Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
9436 - informacja PKP a telefon w UPC
Autor Wiadomość
RAFLOS 
easy master


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 48
Wysłany: 02-11-2008, 12:50   9436 - informacja PKP a telefon w UPC

Czy dzwoniliście już na informację kolejową PKP z Waszych miast?


Numer (22)94-36 lub (42)94-36

- gdy wybieram z zerem na początku przed kierunkowym - dostaję informację, żeby dzwonić bez kierunkowego.. OK, dzwonię wybierając samo 94-36 (podejrzewam, że połączyło mnie automatycznie z kierunkowym mojego miasta - krakowskim) i dzwoni, ale nikt niegdy nie odbiera. Więc próbuję dzwonić bez zera,z kierunkowym 22 naprzemiennie z 42 - i zawsze mam sygnał zajętości..

Poprosiłem kogoś kto ma telefon w TPSA,- nie ma problemu z dodzwonieniem się poprzez oba kierunkowe i odzywa się automat, który żąda wybrania tonowego 1, 2, 3 (w zależności od sprawy).

W jaki sposób zatem dodzwonić się pod te numery, czy są one zablokowane? (telefon mam w taryfie Standard30, bez żadnych blokad, wszystko domyślnie ustawione od początku instalacji). Czy wszędzie ten problem występuje w UPC? Opłata za połączenie jest według taryfy lokalnej. Jest jeszcze inny numer informacji kolejowej, zaczynający się na 0-300, ale ponoć minuta rozmowy kosztuje niecałe 10 zł, więc nawet nie próbuję...

- jak to u Was wygląda, czy da się skądś i w jakiś sposób połączyć z telefonu w UPC (tak a propo ktoś wie, czy takie połączenia są realizowane z pakietu darmowych minut, czy naliczane w normalny sposób jak za połączenie lokalne)?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-11-2008, 15:03   

Przy telfonach internetowych sygnał zajętości nie zawsze oznacza, że zajęty jest numer docelowy. Może oznaczać również zajętość linii wychodzącej (łączącej operatora voip z siecią stacjonarną w danym mieście). Jeśli sytuacja się powtarza zbyt często należy problem zgłosić do swojego operatora voip (w tym przypadku upc) i o ile nie zostanie rozwiązany pisać reklamację.

Cytat:
(tak a propo ktoś wie, czy takie połączenia są realizowane z pakietu darmowych minut, czy naliczane w normalny sposób jak za połączenie lokalne)?
Zależy od twojej umowy, jeśli według umowy połączenia lokalne w twoim abonamencie są darmowe (lub wliczone są w abonament) to te również.
  marekd@jabberpl.org
 
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 433
Wysłany: 02-11-2008, 17:25   

To, między innymi, jeden z powodów dla których nie lubię VoIP

8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: