Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ASTERTelewizja Cyfrowa+Internet+Telefon>>>Czy to si
Autor Wiadomość
MyBrainHurts! 
Klikacz

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 4
Wysłany: 11-01-2007, 22:11   ASTERTelewizja Cyfrowa+Internet+Telefon>>>Czy to si

Witam was! Mam internet w Aster TwójDom (2 mb/s) i telewizję analogową/cyfrową, telefon TPsa darmowe weekendy i wieczory. I teraz pytanie- jak wyglądają rachunki w Aster w przypadku posiadania całego pakietu Internet/TV anal-cyfrowy/Telefon. Nie mam ochoty pytac się żadnej z firm bo jak wiadomo "każdy swój produkt chwali" dlatego pytam was :mrgreen:
 
 
szereg87 
easy master

Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 41
Wysłany: 11-01-2007, 23:17   

Raczej są niższe !! Jeśli bierzesz w pakietach trzech usług to zawsze wychodzi taniej. A ja jestem przeciwy TP s.a. więc polecam ci założenie telefonu w Aster.
 
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 12-01-2007, 20:01   

Odpowiedni pakiet do DWiW w Asterze nazywa się: Twój darmowy czas i korzystając z internetu cena tego pakietu to 75 zł a w TPSA 85.
W TPSA chyba nie ma limitu na czas trwania bezpłatnych połączeń, w ASTER jest 1500 minut miesięcznie (co daje 50 minut dziennie)

są jeszcze inne różnice:

- w TPSA bezpłatne są połączenia w dni powszednie między 20:00 a 8:00 a w ASTER między 18:00 a 8:00
- w TPSA bezpłatne są połączenia wyłącznie między abonentami TPSA a w przypadku ASTER bezpłatne są wszystkie wykonywane na n-ry stacjonarne niezależnie do którego operatora.
- w TPSA jest naliczanie sekundowe a w ASTER co 60 sek.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-01-2007, 05:13   

75/1500=5gr za minutę - drogo jak na coś darmowego, płatnego z góry co niewykorzystane przepada,
Wprawdzie u innych operatorów voip stawki są nieco wyższe bo w okolicach 7-9gr za minutę ale tam płaci się tylko za to co się wykorzysta i jest naliczanie sekundowe i nie trzeba czekać na 18 bo jest to stała stawka, co w sumie powinno dać dość sporą oszczędność. No i tradycyjnych voipach połączenia międzynarodowe są jeszcze tańsze a rozmowy między klientami tej samej sieci są prawdziwie darmowe i to przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

Podsumowując - jest taniej niż w tepsie ale gdzie indziej jeszcze taniej.
  marekd@jabberpl.org
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 13-01-2007, 14:11   

Było zadane pytanie o porównanie cen telefonu w ASTER i TPSA a że w przypdaku VOIP jest taniej to jest oczywista sprawa i na ten temat niema co deliberować.
Czy do operatora VOIP da się przenieść numer telefonu?
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-01-2007, 14:38   

Cytat:
Czy do operatora VOIP da się przenieść numer telefonu?

tak można, nie wiem czy do każdego ale tych kilku co znam ma taką możliwość.
Cytat:
a że w przypdaku VOIP
myślałem że aster nie ciągnie osobnych kabli telefonicznych i tak jak w upc daje jedynie bramki VOIP
  marekd@jabberpl.org
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 13-01-2007, 23:06   

Zasadniczo to działa tak samo jak w UPC

Zasadniczo jakby ASTER/UPC zainstalowało zbiorczy modem na kilkanaście linii w piwnicy i pozaciągało by druty miedziane do mieszkań, to końcowy odbiorca takiej usługi nie byłby w stanie wyczuć że to VOIP.
z reguły VOIPy realizowane przez sieć Internet mają troszkę gorszą jakość dźwięku od klasycznej linii PSTN, w przypadku ASTER/UPC pogorszenie jakości jest b minimalne o ile wogóle jest takowe. Chyba jedyna różnica od PSTN to opóźnienie o kilkadziesiąt ms. Nie wiem co prawda jak jest w UPC ale podejrzewam że jakość dźwięku mają identyczną jak w ASTER, bo zasada działania w obu tych przypadkach się niczym specjalnie nie różni.
Przez taką linię działa klasyczny dial-up, fax, terminal płatniczy itp.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-01-2007, 23:56   

