Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
biuro obsługi klienta a 9480

Ile średnio muszę czekać na połączenie z nr 9480?
nie dłużej niż 10 minut
50%
 50%  [ 8 ]
dłużej niż 10 minut
25%
 25%  [ 4 ]
dłużej niż 20 minut
18%
 18%  [ 3 ]
nigdy nie doczekałem się na połączenie z nr 9480 bo jestem cierpliwy - do czasu
6%
 6%  [ 1 ]
Głosowań: 16
Wszystkich Głosów: 16

Autor Wiadomość
blady 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 4
Wysłany: 28-04-2005, 21:44   biuro obsługi klienta a 9480

hej, czekam już 58 minut na połączenie z obsługą naziemną dla numeru 9480. Jestem cierpliwy. Czekać dalej czy sobie odpuścić?
Jak jesteście obsługiwani? A może tylko ja jestem cierpliwy?


pozdrawiam
blady
 
 
 
mizuk 
plus master


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 378
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 21:56   

drobna ale istotna uwaga:
wielu z nas surfuje nocami, niestety serwis pracuje 08-20.
uważam, że nie jest to w porządku, prócz miłej pani,
powinien dyżurować fachowiec od upc/internetu.
_________________
 
 
blady 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 4
Wysłany: 28-04-2005, 22:01   

ale ja mam na fakturze cytuję: "Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów Czynne 24h 7 dni w tygodniu 9480"

Jak mam w związku z tym rozumieć ten zapis? Czy 24h wg UPC to 8-20? Czyli to będzie najkrótsze 24h w nowożytnej historii świata.
 
 
 
mizuk 
plus master


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 378
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 22:13   

tu nie ma żadnej pomyłki - bok jest czynny 24h/dobę!

ja dodałem pewien szczegół - w trakcie ostatnich (3 dni)
prób kontaktu z serwisem, od miłej pani z bok-u
dowiedziałem się, że serwis techniczny jako taki pracuje
w godzinach 08-20.
na zapytanie dlaczego jest tak - nie uzyskałem odpowiedzi.

może nasz admin nas oświetli :mrgreen:
_________________
 
 
Klaudi 
light master


Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 22:18   

Raju, ja najdłużej czekałem 2-3 minuty, lecz często do nich na szczęście nie musze dzwonic.
_________________
 
 
 
-=Piter=- 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 54
Skąd: Rumia
Wysłany: 28-04-2005, 22:32   Re: biuro obsługi klienta a 9480

blady napisał/a:
hej, czekam już 58 minut na połączenie z obsługą naziemną dla numeru 9480. Jestem cierpliwy. Czekać dalej czy sobie odpuścić?




Tak chyba mi się zdaje że chyba ten numer darmowy nie jest 8) Jak ja dzwoniłem to bez problemu(BOK oddział Gdansk)

mam jeszcze taki niuansik:

Podczas gdy mamy problem z netem "miła pani" mówi co możemy sami sprawdzić aby ewentualnie samemu usunąć usterkę. Między innymi słyszymy powalającą porade:

"Sprawdź czy modem jest podłączony do prądu"

Czy UPC/chello ma swoich klientów za idiotów? :evil:

Rada dla miłej pani-niech nagra jeszcze raz swoje wspaniałe porady.
Osobićie zawsze wybieram odrazu na telefonie (1) i łacze się z konsultantem - z maszyną pogadać się nieda :)
 
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 28-04-2005, 22:46   

Witam! Informuję, że nr 94-80 jest zlokalizowany w Katowicach i tam nas łączy do, nazwijmy to tak delikatnie, "konsultantów", którzy na dobrą sprawę nie wiedzą po co tam są.
Po kilkunastu rozmowach z "nimi" doszedłem do wniosku, że to tylko strata czasu i kasy na dzwonienie do nich i dałem spokój. Wszystkie sprawy załatwiam w warszawskim bok-u i o dziwo są załatwiane "piorunem".
Moja rada - wszelkie pytania kierować do swoich, terytorialnych bok-ów.
Pzdr
_________________
 
 
 
blady 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 4
Wysłany: 28-04-2005, 23:57   Re: biuro obsługi klienta a 9480

-=Piter=- napisał/a:
Tak chyba mi się zdaje że chyba ten numer darmowy nie jest


Ciekawe ile kosztuje takie polaczenie. Tak jak z numerem stacjonarnym? Czy w zaleznosci od operatora telekomunikacyjnego? Czy moze 3,77 + VAT?
Szukałem na www.chello.pl ale nic nie znalazłem.
 
 
 
shaper 
easy master

Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2005, 00:30   

jak rozmowa lokalna.
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2005, 08:27   

antoni555 napisał/a:
Moja rada - wszelkie pytania kierować do swoich, terytorialnych bok-ów

Może i mógłbym się z tym zgodzić, ale biorąc pod uwagę, że:
- przejazd do BOKu w jedną stronę zajmie mi około 1.5 godziny
- załatwienie sprawy nawet w 20-30 minut
- powrót - 1.5 h
to i tak jest to strata 3.5 godziny.
Chociaż nazwanie tego stratą może nie jest fortunne, bo najpierw trzeba mieć te 3.5 godziny aby móc je na przejazdy i załatwienie sprawy stracić.

Jacek
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 29-04-2005, 08:57   

Witam Jacku, masz rację z punktu widzenia czasowego, ale ujmując problem kontaktów z UPC przeze mnie, jako klienta tej firmy, doszedłem do wniosku, że tylko taka forma zdaje egzamin. Dlaczego?
1/Dodzwonienie się pod 94-80 może być szybkie albo i nie, z reguły kilkanaście minut lub znacznie dłużej
2/Rozmowa z "konsultantem", która zazwyczaj nic nie daje - następne ileś tam minut
3/Wysłanie maila z opisem sprawy - trzeba czekać kilka dni na jakąkolwiek odpowiedz

Reasumując, doszedłem do wniosku, że tylko wizyta w bok-u zdaje egzamin z efektem "piorunującym".
_________________
 
 
 
mizuk 
plus master


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 378
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2005, 10:34   

antoni555 napisał/a:
Reasumując, doszedłem do wniosku, że tylko wizyta w bok-u zdaje egzamin z efektem "piorunującym".


w całej rozciągłości potwierdzam, chociaż podobnie jak jackowi, zajmuje mi to
z dojazdem dużo czasu (aha nie zawadzi sprawdzić dni i godzin pracy, bo raz,
w poniedziałek o godz. 08:05, na żytniej 15/2, dowiedziałem się klienci obsługiwani
są w poniedziałki, od...12 tej). :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: