Podwyższenie cen UPC |
Autor |
Wiadomość |
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 15-02-2007, 14:34
|
|
|
Marek napisał/a: | świadczy o tym kiedy wysłali - nikt nie będzie mógł twierdzić że wysłali wcześniej. |
Ale nie świadczy, że mnie o tym poinformowali tego dnia.
Cytat: | skoro dopiero wczoraj dostałem pismo muszę mieć trochę czasu na decyzję - telefonicznie już ich powiadomiłem że nie zgadzam się na zmianę warunków umowy ale co w związku z tym postanowię odpisze po przysługującym mi ustawowo czasie do namysłu - nie musze pisać odpowiedzi zaraz pierwszego dnia. |
Ustawa która ma tu zastosowanie nie reguluje ile masz tego czasu. Godzina to też czas.
Jasno jest określone, że musisz podjąć taką decyzję do 14 lutego. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-02-2007, 14:48
|
|
|
Cytat: | Ustawa która ma tu zastosowanie nie reguluje ile masz tego czasu. Godzina to też czas.
Jasno jest określone, że musisz podjąć taką decyzję do 14 lutego. | aż musze sprawdzić czy jest tak rzeczywiście bo coś mi się wydaje że jednak jest tam określony okres.
A ciekawe ilemają czasu osoby które list dostaną dopiero dzisiaj tj 15go lutego ? |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 15-02-2007, 15:47
|
|
|
Marek napisał/a: | aż musze sprawdzić czy jest tak rzeczywiście bo coś mi się wydaje że jednak jest tam określony okres |
Sam sprawdzałem bo też myślałem że ustawa podaje taki termin.
Cytat: | A ciekawe ilemają czasu osoby które list dostaną dopiero dzisiaj tj 15go lutego ? |
Tyle samo, czyli teoretycznie nie mają możliwości, ale w takiej sytuacji po pierwsze złożyłbym reklamację, po drugie złożył pismo i nie przejmował się terminem.
A jeśli przesyłka byłaby stemplowana to jest szansa udowodnić, ze nie dopelnili czynności na tyle starannie aby w odpowiednim czasie poinformować. |
|
|
|
|
brovar
classic master
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 223 Skąd: KRAKÓW_NH_---
|
Wysłany: 16-02-2007, 15:05
|
|
|
Jeszcze cacy lisciku nie dostalem - dziwna ta poczta, jedni w krakowie maja inni nie
Dopiero dostalem 12.Lutego rachunek za Luty a w nim zadnej informacji o nowych programach i podwyżce. |
_________________
|
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-02-2007, 20:44
|
|
|
brovar, zależy od okresu płatności, inny mają mający telefon, a inny nie mający go. |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 26-02-2007, 21:18
|
|
|
Cytat: | brovar, zależy od okresu płatności, inny mają mający telefon, a inny nie mający go. |
Ale cena wchodzi z dniem 1 marca, więc powinni go poinformować najpóźniej do 1 lutego (okres rozliczeniowy przed wprowadzeniem zmiany w życie). |
|
|
|
|
brovar
classic master
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 223 Skąd: KRAKÓW_NH_---
|
Wysłany: 27-02-2007, 02:21
|
|
|
pismo dostalem 22.lutego i cena zostanie bez zmian, tak w kazdym razie pisza |
_________________
|
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 27-02-2007, 08:46
|
|
|
ile z apakiet pelny w wawie placicie bo ja mam ze bede placic od 20 marca 59,99, a co do stempla to ja mam przesylka niestemplowana itd. umowa itd. teoretycznie mozna rozwiazac w kazdej chwili a co tam jak udowodnia ze dotarla o czasie, powinno byc z poswiadczeniem odbioru niech znowu poczta zastrajkuje i nie dotra listy co wtedy, moja matka alkocholiczka potrafi pierdolnac po pijaku gdzies listy nie do siebie i szukaj potem wiatru w polu |
_________________
|
|
|
|
|
dareka
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 391 Skąd: 51.4200°N, 19.6800°E
|
Wysłany: 16-03-2007, 18:44
|
|
|
to jest temat zawiły a terminy sprzeczne:
Marek napisał/a: | Przypominam, że jest na to tylko 14dni od momentu gdy otrzymacie pismo informujące o podwyżce i zmianach programowych |
Czytajcie dokładnie regulamin - wypowiedzenie umowy:
2. Abonent, nie później niż 14 dni przed daty wskazaną w powiadomieniu,
o którym mowa w ust. 1, może doręczyć Dostawcy usług pisemne oświadczenie
o wypowiedzeniu umowy z powodu braku akceptacji zmian Umowy
Abonenckiej lub Regulaminu. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta
w powyższym terminie oznacza akceptację zmian.
A zmiana oferty programowej:
3. Zastępowanie Programów w ramach Pakietu przez inne Programy lub
zmniejszenie ich liczby nie wymaga zmiany Umowy Abonenckiej i może
nastąpić z wyłącznie ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych
lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę
uprawnień do reemisji, zaprzestanie nadawania Programów przez nadawców
, zmianę satelity nadawania, zmianę systemu nadawania, niski poziom
oglądalności Programów. O zmianach takich Abonenci będą informowani,
w szczególności na antenie programu informacyjnego Dostawcy usług.
W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy
bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż do
7 dnia od dokonania przedmiotowej zmiany przez Dostawcę usług lub
zaprzestania reemisji Programu.
Trochę to dziwne |
|
|
|
|
|