Kanały premium na próbę, kiedy wysłać rezygnację? |
Autor |
Wiadomość |
GoRo
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 169
|
Wysłany: 02-06-2008, 11:32 Kanały premium na próbę, kiedy wysłać rezygnację?
|
|
|
Dzisiaj ma przyjść monter i podłączyć cyfrówkę i kanały premium w promocji za 30zł pierwszy miesiąc z możliwością rezygnacji. Chodzi mi oczywiście o rezygnację tylko z kanałów premium.
I tu mam pytanie, rezygnację mam do UPC słać od razu dzisiaj czy zadzwonić przed upływem tych 30 dni/miesiąca i powiedzieć że rezygnuję?
Czy można to załatwić przez telefon czy trzeba im to wysłać mailem/pocztą? jeśli można na maila to na którego?
Szukałem info na stronie upc i na forum ale nic nie znalazłem więc założyłem temat. |
_________________
|
|
|
|
|
0bEiN
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 408
|
Wysłany: 02-06-2008, 12:03
|
|
|
Mi zaproponowano promocje na premium ale bez żadnych opłat - czyli 1 miesiąc darmo później 12 normalnie - tyle, że podczas tego pierwszego miesiąca można zrezygnować bez ponoszenia żadnych kosztów. Chociarz konsultant zapewniał mnie że wystarczy zrezygnować w trakcie pierwszych 30 dni to jednak okazuje się że jest coś takiego jak 2 tygodniowy okres wypowiedzenia - czyli bezpieczny termin rezygnacji to 14 dni od założenia usługi. Jeśli chodzi o formę rezygnacji to konsultant zapewniał mnie że wystarczy że do niego zadzwonie i zrezygnuje, ale wydaje mi się że bez odpowiedniego pisma wysłanego na mail sie nie obędzie bo później Ci powiedzą, żę takiej rozmowy telefonicznej nie było w ogóle i musisz teraz przez 12 miesięcy płacić te "promocyjne" stawki za premium. Co do adresu maila to nie jestem pewien ale pewnie standardowo: info.upc@upc.com.pl
Jeśli zaś chodzi o faktyczny termin odłączenia usługi to właśnie nie wiem jak to będzie - czy jeśli zrezygnujesz pierwszego dnia to od razu Ci odcinają sygnał czy jednak dają ten obiecany miesiąc za free. Może ktoś obcykany bardziej w tych promocjach się wypowie bo te pytanie też mnie frapuje... |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2008, 14:48
|
|
|
Cytat: | I tu mam pytanie, rezygnację mam do UPC słać od razu dzisiaj czy zadzwonić przed upływem tych 30 dni/miesiąca i powiedzieć że rezygnuję? |
Bezpieczniej od razu bo potem możesz zapomnieć albo przegapić termin.
Rezygnację należy złożyć na piśmie z potwierdzeniem na kopii (tak jest najbezpieczniej), ale można też wysłać mailem albo faksem tylko że wtedy trzeba pilnować aby odpowiedzieli i potwierdzili, że wpłynęła (czego będą się starali ze wszystkich sił nie robić). Może być też list polecony ale nie zwykły tylko koniecznie ze potwierdzeniem odbioru.
