eve-online - problem z polaczeniem |
Autor |
Wiadomość |
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 05-04-2005, 20:40 eve-online - problem z polaczeniem
|
|
|
po pierwsze witam wszystkich uzytkownikow forum, moderatorow, administratorow i harvestery
trzy slowa - lokalizacja wawa-praga.pld, chello mam z przerwami od 4 lat.
opis problemu:
od 2 miesiecy gram w eve-online, od wczoraj wieczor (04.04.2005 23:50) nie moge wejsc do gry. objawia sie to w ten sposob ze po autoryzacji w momencie kiedy zasysane sa latki/tempy (zwykle bardzo szybko, dotad trwalo to kilka-kilkanascie sekund) u mnie wszystko wisi. i tak 20, 30 minut wielkiego nic.
Wnioskuje ze w ktoryms miejscu siec chello dala ciala.
Pisac mozna dlugo, natomiast:
po co zalozylem ten temat?
- moze ktos tez gra w eve i ma to samo.
- ew. w inna gre i ma podobnie.
- chcialem pozalic sie na okrutne zycie (buuuu)
dodam ze:
- nic nie instalowalem/odinstalowywalem
- moje konto w grze na innym laczu dziala poprawnie
- gre przeinstalowalem na swiezo
- firewall i p2p wylaczalem
- komp byl wylaczony przez te 10 godzin miedzy ostatnim udanym polaczeniem i poczatkiem klopotow
- na kompach sie znam i smietnika w nim nie mam.
- podobne przypadki zdarzaja sie graczom eve i zwykle (choc nie zawsze) jest to wina providera.
- na infolajn nieliczni kumaci nabieraja wody w usta.
pozdrawiam. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez bolo 26-06-2005, 20:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mahomet
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3
|
Wysłany: 08-04-2005, 09:15
|
|
|
Hej
Niestety mam to samo - chello classic i gra staje deba przy jakis 80% logowania,
Tez wszystkie firewalle wylaczone i antyviry.
Z tego co mi sie udalo ustalic upc uzywa transparentnych proxy ale na porcie 80 wiec skoro eve dziala na 26000 to nie powinno byc problemy.
Ale wystarczy pomyslec, prawie rozdaja 2mbit lacza sami niewile podnoszac swoje glowne lacza wiec tsza proxy ladowac zeby sie wydawalo ze smiga szybciej, a to ze stalego polaczenia nie mozesz zestawic no to juz inna sprawa. Jak tak dalej pojdzie przerzucam sie na neo, innego wyjscia niemam.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
SiNuS
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-04-2005, 09:31
|
|
|
mahomet napisał/a: | Z tego co mi sie udalo ustalic upc uzywa transparentnych proxy ale na porcie 80 wiec skoro eve dziala na 26000 to nie powinno byc problemy.
Ale wystarczy pomyslec, prawie rozdaja 2mbit lacza sami niewile podnoszac swoje glowne lacza wiec tsza proxy ladowac zeby sie wydawalo ze smiga szybciej, |
Czyli na każdym porcie mamy proxy? |
|
|
|
|
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 08-04-2005, 12:26
|
|
|
czyli potwierdzil sie moje przypuszczenia ze to wina upc
ktos z was juz to im zglaszal, reklamowal? jakies wyniki? |
_________________
|
|
|
|
|
SiNuS
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 08-04-2005, 23:45
|
|
|
ha! dziala!
probowalem zmniejszyc mtu, bez efektu. pomogl mi program iNTERNET Turbo 2002 5.4 - po ustawieniu na LAN Cable Modem i restarcie gra ruszyla z kopyta
dzieki za zainteresowanie moim problemem i za pomoc! To forum jest wielkie |
_________________
|
|
|
|
|
mahomet
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3
|
Wysłany: 09-04-2005, 20:16
|
|
|
Jesssu jak to pomoże to normalnie krata browca ze mnie bo juz nie mam sily walczyc z tymi 'techkanikami' z chello |
|
|
|
|
SiNuS
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-04-2005, 11:48
|
|
|
mahomet napisał/a: | Jesssu jak to pomoże to normalnie krata browca ze mnie bo juz nie mam sily walczyc z tymi 'techkanikami' z chello |
Walczysz nie z tymi ludźmi co potrzeba... |
|
|
|
|
mahomet
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3
|
Wysłany: 11-04-2005, 00:01
|
|
|
Tez zainstalowalem i dziala! Nareszcie! A z kim mam walczyc bo ten program to tylko lekkie lekarstwo? |
|
|
|
|
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 14-04-2005, 12:12
|
|
|
Ja oczywiscie reklamacje zlozylem, w odpowiedzi dostalem takiego maila:
Cytat: | Szanowny Panie,
Uprzejmie prosimy o nadesłanie testów połaczeń ping oraz tracert do interesującego Pana serwera, wykonanych z poziomu Pana komputera. Wyniki testów zostaną dołączone do Pana zgłoszenia i przekazane do działu zarządzania siecią.
