jeśli tak, to tak naprawdę zmiany regulaminu są niepotrzebne, żeby móc złożyć rezygnację (jeśli się ma umowę terminową). Czy może tok mojego rozumowania jest błędny?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2009, 10:30   

Kurohige, to zalezy czy rozwiążą z tobą jedna umowę i zawrą inną czy jedynie zmienią obecną - w drugim przypadku zrezygnował byś tylko ze zmiany.
  marekd@jabberpl.org
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2009, 15:14   

Jeszcze jedno pytanie, czy można wypowiedzieć skutecznie umowę UPC za pomocą maila, czy też muszę im zanieść lub wysłać pocztą? W sumie dają skrzynkę pocztową specjalnie do komunikacji z nimi.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-09-2009, 16:02   

Można mailem ale oni muszą w ciągu 7 dni telefonicznie potwierdzić, że mail doszedł.
Jest duża szansa że nie oddzwonią i będą udawać że nic dotarło. Wtedy trzeba ponowić próbę albo skorzystać z innej drogi. Ale jeśli nie jest to rezygnacja na ostatnią chwilę to spróbować można.
Jak się ktoś uprze to może sam po tych 7 dniach gdy nie ma odpowiedzi zgłosić awarię, ich serwera pocztowego (najprawdopodobniej ktoś się wygada że awarii nie ma i listy dochodzą), albo zacząć spamować na wszystkie możliwe adresy dlaczego nie odpowiadają.
  marekd@jabberpl.org
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2009, 16:15   

Dziękuję Marku za szybką odpowiedź. Właśnie dostałam odpowiedź od UPC na moje wypowiedzenie umowy mailem tej treści:

"Szanowna Pani, Uprzejmie informuję, iż rezygnacja z pakietu TV została przyjęta. Odłączenie zaplanowano zgodnie z Regulaminem świadczenia usług przez UPC Polska, tj. z dniem 01.11.09. Usługa internetowa będzie nadal świadczona."

Nie sugerowałam, że chce zostawić internet, sami wyszli z inicjatywą. Ale powinien być chyba aneks do umowy. Czy muszę jeszcze o czymś wiedzieć? Przyznam szerze, że informacja o oczekiwaniu telefonu w ramach potwierdzenia to dla mnie nowość. Nigdzie tego nie znalazłam w regulaminie, ani umowie.

[ Dodano: 04-09-2009, 13:40 ]
Miła pani z UPC (dział rezygnacji) skontaktowała się ze mną telefonicznie i poinformowała, że przyjmuje moją rezygnację z pakietu TV. Zaproponowała też aneks na 12 miesięcy do umowy na dalsze świadczenie usług internetowych wg. cennika minus 10% rabatu, czyli 71zł za internet sprint 5Mb, który można sobie wsiąść bez zobowiązania za 75 zł. Mojej rezygnacji z usług (rozwiązania umowy) w związku z usunięciem Planete pani z UPC nie przyjęła do wiadomości twierdząc, że mogę zrezygnować tylko z pakietu TV. Skoro jednak proponuje aneks to chyba jasne, że umowa ulega rozwiązaniu. Czy jest coś takiego jak cząstkowe rozwiązanie umowy mimo braku zgody jednej ze stron? Według UPC coś takiego istnieje. ;)
Podpisałam tylko jedną umowę na świadczenie 2 usług (TV i net), a nie dwie odrębne umowy, UPC wmawia mi, że mam 2 umowy i tylko jedną (na TV) mogę rozwiązać.
 
 
AtoMan 
plus master

Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 478
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 11:43   

To chyba dobry temat na pytanie - czy mi się wydaje, czy w analogu znowu zaszły jakieś zmiany? Od poniedziałku w miejscu Okienka UPC jest Hallmark (tak chyba było przed wprowadzeniem tego nowego reklamokanału UPC, bo na liście kanałów w TV w analogu tak miałem ręcznie wpisane)...
_________________
 
  atoman@chrome.pl
 
bulek 
ultra master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 865
Skąd: 3city
Wysłany: 09-09-2009, 12:30   

AtoMan napisał/a:
Od poniedziałku w miejscu Okienka UPC jest Hallmark

http://media2.pl/media/55...-oknie-upc.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: