Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki analogowy telefon dobry do rozmów VOIP?
Autor Wiadomość
t.staniszewski2 
Klikacz

Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 9
Wysłany: 14-09-2006, 22:15   Jaki analogowy telefon dobry do rozmów VOIP?

Mam chello easy. Jestem w EASYCALL (www.easycall.pl). Połączenia: Z modemu MOTOROLA na wejście WAN bramki internetowej Handy Tone 486. Z bramki wyjściem LAN do karty sieciowej Realtek w kompie. Do bramki mam podłączony na wyjściu PNONE telefon SIEMENS Gigaset 2010. Jest to telefon analogowy bezprzewodowy i ma około 10 lat. Wszyscy, którzy są w TPSA lub TELE2 i dzwonią do mnie to ja ich słyszę dobrze, ale oni mnie nie słyszą. Lecz gdy JA dzwonię do kogoś kto jest w TPSA lub TELE2 to wszystko jest w porządku. Pisałem maila do EASYCALL ale nie odpowiedzieli. Czy to wina telefonu, czy operatora VOIP czy to wina TPSA? Czy kupno telefonu pomoże? Czytałem gdzieś że taki analogowy telefon musi mieć "TRASOWANIE POŁĄCZEŃ". Nie wiem co to jest i czy to prawda. Proszę o pomoc.
_________________
  Tomasz
 
cyrus 
Klikacz

Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 12
Wysłany: 16-09-2006, 17:19   

jeśli masz telefon VOIP podłaczony prez chello easy o prędkości 512/64 to nie dziw sie ze cie nei słyszą.Odbieranie masz ok ale wysyłanie 64 to bardzo mało nie wystarczy na telefon i internet.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-09-2006, 18:42   

64kbity spokojnie wystarczą do prowadzenia rozmowy wystarczyła by nawet połowa z tego.
  marekd@jabberpl.org
 
t.staniszewski2 
Klikacz

Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 9
Wysłany: 16-09-2006, 21:26   

CZy jest ktoś kto miał podobny problem?Jaka jest przyczyna tego stanu rzeczy i jak temu zaradzić?

[ Dodano: 16-09-2006, 22:04 ]
Chyba nie ma Pan racji, Panie Cyrus

Zrobiłem próbę.Zadzwoniłem na mój numer telefon VOIP z komórki i jest tak samo jak z TPSA i TELE2-to znaczy w telefonie VOIP słychać wszystko pieknie ale w komórce jest ogromne zniekształcenie dzwięku- głos był przerywany i dochodził z opóźnieniem.
To nie jest wina wolnego transferu (chello easy) z telefonu VOIP na telefony innych operatorów ponieważ chwilę później zadzwoniłem z mojego telefonu VOIP na tą samą komórkę i wszystko było słychać bardzo wyraźnie i bez zniekształceń.
W EASYCALL chwalą się,że można dzwonić zza NATu bez problemów i że transfer nawet 32kbps wystarczy.

Czy wobec tych faktów przekierowanie portów pomoże? jestem zielony.
Jak mam przekierować porty? Jak to zrobić żeby mnie słyszeli jak ktoś do mnie dzwoni? To spróbuję. Proszę o odpowiedź.
_________________
  Tomasz
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: