Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
A JEDNAK BLOKUJĄ P2P :(
Autor Wiadomość
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 432
Wysłany: 03-05-2008, 18:47   A JEDNAK BLOKUJĄ P2P :(

Oto komunikat który zamieszczono na jednej ze stron torentowych:

Użytkownicy UPC chello...
Duża część użytkowników chello ma problemy z podłączeniem się do trackera (oraz do trackerów innych stron torrentowych). Jak się dowiedzieliśmy, powodem tych problemów jest ograniczenie ruchu p2p przez UPC na skutek awarii jednego ze światłowodów w Europie. Blokada ma na celu uchronić przed zapchaniem się sieci. Technicy pracują nad usunięciem tego problemu.
Naszych użytkowników prosimy o zaczekanie na poprawę sytuacji.
 
 
Rafal 
Moderator



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 501
Wysłany: 03-05-2008, 19:51   

Ja ani moi znajomi jakoś nie zauważyliśmy aby coś działo sie z p2p, wiec stawiam na awarie regionalną.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-05-2008, 20:14   

dziabaq, była już o tym mowa na forum.

Na razie nikomu nie udało się potwierdzić tej wiadomości. Tymbardziej, że nie trzyma się ona kupy bo nie ma sensu blokować dostępu do trackera który przesyła minimalne ilości danych i którego zablokowanie w niewielkim tylko stopniu zakłóca działnie tej sieci, jeśli już to należało by blokować połączenia z danymi.

Jak do tej pory tylko jedna osoba (poza mną) próbowała sprawdzić czy tracker z którego korzysta jest zablokowany (i wyszło, że nie jest), reszta tylko powtarza plotki.
  marekd@jabberpl.org
 
patgaw 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 272
Skąd: WWA
Wysłany: 04-05-2008, 17:09   

a ja mialem wlasnie problemy zeby polaczyc sie trackerem i czytalem na innym forum ze pare osob tez mialo. ale wystarczylo sie polaczyc do trackera przez SSL i bylo ok.



Marek, tylko zauwaz ze jak ktos sie nie polaczy z trackerem to nie polaczy sie z peerami (mam na mysli 99% uzytkownikow, nie znajacych sie dobrze na tym)
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-05-2008, 08:26   

Boże kolejny siejacy panike......
 
 
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 432
Wysłany: 07-05-2008, 23:51   

Nie panikę tylko wrzuciłem info... Jak sie wam nie spodobało to prośba do Marka żeby skasował post...

I o co tyle hałasu??
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2008, 01:57   

O nic ale akurat wciągu ostatnich kilku dni ściągałem trochę rzeczy torrentem z "zatoki" - łączył sie natychmiast i ściągał pełną prędkością łącza jakie posiadam.

Ponieważ zazwyczaj torrenty tam posiadają kilka adresów trackerów a nie jeden dla zabawy kazałem mu się przełączać między wszystkimi po kolei i nie zauważyłem aby miał problemy z połączeniem do któregokolwiek.

Dotychczasowe śledztwo wykazało, że JEDNA z zamkniętych stron ma jakieś problemy z własnym serwerem i rozsiewa tego typu dziwaczne plotki a ludzie nie potrafiący tego sprawdzić potarzają je dalej.

Postu (a zarazem tematu) nie ma sensu moim zdaniem kasować bo za chwilę kolejna osoba mająca tam konto napisze podobny.
  marekd@jabberpl.org
 
TePeO 
UPC Polska


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 08-05-2008, 11:56   

witam
Cytat:
Użytkownicy UPC chello...
Duża część użytkowników chello ma problemy z podłączeniem się do trackera (oraz do trackerów innych stron torrentowych). Jak się dowiedzieliśmy, powodem tych problemów jest ograniczenie ruchu p2p przez UPC na skutek awarii jednego ze światłowodów w Europie. Blokada ma na celu uchronić przed zapchaniem się sieci. Technicy pracują nad usunięciem tego problemu.
Naszych użytkowników prosimy o zaczekanie na poprawę sytuacji.

pisałem na ten temat już w innym wątku
informacja przedstawiona powyżej nie jest informacją, która była komunikowana przez UPC
a przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo

TePeO
 
 
herrtomas 
easy master

Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 24
Wysłany: 08-05-2008, 13:00   