Wystarczy jedno zdanie
Z dniem ....(wpisać datę kiedy mają odłączyć) rezygnuję z usługi .... (dokładna nazwa jaka jest w umowie)
Do tego na dole podpis, na górze adres, dane z umowy i dzisiejsza data (tak jak w każdym piśmie). |
|
|
|
|
GoRo
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 169
|
Wysłany: 02-06-2008, 16:34
|
|
|
Poszperałem w papierach które dostałem razem z dekoderem i znalazłem regulamin tej promocji. Faktycznie tak jak pisze 0bEiN dostałem te kanały na 30dni za darmo. I w tym regulaminie pisze że trzeba zrezygnować najpóźniej na dwa tygodnie przed upływem terminu, można dać im to na piśmie lub zadzwonić. Ja chyba się tam przejdę bo lepiej mieć to na piśmie. Mnie tez konsultant mówił że wystarczy zrezygnować w ciągu tych pierwszych 30 dni, czyli oni tam sami nie znają swoich regulaminów. |
_________________
|
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2008, 08:32
|
|
|
GoRo napisał/a: | Mnie tez konsultant mówił że wystarczy zrezygnować w ciągu tych pierwszych 30 dni, czyli oni tam sami nie znają swoich regulaminów. |
Raczej nie znają, bo komu by się chciało ich uczyć na pamięć (poza tym trzeba by na prawdę mieć dobrą pamięć). W każdej chwili mogą oni zajrzeć do regulaminu i nim się podpierać podczas rozmowy. |
|
|
|
|
szewol
light master
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 143
|
Wysłany: 04-06-2008, 18:35
|
|
|
A po co rezygnować z takiej atrakcyjnej "promocji"? )))
A poważnie... dzisiaj zadzwonilem sobie do biura sprzedaży i na HBO oraz C+ pani zaproponowała mi dwie promocje:
1) 2 m-ce po 0 zł i 10 po 40 zł dla C+ i 30 zł dla HBO bez mozliwości rezygnacji
2) Cenowata taka sama tylko, że 1 miesiąc po 0 zł z możliwością rezygnacji "w ciągu miesiąca" (tak powiedziała). Zapomniałem zapytać, czy korzystanie z tej drugiej promocji dozwolono jest kilkukrtonie... np. zamawiać-rezygnowac-zamawiać-rezygnować.
Zastanawiam się jedynie po cholere te cyrki. Nie lepiej wprowadzić "normalną" promocję z nomrlanymi cenami. UPC nie dośc, że w tyle z tv cyfrową to jeszcze w tyle od konkurencji z promocjami na C+ i HBO. Oczywiście nie skorzystałem... czekam dalej.
Przyznam, że zmiana tv analogowej na cyfrowa - pod względem ceny kanałów premium - była moją najgorszą decyzją w UPC. |
|
|
|
|
patryk_waw
light master
Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 144 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2008, 07:38
|
|
|
Ech, sprawdzajcie dokładnie faktury z Kanałami premium na próbę. 29.05 zadzwoniła miła Pani i namówiła mnie na 30 dniowy darmowy okres próbny HBO, jakie było moje zdziwienie gdy dostałem dzisiaj e-fakturę a nie niej jak byk napisane :
Kod: | OPŁATA CZĄSTKOWA DTV HBO ABO - 2 PLN za okres 29.06-30.06 |
Oczywiście w BOK-u nie wiedzą dlaczego i jak to naprawić. |
|
|
|
|
0bEiN
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 408
|
Wysłany: 14-06-2008, 11:58
|
|
|
patryk_waw: Osz kurcze, nie pomyślałem o tym... Aby dalej nie płacić to musisz zrezygnować z tych kanałów na 2 tyg przed kończem tych 30 darmowych dni, ale to pewnie wiesz. Faktura przychodzi taka bo w dniu jej wystawienia (1.06) jeszcze nie zrezygnowałeś z tej usługi. Jak ci odłączą premium w ciągu tych 30 dni to odliczą ci opłaty za te kanały w następnej fakturze. W Twoim przypadku to jest 2PLN, a ja zaplanowałem odłączenie na 3.07, więc w fakturze lipcowej przyjdzie mi opłata za 28 dni lipca najpewniej, a nadpłatę zwrócą dopiero w sierpniu... Kurcze, następny problem... ehh :/ |
|
|
|
|
szewol
light master
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 143
|
Wysłany: 14-06-2008, 19:08
|
|
|
do mnie o dziwo wczoraj dotarła pierwsza fakturka upc obejmująca dtv i wszystko jest ok
ciekawe czy rezygnującym z kanałów płatnych beda przedstawiac jakies specjalne promocji. jesli nie to... mam chociaz nadzieje, ze zmadrzeja i przygotuja nowa promcje ma HBO i C+ tak jak konkurencja. |
|
|
|
|
patryk_waw
light master
Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 144 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2008, 20:23
|
|
|
szewol napisał/a: | ciekawe czy rezygnującym z kanałów płatnych beda przedstawiac jakies specjalne promocji. |
Nie przedstawiają żadnej |
|
|
|
|
szewol
light master
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 143
|
Wysłany: 15-06-2008, 10:35
|
|
|
patryk_waw napisał/a: | Nie przedstawiają żadnej |
Miejmy nadzieje, że się to zmieni. Chociaż jeśli bedą te samo co na stronie ww to nawet niech się nie wygłupiają . Najdroższe ceny kanałów premium w Polsce |
|
|
|
|
|