Cytat:
Zasadniczo jakby ASTER/UPC zainstalowało zbiorczy modem na kilkanaście linii w piwnicy i pozaciągało by druty miedziane do mieszkań, to końcowy odbiorca takiej usługi nie byłby w stanie wyczuć że to VOIP.
jeśli zainstalowali by tam również upsa trzymającego przynajmniej z 48godzin i zapewnili niezawodność połączenia internetowego do modemu to tak, bez tego taki telefon nie może spełniać jednej z podstawowych swoich funkcji - i na pewno każdy jest o tym informowany przed podłączeniem - uwaga to tylko VIOP nie może służyć za telefon alarmowy, zresztą jest dokładnie identycznie jak w przypadku gdy sami sobie kupimy bramkę, też "nie czuje" się tego że to połączenie internetowe
Cytat:
z reguły VOIPy realizowane przez sieć Internet mają troszkę gorszą jakość dźwięku od klasycznej linii PSTN, w przypadku ASTER/UPC pogorszenie jakości jest b minimalne o ile wogóle jest takowe
jest dokładnie identyczne - zależy od wybranego sposobu kodowania dźwięku, zresztą nie musi być pogorszenia wcale może być nawet znaczące polepszenie gdy druga strona ma również łącze cyfrowe.
  marekd@jabberpl.org
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 14-01-2007, 12:26   

Marek napisał/a:
jeśli zainstalowali by tam również upsa trzymającego przynajmniej z 48godzin i zapewnili niezawodność połączenia internetowego do modemu to tak, bez tego taki telefon nie może spełniać jednej z podstawowych swoich funkcji - i na pewno każdy jest o tym informowany przed podłączeniem - uwaga to tylko VIOP nie może służyć za telefon alarmowy


Zgadza się to co piszesz.
Ale jest mały myk:
Rozpatrując przypadek posiadania w domu modemu z MTA; użytkownik może sobie podłączyć tenże modem pod UPSa i wówczas telefon będzie działał niezależnie od zasilania w budynku. Nawet jeśli na całym osiedlu zabraknie prądu - to sieć magistralna będzie dalej pracować (z podtrzymania).
Producenci modemów z MTA nawet oferują to takiego modemu baterie jako zasilanie backupowe, tyle że chyba ani ASTER ani UPC tego nie kupuje - pewnie za drogie...
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-01-2007, 13:00   

Nie wiem jak jest w aster, ale w upc gdy zabraknie prądu przestaje działać internet - sam mam upsa więc miałem już kilka razy okazję się przekonać, co więcej nawet gdy u mnie jest prąd a wyłączą prąd gdzieś na sąsiednich osiedlach to też nie mam ani tv ani internetu. Wniosek podtrzymanie zasilania samego modemu nic nie da jeśli wszystkie urządzenia po drodze też nie będą go posiadać.

Pozatym nie ma różnicy czy podłacze sobie do upsa modem od astera/upc czy bramkę innego operatora voip czy będę rozmawiał z laptopa który ma własny akumulator.
  marekd@jabberpl.org
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 14-01-2007, 20:23   

Widocznie UPC nie stosuje w swojej sieci zasilaczy magistralnych z podtrzymaniem.
_________________
 
 
jack48 
Klikacz

Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 1
Wysłany: 26-10-2007, 18:08   

Ja mam pytanko a propo telefonu w aster jaka jest jakość połączenia bo w tpsa to nie zbyt dobra, i jak jest podłanczany bo wiem że wymieniają modem
Ojcu r pracy odradzili telefon bo podobno są problemy
 
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 26-10-2007, 23:33   

Problemy nieraz występują na numerach przenoszonych od innych operatorów. Z numerami nieprzenoszonymi nic się nie dzieje złego. Jedyne co się może złego stać w takim przypadku to zawieszenie się modemu a zasadniczo modułu MTA. Nie dzieje się to zbyt często ale mniej więcej raz w miesiącu może się to zdarzyć dlatego warto taki modem zresetować sobie profilaktycznie z raz - dwa razy w miesiącu dla spokojności...
Jakość rozmowy jest taka sama praktycznie jak w tpsa.
_________________
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2007, 16:36   

kvs napisał/a:
Jakość rozmowy jest taka sama praktycznie jak w tpsa.


Prawie, bo czasem są przerwania (jest to VOIP).
 
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1509
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 27-10-2007, 17:47   

Niema. Sam mam taki telefon więc wiem dobrze co piszę.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: