[PROBLEM] Licznik [BŁĄD] |
Autor |
Wiadomość |
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-06-2006, 19:39 [PROBLEM] Licznik [BŁĄD]
|
|
|
Witam. Jestem tu nowy. Napisałem ten temat w tym dziale bo myśle ze jest on dobry.
Mam problem.
Gdy wchodzę na http://licznik.upc.pl/ to wyświetla mi się błąd:
Kod: |
W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera.
Spróbuj ponownie za chwilę.
Kod błędu: 8000022
|
W programie chello info v2 jest ten sam błąd.
Coś źle robię??
Pomóżcie.
Z góry dzięki! |
|
|
|
|
k1ngpin
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 93 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2006, 19:54
|
|
|
Wydaje mi się, że to nic poważnego. Czasami też mam taki błąd. Zazwyczaj ostatniego dnia miesiąca. Widocznie resetują ilość danych. |
|
|
|
|
Wulfgar
classic master
Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 192
|
Wysłany: 30-06-2006, 20:29
|
|
|
restart modemu + odnowienie IP i znow bedzie dobrze
PS i tak nalicza MB |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-06-2006, 21:55
|
|
|
Cytat: | Witam. Jestem tu nowy. |
Witam
Domyślam się, że to twój pierwszy dzień w chello.
Licznik pokazuje zawsze stan na wczoraj, a skoro wczoraj jeszcze nie byłeś podłączony wyskakuje błąd,
jutro rano będzie już ok. |
|
|
|
|
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-07-2006, 18:06
|
|
|
Nie jestem nowym użytkownikiem chello. Poprostu czasami to sie wyswietla a ja nie wiem o co chodzi. Ale dzieki. Zrestartuje modem i zobacze.
Edit1//
Dalej to samo :/
Nie pomogło:/ Od kilku dni to samo:/ |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2006, 18:29
|
|
|
Dj_Kolo napisał/a: | W programie chello info v2 jest ten sam błąd. |
chelloinfo pobiera informacje ze strony licznik.upc.pl (przynajmniej jeszcze).
Jeśli problem trwa już kilka dni pod rząd, to jest duża szansa, że dane nie są zliczane.
Niestety, ale na to nie mamy żadnego wpływu. |
_________________
|
|
|
|
|
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-07-2006, 22:40
|
|
|
Strona licznik.upc.pl jest dobra.
Tylko ja miałem 2 tygodnie temu chello Easy 256kb/s.
Od tąd jak teraz wykupiłem pełen pakiet [Internet chello Light 1 MB/s, telefon, pełen pakiet TV] nie mam zliczanych danych na stronie licznik.upc.pl.
Wczesniej miałem:/
Mogę napisać do nicha maila i opłaca się?? |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2006, 23:37
|
|
|
Cytat: | Modem: WebSTAR EPX2203 |
Pewnie dlatego nie masz zliczanych danych
Koniecznie chcesz, aby Cię przycinali? Jeśli chcesz im pomóc w znalezieniu błędu, to zgłoś
Na takiego maila na 90% zareagują i przywrócą zliczanie danych i tym samym wyświetlanie ich na stronie licznik.upc.pl |
_________________
|
|
|
|
|
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-07-2006, 07:50
|
|
|
Nom maila napisałem, ale nie podałem zadnych danych.
Jezeli mają mnie przycinać to nie podam im moich danych jak odpiszą wole cały czas mieć stałą predkość.
Dzięki za pomoc. Już wiem dlaczego nie mam zliczanych danych.
Pozdro! |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-07-2006, 08:17
|
|
|
Dj_Kolo, mam nadzieje że nie pracują tam detektywi
W każdym mailu jak wysyłasz podajesz swoje ip po którym mogą Cie znaleźć |
|
|
|
|
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-07-2006, 11:04
|
|
|
Oj nie pomyślałem. Mam nadzieje że mnie nie znajdą
Edit1/
Odpisali mi:
Cytat: | Szanowny Panie,
Uprzejmie proszę o przesłanie numeru identyfikacyjnego klienta UPC oraz MAC
adresu modemu kablowego (znajduje się na jego obudowie) w celu weryfikacji
danych.
Proszę o przesłanie Print Screena z wynikiem błędu.
z poważaniem,
>> ----------------------------------------
>> Tomasz Tłoczkowski
>> Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
>> UPC Polska Sp. z o. o.
>> ----------------------------------------
>> Uprzejmie prosimy, aby w przypadku wysyłania do nas odpowiedzi na
>> powyższy
>> list załączyć oryginalna treść całej korespondencji. Usprawni to proces
>> udzielania odpowiedzi.
-----Original Message-----
From: dj_kolo@o2.pl [mailto:dj_kolo@o2.pl]
Posted At: Wednesday, July 05, 2006 10:53 PM
Posted To: chello.Service@upc.com.pl
Conversation: Błąd licznik
Subject: Błąd licznik
Witam.
Mam problem gdy wchodze na licznik.upc.pl wyskakuję błąd:
"W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera.
Spróbuj ponownie za chwilę.
Kod błędu: 8000022"
Gdzieś ok. 2 tygodni mam pełen pakiet [TV, internet, telefon].
Wczesniej miałem chello Easy 256 kb/s i wszystko było dobrze a teraz mam chello Light 1 MB i mi nie działa licznik.upc.pl.
Co się stało??
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam! |
Nie odpisuje im na maila jezeli mam mieć limit danych podajrze 14 GB. Ja ściągam dzień i noc. Nie opłaca mi się. |
|
|
|
|
goru
light master
Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 55
|
Wysłany: 19-09-2006, 10:00
|
|
|
Do tej pory zdarzało się, że licznik nie aktualizował sie nawet przez 2-3 dni. Dzisiaj mam nową sytuację. Stan licznika taki jak wczoraj (a akurat troche pociągnąłem), natomiast pokazuje, że za okres 1-18 września, czyli data się zgadza, stan licznika nie zaktualizowany. |
|
|
|
|
Dj_Kolo
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-09-2006, 14:57
|
|
|
Po pół roku zarejestrowali mi modem :/ Już mam licznik danych ile sciagnałem |
|
|
|
|
kwintosz
Klikacz
Dołączył: 13 Wrz 2006 Posty: 4
|
Wysłany: 20-09-2006, 13:28
|
|
|
Mam dokładnie taki sam błąd, wczoraj licznik mi nie zliczył danych a dziś mam owy błąd? Czy wszystko jest napewno w porządku? Co mam zrobić, chello mam raptem od około tygodnia??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
males66
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 169 Skąd: Warszawa wilanów
|
Wysłany: 20-09-2006, 17:44
|
|
|
atam. Mnie taki blad wyskakuje srednio co kilka dni. Nic nadzwyczajnego |
_________________
|
|
|
|
|
|