Czy ktos ma dzisiaj kłopoty z telefonem UPC ? |
Autor |
Wiadomość |
petryk
ultra master
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 13 Wrz 2005 Posty: 830
|
Wysłany: 06-12-2007, 18:34
|
|
|
Ja mam w ipefon i jestem bardzo zadowolony rozmowy za darmo i nie ma awari |
|
|
|
|
Martinesss
easy master
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 49 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2007, 19:17
|
|
|
Właściwie sprawa numerów alarmowych jest bardzo ciekawa...
UPC oferuje połączenia telefoniczne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy i cena takiego połączenia wynosi 0 złotych przez całą dobę. (Możecie znaleść w pierwszym lepszym cenniku)
Na stronie urzędu komunikacj elektronicznej UPC zarejestrowało swoje usługi między innymi jako "stacjonarna publiczna sieć telefoniczna"...
Wcześniej miałem raczej pewność że telefon UPC nie może być traktowany jako alarmowy...
Ale w świetle tych informacji nie jestem już niczego pewien.
UPC w Rejestrze przedsiębiorców |
|
|
|
|
ozys
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 164 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-12-2007, 19:21
|
|
|
Zaczynają mnie wkurzać. Wczoraj było to samo. Co za badziew. Ostatni raz biorę u nich telefon. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2007, 19:37
|
|
|
Cytat: | Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... Przeglądam wszystkie umowy regulaminy i nie mogę znaleść najważniejszej rzeczy połączenia alarmowe... | bo takiej rzeczy nie ma - operatorzy voip nie zapewniają działania telefonów alarmowych ani 112 ani 999 ani innych
I to właśnie (a nie rodzaj kabli) jest główna różnica między telefonią internetową a normalnym telefonem stacjonarnym.
I to nie chodzi o to, że połączenie z 112 ma być darmowe a o to że ma działać nieprzerwanie (np instalacja musi mieć zasilanie awaryjne aby działało gdy nie ma prądu - upc czegoś takiego nie posiada nawet gdy modem podłączymy do własnego upsa internetu nigdy nie ma gdy nie ma prądu, nawet gdy jest to przerwa kilkuminutowa) i mieć absolutne pierwszeństwo nad innymi połączeniami (nie może być tak, że linia zajęta), muszą mieć zapas dla wszystkich urządzeń tak aby nie było, że coś wyłaczają w celu modernizacji albo remontu (w upc tego nie ma - co miesiąc jest po conajmniej kilka godzin przerw w działaniu w godzinach nocnyach albo przedpołudniowych - wystarczy sobie spojrzeć na stronę z komunikatami jak jest ich dużo).
[edit]- właśnie przeczytałem tego drugiego posta |
Ostatnio zmieniony przez Marek 06-12-2007, 19:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Martinesss
easy master
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 49 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2007, 19:42
|
|
|
Swojego czasu jak miałem telefon w TP zdarzały się awarie lini...
i prąd był wszystko było tylko sygnału nie było...
btw do bramkę voip ktora można kupić min na allegro podłącza sie do modemu prawda..
ale jak wtedy podłączyć internet do komputera taka bramka działa jak ruter ?! |
|
|
|
|
martynski
Klikacz
Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-12-2007, 21:14
|
|
|
Najlepsze, że do celów reklamacyjnych czas przerwy w działaniu telefonu liczony jest od momentu zgłoszenia przerwy przez abonenta. Tylko komu zgłosić, skoro zgłasza się automat podający informację o przewidywanym czasie trwania awarii. Oceniając funkcjonowanie UPC jako operatora telekomunikacyjnego, to ocena "mierny" nie jest wygórowana. |
_________________
|
|
|
|
|
Shatyn
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 180 Skąd: Kraków - N.H.
|
Wysłany: 06-12-2007, 22:43
|
|
|
-"W chwili obecnej obserwujemy problem z dostępem do usługi telefonicznej świadczonej naszym abonentom. Przewidywany czas usunięcia usterki to godzina 10:00 rano w dniu 07.12.2007r."-
My tez obserwujemy.
