Zablokowany EasyCall przez chello?? |
Autor |
Wiadomość |
topiq
easy master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 40 Skąd: Wa-wa - Grochów
|
Wysłany: 27-04-2005, 08:51 Zablokowany EasyCall przez chello??
|
|
|
Witam!
Mam pytanie do ludzi, którzy być może spotkali się z takim problemem. Mianowicie chodzi o telefonię internetową easyCALL. Programik zgłasza niemożność połączenia przez port 4569. Oznacza to nic innego tylko brak skorzystania z tej telefonii!! Czym może być to spowodowane? Wyłączyłem firewalla (choć mam przepuszczony easyCALL w regułach), czy możliwe, że chello blokuje ten port czy też powodem może być przycięte łącze? Nie mam stacjonarnego telefonu więc nie mam jak połączyć się z serwisem w chello (z komórki nie idzie). Może ktoś się z czymś takim zetknął? Proszę o pomoc to bardzo ważne!! Pozdrawiam i dzięki z góry za ewentualne wskazówki.
Edit:
Może nie uwierzycie ale napisałem do serwisu chello maila i w ciągu godziny odblokował się port. Właśnie dzwoniłem do kumpla na stacjonarny żeby sprawdzić i działa. Mam teraz włączony firewall i też nie blokuje. Dodatkowo wspomnę może, że przy przyciętym łączu można normalnie rozmawiać via voIP przez easyCALL i tylko lekko obcina końcówki jak się za szybko mówi.
Dziękuję za zainteresowanie i sorki za zamieszanie. |
Ostatnio zmieniony przez topiq 27-04-2005, 11:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SiNuS
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-04-2005, 09:34
|
|
|
Powód jest jeden: sam blokujesz sobie ten port.
Odinstaluj firewalla (żeby mieć pewność, że faktycznie jest wyłączony)
oraz wyłącz systemowego (jeśli masz XP z SP2). |
|
|
|
|
ALF
light master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Mar 2005 Posty: 115 Skąd: Z piekła (!)
|
Wysłany: 27-04-2005, 09:37
|
|
|
Jesteś teraz przycięty ? |
|
|
|
|
kotlet
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Gru 2004 Posty: 149 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2005, 15:22
|
|
|
Ja ma ten sam problem z telefonem na gg. Mam zablokowany port 4569. Mam win98 rzadnego firewalla. I co z tym zrobić. |
|
|
|
|
topiq
easy master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 40 Skąd: Wa-wa - Grochów
|
Wysłany: 27-04-2005, 18:58
|
|
|
Kotlet najlepiej zadzwoń po 9480 (jak się dodzwonisz) ewentualnie napisz maila do serwisu. U mnie to poskutkowało, no chyba że był to zbieg okoliczności i przyczyna leżała gdzie indziej. Ale nawet nie restartowałem kompa po tym problemie i zaczęło działać. Możliwe, że chello wyłącza/blokuje pasmo przeznaczone na protokół voIP do pierwszego użycia ale nie dam głowy za to. Jeśli u nich będzie ok to znaczy, że coś u ciebie. Mam nadzieję, że może znajdzie się tu ktoś mądrzejszy i cię oświeci;).
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2005, 22:45
|
|
|
Dzisiaj miałem przyjemność skorzystania z tej usługi
program wyświetłał mi info o blokadzie portów 80 i 4xx
ale to nie uniemozliwialo zadzwonienie i porozumienie sie
Co dodam to to ze port 80 na 101% jest nieblokowany po przeciez to port www |
|
|
|
|
|