Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przycięcie przy 30000 MB a nie przy 30 GB
Autor Wiadomość
power_mushroom 
light master


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 89
Wysłany: 24-10-2006, 01:46   Przycięcie przy 30000 MB a nie przy 30 GB

21.10 miałem na liczniku 30015 MB i dalej mam nieprzekroczone 30720 MB [30 GB],
w wyniku "przekroczenia limitu" zostałem przycięty, a po interwencji na hotline nic się nie zmieniło "przyjemny" pan ze wsparcia technicznego wytłumaczył mi że system jest ustawiony na 30000 MB i to nie jego wina , on rozumie, jest informatykiem..... blablabla
tak jak radził napisałem reklamację na serwis@chello.pl w grzecznym tonie ale do tych kołków :lol: widocznie nie dociera po dobroci więc jeśli ktoś ma jakieś rady jak im to dobitniej wytłumaczyć że nie mają racji to prosze o opinie został jeszcze tydzień a ja nie bardzo chcę przeglądać www w żółwim tempie!!! :evil:

Czy jest szansa na odszkodowanie zgodnie z regulaminem usługi?

P.S.W ramach uczciwości poinformowano mnie że czas rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-10-2006, 08:14   

po pierwsze dzwoń na partyline tam to załatwisz w ciągu kilkunastu minut, było niedawno kilka osób które przycięto przy 29GB i dość szybko odblokowali je po telefonie
Cytat:
Czy jest szansa na odszkodowanie zgodnie z regulaminem usługi?

jest, ale zależy jak długo nie działało
Cytat:
P.S.W ramach uczciwości poinformowano mnie że czas rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc
ja jeszcze dodam, że brak odpowiedzi po tym czasie oznacza że reklamacja została uznana
  marekd@jabberpl.org
 
power_mushroom 
light master


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 89
Wysłany: 24-10-2006, 08:43   

Wiem że blokowali po 29 GB ponieważ dzień wcześniej odblokowywałem internet u znajomego, tyle że na liczniku było 29xxx MB i wszystko odbyło się w ciągu kilku minut, lecz tym razem przekroczyłem magiczne 30000 MB . Ale chyba jeszcze raz zadzwonie może to coś pomoże :twisted:

A usługa jest przycięta od niedzieli rano więc to już trzeci dzień.
 
 
xlg
Klikacz

Dołączył: 15 Gru 2004
Posty: 8
Wysłany: 25-10-2006, 22:48   

Mialem podobna sytuacje, przycieto mnie przy 29,5 GB wyslalem maila na servis (z pelnym info = ip, mac adresami, nazwiskiem, adresem zamieszkania, nr klienta)

Zadzialali w ciagu 24h i odblokowali

/bylem zaskoczony ze sie ruszyli
 
 
power_mushroom 
light master


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 89
Wysłany: 25-10-2006, 23:22   

Odblokowali dopiero trzeciego dnia, a na deser wysłałem im jeszcze jednego maila o odszkodowanie za brak usługi :twisted:

Chyba lubią w kulki lecieć

:P
 
 
Rafaello_25 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-10-2006, 17:21   

Mnie przycięli przy 28943 MB dzisiaj o co im chodzi, czyżby byli nadgorliwi
 
 
power_mushroom 
light master


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 89
Wysłany: 29-10-2006, 18:46   

Może tym którym ledwo starczało 15 GB teraz 30 GB też mało :mrgreen:

Nagrywarka częściej pali :twisted:
 
 
kjungst 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 233
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2006, 15:05   

Ja żeby już nie pisać nowego tematu opiszę swoją sytuację tu: Mianowicie zostałem dziś przycięty... Jak się okazazało na liczniku mam nabite: "Odebrano: 30323 MB Pomiar w okresie 1-29 paź 2006" i się strasznie wkurzyłem.... Jak każdy zauważy limit wynosi: (30*1024=30700MB). A te dupki już mnie przycieli... Po prostu krew mnie zalewa... Mam pytanie czy mają takie prawo?, czy jest to jakoś uregulowane umową?, Czy mogę spokojnie dzwonić na partylinie ich opierniczyć? Ewentualnie po jakim czasie odpowiadają na maila ? (Proszę o szybką odpowiedź... bo koniec miesiąca już jutro...)
 
  kjungst
 
power_mushroom 
light master


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 89
Wysłany: 30-10-2006, 21:42   

Zadzwoń szybko a potem pisz petycje :lol: to może podziała :?:

Może nie zdajecie sobie sprawy z tego że każdy telefon a szczególnie mail z reklamacją są szansą na poważniejsze traktowanie NAS klientów !!!

Więc piszcie w poważnym tonie ;)
 
 
Rafaello_25 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-10-2006, 22:29   

Zadzwoniłem i po 5 minutach prędkość wróciła 8)
 
 
AvrooK 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 286
Skąd: 3city
Wysłany: 31-10-2006, 09:08   

co do częstotliwości odpowiadania na mejle. co prawda nie chello a upc, ale pewnie różnica żadna bo jednak ta sama firma ? zapytałem o coś powiedzmy 01.10.06. odpowiedź dostałem 25.10.06. właściwie nie odpowiedź tylko prośbę o podanie bardziej szczegółowych danych osobowych, które już podałem w poprzednim mejlu....do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi. możliwe że powodem jest w tym przypadku to, że pozwoliłem sobie zwrócić uwagę osobie odpowiadającej na moje pytanie że nie czyta dokładnie mejli bo dane podałem wcześniej ale chyba z jakiegoś szablonu pojechali :/ tak więc -> kontakt tylko telefoniczny bądź osobisty !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: