Raport |
Autor |
Wiadomość |
utiwawa
easy master
Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 34
|
Wysłany: 06-05-2005, 05:40
|
|
|
Mi sie polepszylo....
Ale po tym jak wylaczylem modem... (z gniazdka) i doprowadzilem do stanu... by zassal nowy config z serwera |
|
|
|
|
gadzecik
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 107
|
Wysłany: 06-05-2005, 09:23
|
|
|
U mnie tez hula jak powinno 1917 Kbps |
|
|
|
|
rcube
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 338 Skąd: Gocław
|
Wysłany: 06-05-2005, 10:32
|
|
|
U mnie nadal bez zmian czyli tragedia (transfery wahaja sie miedzy 30 a 60 kB/s )
Update:
Nastapila poprawa, jest teraz prawie ok |
_________________
|
|
|
|
|
serwischello
Klikacz
Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 2
|
Wysłany: 13-06-2005, 14:11
|
|
|
Tak czytając te nieszczęsne posty powiem wam jak to jest!
Zanim zaczniecie psioczyć na UPC,sprawdźcie wasze kompy
bo jak się w końcu dodzwonicie i zaczniecie dochodzić swoich racji
i w końcu przyjdzie do was ten nieszczęsny serwis,sprawdzi wam sygnał parametry modemu i stan instalacji i jesli wszystko bedzie dobrze to wyciągnie z torby laptopa podłączy pod modem który niby niechce chodzić a potem z nieukrywaną satysfakcją bedzie patrzył na waszą zmieniającą sie mimikę twarzy poto by potem wystawic rachunek za nieuzasadnione wezwanie serwisu
czy juz starczy? |
_________________
|
|
|
|
|
ALF
light master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Mar 2005 Posty: 115 Skąd: Z piekła (!)
|
Wysłany: 13-06-2005, 16:04
|
|
|
Jakiego Laptopa ? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2005, 16:17
|
|
|
Panie serwis nie ma pan łącza w chello (tylko netii) więc wyjaśnię jak wygląda prawdziwy serwis chello. Monterzy przychodzą zawsze na wezwanie i nie narzekają czy potrzebnie czy nie - firmie zależy na kliencie a koszt przysłania kogoś niedoświadczonego kto pozamienia modemy między ludźmi i odprawi jakieś czary jest stosunkowo niski. Do sprawdzenia czy modem działa poprawnie nie potrzeba laptopa - można to zrobić zdalnie z centrali. Gdyby już mieli udowadniać złą konfigurację komputera u klienta starczył by im tani livecd (49groszy + nagranie) zamiast drogiego laptopa, z reszta i tak tego nie robią bo do tego trzeba by myślących (lub przynajmniej przeszkolonych pracowników a to też niepotrzebne koszty). Gorzej jak coś się naprawdę zepsuje to nie ma nikogo kto był by wstanie to naprawić np. ostatnio padł serwer news i do tej pory nie postawili go z powrotem mimo ze zgłaszały to dziesiątki osób. |
|
|
|
|
rcube
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 338 Skąd: Gocław
|
Wysłany: 14-06-2005, 20:14
|
|
|
serwischello napisał/a: | Tak czytając te nieszczęsne posty powiem wam jak to jest!
Zanim zaczniecie psioczyć na UPC,sprawdźcie wasze kompy
bo jak się w końcu dodzwonicie i zaczniecie dochodzić swoich racji
i w końcu przyjdzie do was ten nieszczęsny serwis,sprawdzi wam sygnał parametry modemu i stan instalacji i jesli wszystko bedzie dobrze to wyciągnie z torby laptopa podłączy pod modem który niby niechce chodzić a potem z nieukrywaną satysfakcją bedzie patrzył na waszą zmieniającą sie mimikę twarzy poto by potem wystawic rachunek za nieuzasadnione wezwanie serwisu
czy juz starczy? |
Buhehe.. zanim zaczniesz sie osmieszac przeczytaj wszystkie posty. Dnia tego kiedy powstal ten topic byla faktyczna awaria praktycznie u wszystkich lub wiekszosci forumowiczow. Juz nie pamietam ale po pewnym czasie (godziny, dni, tygodnie? ) wrocilo wszystko do normy a kompy , soft, system nadal ten sam |
_________________
|
|
|
|
|
|