Opłata za zmianę pakietu |
Autor |
Wiadomość |
jafi
Klikacz
Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 3
|
Wysłany: 27-07-2006, 11:35 Opłata za zmianę pakietu
|
|
|
Witam.
W sierpniu 2005 rok zamówiłem w promocji HBO.
Po zakończeniu promocji zadzwonił do mnie pracownik UPC z pytanie o przedłużenie umowy
Ja zrezygnowałem poinformował mnie o złożeniu rezygnacji pisemnie co uczyniłem.Wczoraj otrzymałem fakturę obciżyli mnie kwotą 49 zł. za zmianę pakietu.Zadzwiniłem na 94 80 i poinformowali mnie że jest to spowodowane tym iż złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu promocji. Cy mają do tego prawo ? |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2006, 11:47
|
|
|
wszystko zależy od tego jaka promocja , na jakiej teraz jesteś umowie ale
- umowie sie wypowiada z wyprzedzeniem
- przy zmianie na niższy pakiet mają prawo pobrać opłatę zgodnie z regulaminem |
|
|
|
|
jafi
Klikacz
Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 3
|
Wysłany: 27-07-2006, 11:58
|
|
|
W promocji były trzy miesiące po 1 zł., następnie 6 miesięcy bodajże po 19,90zl.
tv-pakiet pełny
c+ multipleks
internet- chello classic
Złożyłem rezygnację tego samego dnia kiedy dzwonili do mnie o przedłużenie umowy na HBO |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 17:23
|
|
|
Jeśli rezygnowałeś to nie mają prawa
Przeczytaj dokładnie co napisałeś na tej kartce którą napisałeś i tam zaniosłeś (masz kopię prawda ?), jest tam "rezygnuję z usługi" czy "proszę o zamianę na inną".
A oni często przysyłają faktury/rachunki na rzeczy które im się nie należą, na nieistniejące usługi, abonamet za okres po rozwiązaniu umowy itp.
Jeśli jednak poprosiłeś o zmianę usługi na inną, no to maja prawo żądać takiej opłaty. |
|
|
|
|
jafi
Klikacz
Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 3
|
Wysłany: 27-07-2006, 17:37
|
|
|
Rezygnację składałem e-mailem i na pewno napisłem iż rezygnuję.
Niestety dzwoniłem do nich jeszcze raz i oni upierają się że jest to zmiana pakietu ponieważ złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu umowy promocyjnej.Zresztą umowy też nie podpisywałem bo odbyło się to telefonicznie ponieważ już wcześniej miałem dekoder do odbioru C+.
Dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 18:25
|
|
|
Cytat: | Rezygnację składałem e-mailem i na pewno napisłem iż rezygnuję. | Czyli na paierze nie masz ciężko będzie więc udowodnić co dokładnie napisałeś a oni to wykorzystali.
Cytat: | ponieważ złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu umowy promocyjnej |
to kiedy nie ma znaczenia, rezygnacja to rezygnacja, jednak oni najwyraźniej potraktowali to jako zamianę a nie rezygnację (np zamianę jakiegoś tam pakietu kino plus coś tam na pakiet standardowy). |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2006, 19:12
|
|
|
Marek, jak kończy się okres promocyjny wg warunków promocji umowa prawdopodobnie przeszła na czas nieokreślony i wtedy mają prawo wziąć te 49zł za zmniejszenie pakietu bo jest to traktowane na zasadzie tv premium na tv standard. |
|
|
|
|
|