Z tym, że my płacimy a oni mają zysk.... |
|
|
|
|
Pinhead
light master
Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 149
|
Wysłany: 07-12-2007, 02:04
|
|
|
To jak obstawiacie ? Będzie jutro telefon czy czekamy conajmniej do soboty ? |
_________________
|
|
|
|
|
ozys
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 164 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-12-2007, 08:30
|
|
|
Pinhead napisał/a: | To jak obstawiacie ? Będzie jutro telefon czy czekamy conajmniej do soboty ? |
Będzie do godziny 18-19, później znów wysiądzie, naprawa potrwa do soboty do 10 rano. |
_________________
|
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 07-12-2007, 13:05
|
|
|
Witam
Chciałbym potwierdzić że przez ostatnie 2 dni mieliśmy duży problem z usługą telefoniczną (część modemów nie rejestrowała się poprawnie).
W tej chwili sytuacja jest opanowana (to były 2 ciężkie dni również dla nas) ... za usterkę chciałbym przeprosić w imieniu firmy.
Dodam tylko że możecie (z pozytywnym skutkiem) zgłaszać roszczenia np. poprzez e-mail lub telefonicznie (z akcentem na e-mail)
TePeO |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-12-2007, 15:40
|
|
|
TePeO napisał/a: | Dodam tylko że możecie (z pozytywnym skutkiem) zgłaszać roszczenia np. poprzez e-mail lub telefonicznie (z akcentem na e-mail)
|
W moim przypadku na reklamację złożoną 8 grudnia dostałem dzisiaj taką odpowiedź:
W imieniu UPC Polska proszę przyjąć przeprosiny w związku z wystąpieniem utrudnień w dostępie do usługi telefonicznej.
Pozwolę sobie wyjaśnić, że w dniach 5 i 6 grudnia 2007 r. miała miejsce awaria jednego z ważnych elementów naszej sieci. Natychmiast podjęliśmy wszelkie możliwe działania w celu jak najszybszego przywrócenia prawidłowego działania usługi. Jeszcze raz przepraszamy za utrudniania.
Wychodząc naprzeciw Pana oczekiwaniom została podjęta decyzja o przyznaniu Panu jednorazowej korekty naliczeń w wysokości 12 zł, która zostanie uwzględniona w kolejnej fakturze.
Łączę pozdrowienia,
Katarzyna Kociołek
Starszy Specjalista ds. Korespondencji
UPC Polska |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2007, 16:02
|
|
|
Cytat: | dniach 5 i 6 grudnia 2007 r. miała miejsce awaria jednego z ważnych elementów naszej sieci. |
Czyli jest dokłądnie tak jak pisałem, potwierdzili pisząc tutaj wyraźnie: nie posiadamy elementów zapasowych awaria jednego elementu unieruchamia całą naszą sieć łącznie z numerami alarmowymi. |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 24-04-2008, 15:26
|
|
|
Wracajac do telefonu UPC, czy rzeczywscie z niego nie dodzwonie sie na pogotowie, straz, policja???. Dobrze, a co z dodzwonieniem sie do BOKU UPC. Przeciez tam telefon zaczyna sie od O801? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-04-2008, 17:48
|
|
|
Cytat: | Wracajac do telefonu UPC, czy rzeczywscie z niego nie dodzwonie sie na pogotowie, straz, policja? | Zależy od szczęścia, to jest loteria - jak masz pecha to się nie dodzwonisz.
Przy normalnych połączeniach coś takiego można by jeszcze jakoś ścierpieć - nie udało się teraz spróbujemy porozmawiać później, ale nie w przypadku wypadku/pożaru/zawału...
Taka loteria jest niedopuszczalna gdy się dzwoni po straż pożarną albo pogotowie.
Problemem jest tylko ta niepewność. |
|
|
|
|
desire
Klikacz
Dołączył: 13 Kwi 2007 Posty: 8
|
Wysłany: 18-05-2008, 18:39
|
|
|
Ja mam taka fazę, że jak siostra dzwoni z Anglii to u niej nie ma sygnału, a u mnie telefon dzwoni Odbieram i jej w ogóle nie słysze i zaraz pika że zajęte Nie wiem co jest ale dawniej dało się dodzwonić bez problemu. Ona do innych z Polski może dodzwonić się bez problemu tylko do mnie sie nie da. Nie wiem co sie stało, ma ktoś podobny problem?
Myślałem, że to wina aparatu telefonicznego bo nie używam tego z UPC. Dzisiaj podłączyłem ten z UPC i to samo... |
|
|
|
|
|