Z poważaniem,
Pan X
Dział Wsparcia Usług Internetowych
UPC Polska |
podejrzewam ze nic dalej z tym nie bedzie. a ja mam specjalnie zainstalowany czysty systemik na drugiej partycji, za jakis tydzien wejde i sprawdze czy na niej gra dziala. i kolejny mail. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-04-2005, 16:03
|
|
|
Cytat: | podejrzewam ze nic dalej z tym nie bedzie |
Oczywiście, że nic nie będzie. Odpowiedzą, że to nie ich wina (zresztą tym razem będzie to zgodne z prawdą)
Cytat: | nadesłanie testów połaczeń ping oraz tracert do interesującego Pana serwera, wykonanych z poziomu Pana komputera. |
Ja tam bym wysłał wyniki działania mtr i lft zamiast ping i traceruote znacznie więcej z nich wynika ewentualnie jeśli sobie tego życzą to i jedno i drugie. A jeśli się już pingiem bawić to popróbuj z różnymi wielkościami pakietu ( < 500 ~1400 i > 1500 w tym ostatnim przypadku będą oczywiście większe opóźnienia ale liczy się czy nie będzie strat) i to nie tylko do serwera docelowego ale i wszystkich po drodze z tym, że na zwykłe pingi wcale nie muszą odpowiadać w takiej sytuacji należy zastosować jakiś TCP/IP ping zamiast zwykłego pinga ICMP) |
|
|
|
|
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 14-04-2005, 19:08
|
|
|
tak szczerze to nie zamierzam nic robic. po tym jak odpisalem na ten mail dostalem standardowa odpowiedz i nowy numer reklamacji. chyba wogole nie czytaja co sie do nich pisze i odpowiadaja z szablonu.
olewam sprawe bo nic z tego nie wyniknie :/ |
_________________
|
|
|
|
|
grocal
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 140 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-04-2005, 22:56
|
|
|
Podobnie ma sie sytuacja w "World Of Warcraft". Od ponad dwoch tygodni gra "zamraza sie" lub traci polaczenie. Problem jest gdzies na drodze klient-serwer. Podobno problemem sa serwery "aorty". W przypadku WoWa pomaga zmniejszenie MTU. Osobiscie nie mam problemow po ustawieniu MTU na 576. Moze tutaj tez to pomoze!?
Tak czy inaczej problem jest. Ciekawe kiedy go naprawia... |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-04-2005, 03:46
|
|
|
Cytat: | Podobno problemem sa serwery "aorty" |
Zamiast pisać, że podobno sprawdź to samemu ustaw MTU spowrotem na 1500 a następnie poleceniem
mtr adres.serwera -b 1500
sprawdź gdzie giną pakiety, przy okazji dowiesz się co wprowadza opóźnienia.
Albo podaj adres tego serwera to sam sprawdzę.
(mała porada dla osób które muszą się męczyć z windowsem - istnieje odpowiednik programu mtr pod windowsa http://winmtr.sourceforge.net oraz przekompilowana pod windows wersja lft http://oppleman.com/lft ) |
|
|
|
|
bolo
Klikacz
Dołączył: 05 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: 26-06-2005, 15:35
|
|
|
problem wrocil. mimo mtu 576 nie moge sie polaczyc z gra, pokazuje mi status serwera offline - zero polaczenia. znajomi graja. jedna osoba ktora ma chello ma podobnie jak ja, jeszce inna mowi ze u niej poki co dziala.
nie mam sily juz codziennie dzwonic do chello - mowia ze prowadza prace na serwerach aorty i oczywiscie robia wszystko zeby zaczelo poprawnie dzialac.
adres 157.157.139.10:26000 jest dla mnie nieosiagalny. nie mam juz pomyslow co robic :/ |
_________________
|
|
|
|
|
|