Nie ma żadnego problemu z połączeniem nawet na powyższym trackerze.
Dowód:
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2008, 13:44   

Jestem na tym trakerze i pierwsze słysze.....nigdy nie bylo klopotów i pierwsze slysze o takowym komunikacie moze ktos strone podnienił ? :twisted:
 
 
patgaw 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 272
Skąd: WWA
Wysłany: 08-05-2008, 14:14   

herrtomas, ciekawe czy jak tracker byl by na porcie 80 to tez by nie bylo. ale teraz to juz pewnie na pozno.
 
 
michal25 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2008, 19:55   

Cytat:
Nie ma żadnego problemu z połączeniem nawet na powyższym trackerze.

Cytat:
Jestem na tym trackerze i pierwsze słysze.....

Cytat:
Dotychczasowe śledztwo wykazało, że JEDNA z zamkniętych stron ma jakieś problemy z własnym serwerem i rozsiewa tego typu dziwaczne plotki a ludzie nie potrafiący tego sprawdzić potarzają je dalej.


Problemu dzisiaj już nie ma, ale wieczorem 29 kwietnia rzeczywiście torrenty z polskich stron nie działały u wielu użytkowników chello (nie wiem czy wszystkich, ale wiem że kłopoty mieli m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Wrocławiu). Takie są fakty! Wystarczy przejrzeć fora tych stron, żeby zobaczyć, że użytkownicy chello skarżą się na kłopoty (odpowiednie wątki są na TG, DS i PT- to są czołowe zamknięte polskie trackery). Wszędzie tam były problemy z połączeniem do trackera, zagraniczne działały natomiast o dziwo bez zarzutu, co rzeczywiście jest bardzo dziwne.
Komunikat, który pojawił się tego dnia późno w nocy na TG, nie był oczywiście oficjalnym stanowiskiem UPC. Po prostu jeden z użytkowników TG zadzwonił na infolinię UPC, opowiedział o występujących kłopotach, w odpowiedzi otrzymał taką mniej więcej informację, którą podzielił się w ShoutBoxie TG, następnie ktoś z załogi tylko umieścił to info na stronie głównej, żeby zobaczyło ją jak najwięcej userów. I tyle.
Podsumowując: problem z torrentami (niektórymi polskimi!) rzeczywiście był, ale tylko przez chwilę (kilka godzin w nocy z 29 na 30 kwietnia) i raczej nie było to celowe działanie UPC, tym bardziej o blokowaniu przez nich P2P nie może być mowy.
Zainteresowanych odsyłam na fora TG, DS czy PT, tam wszystko jest czarno na białym!
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-05-2008, 20:50   

Cytat:
Problemu dzisiaj już nie ma, ale wieczorem 29 kwietnia rzeczywiście torrenty z polskich stron nie działały u wielu użytkowników chello (nie wiem czy wszystkich, ale wiem że kłopoty mieli m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Wrocławiu).
Ja mieszkam w Trójmieście i żadnych problemów 29 kwietnia nie miałem, ani wcześniej ani później również nie.

Inna sprawa że korzystam wyłącznie otwartych trackerów.

Cytat:
w ShoutBoxie TG, następnie ktoś z załogi tylko umieścił to info na stronie głównej, żeby zobaczyło ją jak najwięcej userów. I tyle.
To wiele wyjaśnia.
  marekd@jabberpl.org
 
KeFaS 
ultra master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 1286
Wysłany: 09-05-2008, 01:57   

Ja też jestem z Trójmiasta i jedyny problem miałem ze dwa tygodnie temu przez jeden wieczór. Tak to wszystko jest OK... a korzystam głównie z PT i zagranicznych stron jak ScT, TL, FTN i nie ma żadnych problemów, transfery są maksymalne, aktualizacja trackera przebiega pomyślnie (uTorrent) i nawet sprawdzałem bez SSL i też jest w porządku.

A więc michal25, jak masz problemy to zgłoś reklamacje, że nie możesz się z TG połączyć, lol :lol:
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2008, 09:38   

Ja korszytam z TG i PT co dzien i nic takiego nie odnotowałem..... pewnie jakieś dzieci zakreciły sie w firewallach i posiały panike :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: