Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jesli wszystko jest dobrze to czemu jest tak źle ?
Autor Wiadomość
Supafax 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 163
Skąd: Warszawa - SND
Wysłany: 06-03-2005, 12:09   jesli wszystko jest dobrze to czemu jest tak źle ?

mam problema :!:

W piatek ok. godz. 14, wylaczylem modem z zasilania, zeby ogarnac biurko
godz. 15.10, wlaczam modem ktory probuje sie zalogowac;
godz. 15.20, modem sie zalogowal :shock:

i teraz: zauwazam problem z WWW, tzn. ladowanie strony stanelo w punkcie "Wysylanie żadania";

robie test MaxSpeed z www.numion.com



nastepnie sprawdzam jak idzie wysylanie na members.chello.pl:



pinguje members.chello.pl:

Kod:
Target Name: members.chello.pl
         IP: 195.34.133.120
  Date/Time: 2005-03-05 15:40:59 to 2005-03-05 15:42:34

Hop Sent Err   PL% Min Max Avg  Host Name / [IP]
 1    20   2  10,0   4  12   5  [10.131.224.1]
 2    18  18 100,0   0   0   0   [-]
 3    20   2  10,0   4   7   5  pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net [213.46.178.13]
 4    20   1   5,0  33  44  35  nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com [213.46.160.17]
 5    20   0   0,0  34  37  35  de-fra01a-rd1-pos-5-0.aorta.net [213.46.179.5]
 6    20   0   0,0  47  51  48  at-vie01a-rd2-pos-9-0.aorta.net [213.46.160.78]
 7    20   0   0,0  47  52  48  at-vie01a-ra4-so-0-0-0.aorta.net [213.46.173.38]
 8    20   0   0,0  48  55  49  at-vie01a-ra6-vlan301.aorta.net [213.46.173.26]
 9    20   0   0,0  47  54  48  members-ce.chello.at [195.34.133.120]


dzwonie do HelpDesk'u i po krotkiej rozmowie Pan z pomocy mowi, ze modem pracuje prawidlowo i wszystko jest u nich OK, wiec jest to wina mojego komputera.

i teraz pomimo, ze mialem ten sam problem jakies 2 miesiace wczesniej, robie reinstal systemu, ograniczajac sie do XP SP1 i strownikow do sieciowki.

efekt jest taki sam jak przed reinstalacja.

podlaczylem modem pod 2-ga karte sieciowa, ale to nic nie dalo.


podobny problem (ten sam :?: ) mialem na poczatku stycznia, panowie z Monitoringu sieci nie znalezli przyczyny ( nie jestem w stanie sobie dokladnie przypomniec, ale wydaje mi sie ze 31.12.2004 tez wylaczylem modem z zasilania na dluzszy czas ),
po czterech dniach problem znikl,
kiedy wszystko dzialalo nalezycie, przyjechal technik, ktory wykonal jakies tam prace kosmetyczne i stwierdzil ze wszystko jest OK.

w sobote zglosilem awarie i czekam na jakies decyzje, ale ciekawi mnie co Wy o tym sadzicie.
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2005, 12:42   

Supafax, sądzę, że może warto byłoby na wszelki wypadek (w oczekiwaniu na technika):
1. zresetować modem (przycisk reset lub wtyczka się do tego przyda)
2. przerejestrować modem ponownie na stronie: http://admin.chello.pl/instal.htm

Pomoże, nie pomoże - w każdym razie zaszkodzić bardziej nie powinno :)

Jacek
 
 
Supafax 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 163
Skąd: Warszawa - SND
Wysłany: 06-03-2005, 13:57   

mam inny modem i jak narazie jest spoko.

btw. czy Arris CM300B ma jakas strone diagnostyczna ?
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2005, 22:17   

Supafax, powinien mieć.
Wejdź na stronę: http://192.168.100.1 (być może do interfejsu karty sieciowej będziesz musiał dodać IP z puli 192.168.100.x, gdzie x>=2 && x<=254).

Jacek
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-03-2005, 01:19   

Ja też mam cm300 i też nie działa mi strona diagnostyczna, znaczy działa ale wyświetla tylko coś takiego
Kod:
Access to this web page is currently unavailable.

aby być bardziej proecyzyjnym:
Kod:

<html><head><title>Cannot find server</title></head><body>
<br>Access to this web page is currently unavailable.<P><HR></BODY></HTML>
i tak już było od początku, nie ma strony i tyle. A może ma ktoś pomysł a jak się dobrać do czegoś więcej niż tylko tego komunikatu. Ostatnio coś grzebali i chętnie sprawdził bym sobie jak jest z sygnałem.
  marekd@jabberpl.org
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2005, 11:04   

Marek, jeśli dodanie adresu z puli 192.168.100. też nie pomogło, to jest ostatnia szansa: odłącz od modemu kabel TV i spróbuj ponownie.
Wiem, że w jakimś modelu właśnie przy podłączonym kablu nie działała strona. Ale z kolei przy odłączonym nie sprawdzisz poziomu sygnału...

PS: przeskanuj cały IP 192.168.100.1 i sprawdź, czy na jakimś innym porcie nie ma czegoś (np: telnet) ;)

Jacek
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-03-2005, 18:17   

Kabla odłączać nie próbowałem ale to i tak nie miało by sensu. co do innych adresów i portów to sprawdziłem w taki sposób:
Kod:

Host 192.168.100.1 appears to be up ... good.
Initiating Connect() Scan against 192.168.100.1 at 18:8
Adding open port 80/tcp
The Connect() Scan took 40 seconds to scan 65535 ports.
For OSScan assuming that port 80 is open and port 1 is closed and neither are firewalled
Interesting ports on 192.168.100.1:
(The 65534 ports scanned but not shown below are in state: closed)
Port       State       Service
80/tcp     open        http
Remote operating system guess: SonicWall SOHO firewall, Enterasys Matrix E1, or Accelerated Networks VoDSL
OS Fingerprint:
TSeq(Class=64K%IPID=I%TS=U)
T1(Resp=Y%DF=N%W=2000%ACK=S++%Flags=AS%Ops=MNW)
T2(Resp=N)
T3(Resp=Y%DF=N%W=2000%ACK=O%Flags=A%Ops=)
T4(Resp=Y%DF=N%W=2000%ACK=O%Flags=R%Ops=)
T5(Resp=Y%DF=N%W=0%ACK=S++%Flags=AR%Ops=)
T6(Resp=Y%DF=N%W=0%ACK=O%Flags=R%Ops=)
T7(Resp=Y%DF=N%W=0%ACK=S%Flags=AR%Ops=)
PU(Resp=Y%DF=N%TOS=0%IPLEN=38%RIPTL=148%RID=E%RIPCK=0%UCK=0%ULEN=134%DAT=E)

TCP Sequence Prediction: Class=64K rule
                         Difficulty=1 (Trivial joke)
TCP ISN Seq. Numbers: 2D4513BD 2D460DBD 2D4707BD 2D4801BD 2D4AEFBD 2D4BE9BD
IPID Sequence Generation: Incremental

czyli nic poza 192.168.100.1 na porcie 80 nie słucha :(
  marekd@jabberpl.org
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2005, 22:57   

No to moje pomysły się skończyły.

Jacek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: