Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Partyline 9480 (tym razem przegieli)
Autor Wiadomość
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-07-2006, 17:18   Partyline 9480 (tym razem przegieli)

Dzisiaj po raz kolejny nie było u mnie na osiedlu internetu dlatego postanowiłem zrobić mały poradnik (bo już się sąsiadka pytała co robić)
Miałem zamiar zebrać tutaj kilka użytecznych porad odnośnie tego co robić gdy dwonimy na partyline:

1 numer telefonu: gdy dzwonimy z komórki należy wybrać +48589480 (zamiast 58 można wstawić kierunkowy do swojego miasta ale nie ma to znaczenia i tak wszystko przekierowywane jest w jedno miejsce)
2 aby nie słuchać reklam i innych głupot naciskamy szybko pięciokrotnie 9 a potem 1
3 usłyszymy informacje, że rozmowa może zostać nagrana - w tym momencie naciskamy na telefonie przycisk nagrywaj, jeśli nasz telefon nie posiada takiej funkcji możemy ten krok opuścić, jednak jeśli mamy możliwość nagrania zróbmy to koniecznie.
4 po odsłuchaniu krótkiej melodyjki zostaniemy połączeni z działem problemów technicznych.

Właściwie to by było na tyle gdyby nie to co się akurat nagrało, to normalne że gadają tam głupoty ale tym razem przeszli samych siebie, mimo że od ponad godziny nie działała ani telewizja ani internet (ani nic innego) na co najmniej jednym dużym osiedlu poszła gadka: awaria ? jaka awaria ? my nic nie wiemy? jakie to miasto ? zaraz przyjmę zgłoszenie i przyślemy do pani technika (pani bo akurat to nie ja dzwoniłem), po czym słyszymy odgłosy wklepywania czegoś w komputer potem: dobrze zgłoszenie przyjęte przyślemy technika jeszcze pytanie czy ktoś dzisiaj między 14 a 17 będzie w domu (i tu małe zaskoczenie jakim domu ? przecież pani nie zapytała się nas o adres ani nazwisko a ni nawet ten ich śmieszny numer identyfikacyjny a połaczenie jest z komórki, przed chwila musiała się dopytywać jakie to miasto) no nic odpowiedź ktoś w domu będzie jeszcze jedno pytanie a tak nawrazieco to czy ktoś będzie też jutro rano tak ok zgłoszenie przyjęte dowidzenia i się rozłączyła nie pytając w dalszym ciągu o adres.

No ale najważniejsze, że zgłoszenie przyjęte technik przyjedzie trzeba czekać.

Jak ktoś chce może sobie posłuchać wyrazili przecież zgodę na nagranie tej rozmowy :)
oryginalny plik z telefonu format vmo 280kb czas trwania mniej niż 3 minuty
plik wav rozpakowany dla tych co nie wiedzą jak odtwarzać pliki vmo 2,5MB

Więc wychodzi na to że nie ma co zgłaszać czegokolwiek bo i tak mają to gdzieś najlepiej od razu dzwonić z reklamacją i żądać zwrotu abonamentu, odszkodowania ustawowego i jeszcze dodatkowo odszkodowania wynikającego z regulaminu (no chyba, że powiedzą ze regulamin jest bezprawny i teraz już się nie liczy), zgłoszeniem i tak d.. sobie podetrą albo nawet nigdzie nie zapiszą a nam po 30dniach przysługiwać będą spore pieniądze - tylko trzeba rozmowy nagrywać.
--edit poprawiłem linki na aktualne
Ostatnio zmieniony przez Marek 21-08-2006, 14:29, w całości zmieniany 2 razy  
  marekd@jabberpl.org
 
TerbI 
easy master

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 39
Wysłany: 20-07-2006, 17:49   

Kurka tez bym chetnie wyciagnal troche kasy na drobne wydatki ;) od chello ale jak na zlosc u mnie w gdyni nie bylo zadnej awarii od ponad pol roku a moze to i nawet dobrze.
 
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2006, 18:16   

Może przed połączeniem z konsultantką był podawany numer klienta - przecież zawsze trzeba go wklepać na klawiaturze telefonu i nacisnąć krzyżyk.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-07-2006, 18:18   

Nie był, jeśli naciśniesz od razu na początku 9 to się o to nie zapyta.
Byłem przy tej rozmowie.
Zresztą jak sam dzwonię i przełączają mnie między pokojami to się o numer klienta pytają zazwyczaj kilka razy, aż do teraz nie wiedziałem dlaczego robią to kilka razy, teraz już wiem bo nigdzie tego go nie zapisują więc nie wiedza czy numer już został podany poprzedniej osobie czy nie.
  marekd@jabberpl.org
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2006, 18:58   

Myslałem, że wstukany w telefonie numer klienta wyświetla się im gdzieś w systemie i konsultanci mają do niego podgląd.
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2006, 22:53   

clarkkent napisał/a:
Myslałem, że wstukany w telefonie numer klienta wyświetla się im gdzieś w systemie i konsultanci mają do niego podgląd.

Też tak myślałem - jak ostatnim razem rozmawiałem z nimi, to nie pytali się o numer.

Natomiast jeśli wchodzi się przez "sekretarkę" bez wpisywania numeru, to wówczas muszą się o niego zapytać.
_________________
 
 
tomick 
easy master

Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 30
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-07-2006, 15:46   

Słaba jakość tego wava ;/

Ale to jest logiczne.... mnie się np. pytali przy okazji pytania się o usługę czy mógłbym podać numer telefonu komórkowego. Może ta pani też wcześniej podała numer komórki, przez co ją zidentyfikowali.
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 22-07-2006, 15:52   

clarkkent napisał/a:
Myslałem, że wstukany w telefonie numer klienta wyświetla się im gdzieś w systemie i konsultanci mają do niego podgląd.

Tak jest, ale jak zrobisz tak jak napisał Marek to nie będą mieli takiej informacji (ja to robię troszkę inaczej, wciskam 4 razy hash #).

Ja miałem w ciągu ostatnich dni dwie przerwy w dostawie internetu (w najbardziej nieodpowiednich momentach). Za pierwszym razem po zakończeniu "awarii" - był komunikat na IVRze nagrany, że jest awaria to nie łączyłem się z konsultantem. Po zakończeniu awarii niestety dla nich ja nadal nie miałem połączenia, a po telefoenie do BOK uzyskałem pomoc w postaci porady "proszę zrestartować modem". Podziałało i Pan zadowlony z siebie stwierdził że problem jest rozwiązany. Drugim razem już sam bez wspaniałomyślnej pomocy BOK zrestartowałem modem i wszystko śmigało ale jakoś nie bardzo mi się podoba konieczność restartowania modemu po każdej rekonfiguracji/awarii sieci. Tymbardziej, że dotychczas nie było to konieczne. Wykonałem więc telefon do partyline i dowiedziałem się od Pana "specjalisty ds. usług cyfrowych" że źle zrobiłem :o
On nie był w stanie sprawdzić w takiej sytuacji źródła problemu i stwierdził, że równiedobrze może to być wina mojego systemu, wirusa, karty sieciowej itd. Po 30 minutach dyskusji Pan specjalista dał się jednak przekonać i zarejestrował zgłoszenie do działu technicznego celem monitorowania łącza przez 24 godziny. Następnego dnia otrzymałem telefon z zapytaniem jak działa usługa, a ponieważ nie było żadnej awarii a komputer chodził 24 godziny, uzyskał odpowiedź że jak na razie jest ok. No i się okazało, że monitorowanie łącza dało efekt, Pan specjalista odkrył, że jednak z modemem coś jest nie tak, wysyła błędne pakiety i mi go wymienią. Dziś był technik i dostałem Arrisa 450 (chyba po przejściach).

Przyznaje, to co się ostatnio dzieje na party line 9480 to przechodzi już moje najgorsze oczekiwania.
 
 
mizuk 
plus master


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 378
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-07-2006, 20:14   

Rzadko odwiedzam chello Forum, a tu takie kwiatki z partyline... :shock:
Na szczęście na razie nic poza regularnym płaceniem rachunków i korzystaniem
z dobrodziejstwa sieci, nie zmusza mnie do korzystania z tego numeru. Odpukać :)
_________________
 
 
FlashT 
Klikacz

Dołączył: 08 Lut 2005
Posty: 14
Wysłany: 26-07-2006, 09:59   

tomick napisał/a:
Słaba jakość tego wava ;/

Ale to jest logiczne.... mnie się np. pytali przy okazji pytania się o usługę czy mógłbym podać numer telefonu komórkowego. Może ta pani też wcześniej podała numer komórki, przez co ją zidentyfikowali.


Ta Pani Marek?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-07-2006, 15:33   

FlashT, przeczytaj od początku, jeśli to możliwe postaraj się ze zrozumieniem, wyraźnie zaznaczyłem. że
Cytat:
akurat to nie ja dzwoniłem
  marekd@jabberpl.org
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2006, 15:35   

Jacek napisał/a:
Natomiast jeśli wchodzi się przez "sekretarkę" bez wpisywania numeru, to wówczas muszą się o niego zapytać.

Pudło.
Nie miałem racji pisząc powyższe zdanie, o czym dziś się przekonałem.
Dodzwoniłem się bez wpisywania numeru. Zgłosiłem awarię, osoba oczywiście przyjęła zgłoszenie (już zacząłem się zastanawiać, czy nie będzie tych samych kwiatków, co z nagrania), po czym stwierdziła, że jest problem z modemem u mnie i przyśle technika (faktycznie dzwoniłem, bo jest problem z sygnałem).
I już chciałem zapytać, dla jakiego numery klienta zostało przypisane zgłoszenie (czy na pewno mojego oraz czy rzeczywiście zostało zarejestrowane) - ale padło zdanie:
"Jeśli będzie potrzeba, to można się kontaktować na warszawski numer stacjonarny, z którego pan dzwoni?"
- tak
"łącze znajduje się pod adresem XXX?"
- tak
"to jutro pojawi się w uzgodnionym terminie technik".

Może nie jest to słowo w słowo rozmowa (bo jej nie nagrywałem i nie miałem zamiaru nagrywać), ale lekko mnie zaskoczyło kilka ostatnich zdań z rozmowy. Ponadto również po numerze mogli zidentyfikować osobę, która dzwoniła z nagrania (w pierwszym poście).
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-08-2006, 16:27   

To była komórka na kartę nigdzie nie rejestrowana (zresztą moja bo mam zawsze dużo niewykorzystane na koncie dlatego czesto daje dzwonić innym), no i gdyby zidentyfikowali nie pytali by się jakie to miasto.
  marekd@jabberpl.org
 
htw 
Klikacz

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 17
Wysłany: 08-09-2006, 19:07   

ta Pani taka miła była a ja od tej Pani co zglaszała nazwet do widzenia nie uslyszelm :/
 
 
basa 
Klikacz

Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 8
Wysłany: 10-09-2006, 20:00   

Najwazniejsze pytanie czy przyszedl technik ? :P Moze przyszedl :> hehe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: