Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zablokowany EasyCall przez chello??
Autor Wiadomość
topiq 
easy master


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 40
Skąd: Wa-wa - Grochów
Wysłany: 27-04-2005, 08:51   Zablokowany EasyCall przez chello??

Witam!
Mam pytanie do ludzi, którzy być może spotkali się z takim problemem. Mianowicie chodzi o telefonię internetową easyCALL. Programik zgłasza niemożność połączenia przez port 4569. Oznacza to nic innego tylko brak skorzystania z tej telefonii!! Czym może być to spowodowane? Wyłączyłem firewalla (choć mam przepuszczony easyCALL w regułach), czy możliwe, że chello blokuje ten port czy też powodem może być przycięte łącze? Nie mam stacjonarnego telefonu więc nie mam jak połączyć się z serwisem w chello (z komórki nie idzie). Może ktoś się z czymś takim zetknął? Proszę o pomoc to bardzo ważne!! Pozdrawiam i dzięki z góry za ewentualne wskazówki.

Edit:

Może nie uwierzycie ale napisałem do serwisu chello maila i w ciągu godziny odblokował się port. Właśnie dzwoniłem do kumpla na stacjonarny żeby sprawdzić i działa. Mam teraz włączony firewall i też nie blokuje. Dodatkowo wspomnę może, że przy przyciętym łączu można normalnie rozmawiać via voIP przez easyCALL i tylko lekko obcina końcówki jak się za szybko mówi.
Dziękuję za zainteresowanie i sorki za zamieszanie.
Ostatnio zmieniony przez topiq 27-04-2005, 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SiNuS 
plus master


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-04-2005, 09:34   

Powód jest jeden: sam blokujesz sobie ten port.
Odinstaluj firewalla (żeby mieć pewność, że faktycznie jest wyłączony)
oraz wyłącz systemowego (jeśli masz XP z SP2).
 
 
ALF 
light master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Mar 2005
Posty: 115
Skąd: Z piekła (!)
Wysłany: 27-04-2005, 09:37   

Jesteś teraz przycięty ?
 
 
kotlet 
light master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2005, 15:22   

Ja ma ten sam problem z telefonem na gg. Mam zablokowany port 4569. Mam win98 rzadnego firewalla. I co z tym zrobić.
 
 
topiq 
easy master


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 40
Skąd: Wa-wa - Grochów
Wysłany: 27-04-2005, 18:58   

Kotlet najlepiej zadzwoń po 9480 (jak się dodzwonisz) ewentualnie napisz maila do serwisu. U mnie to poskutkowało, no chyba że był to zbieg okoliczności i przyczyna leżała gdzie indziej. Ale nawet nie restartowałem kompa po tym problemie i zaczęło działać. Możliwe, że chello wyłącza/blokuje pasmo przeznaczone na protokół voIP do pierwszego użycia ale nie dam głowy za to. Jeśli u nich będzie ok to znaczy, że coś u ciebie. Mam nadzieję, że może znajdzie się tu ktoś mądrzejszy i cię oświeci;).
Pozdrawiam!
 
 
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2005, 22:45   

Dzisiaj miałem przyjemność skorzystania z tej usługi
program wyświetłał mi info o blokadzie portów 80 i 4xx
ale to nie uniemozliwialo zadzwonienie i porozumienie sie

Co dodam to to ze port 80 na 101% jest nieblokowany po przeciez to port www
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: