Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienie Dla chello programow P2p
Autor Wiadomość
Rege
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2004
Posty: 5
Wysłany: 15-12-2004, 14:16   

Supafax napisał/a:
hmm... ja z elitetorrents nie sciagam wolniej niz 100 kBs (najczesciej), wiec mogles cos przekombinowac w ustawieniach.
moze masz SP2 z limitem polaczen ?
albo masz firewalla lub antywira ktory cie rozlacza ? (ja mam NIS2005 z wylaczonym skanowaniem archiwow i jest OK)
ustaw Azora na port 49152 - 65535, daj mu wysoki priorytet (Javie tez)
i przetestuj na jakims szybkim torrencie z elite.

rozumiem ze http i ftp leci szybko ?


Firewall w windowsie jest wyłączony. Nie mam limitu połączeń.
Firewall Outpost, ale wyłączyłem go na parę dni i tak samo.
Porcik już dawno jest ustalony w przedziale o którym mówisz.
Testy wypadły jak wcześniej : 40kb było maksem.
heh

Aktualnie korzystam z e-mule i azureusa. E-mule mam ustwaiony jak piszą Led forum żeby był. Próbowałem pozmieniać, ale rezulatat był jeszcze gorszy.
Azureus : W zakładce transfer :
25
0
20
0
0
 
 
Supafax 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 163
Skąd: Warszawa - SND
Wysłany: 15-12-2004, 17:26   

moje ustawienia

chello Classic nie dzielone

Azureus 2.0.0.2 + Java 1.4.2_05 (build b04)

ustawienia Serwer:

55401 (port nasluchu TCP)
8 (max simultaneus outbound connection attemps)

ustawienia Transfer:

20 ( 0 gdy seed'uje nic nie sciagajac)
0
5
0
1000
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 18-12-2004, 07:12   

witam. wreszcie jestem w pelni zadowolony z transferow. oto screen jak u mnie biega. az bylem zaskoczony jak to zobaczylem. ponizej miniaturka do powiekszenia.

 
 
IwaN
Klikacz


Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2004, 16:06   

Buuu..., a u mnie eDonkey2000 "zdechł" już dawno (czytaj od przyspieszenia chello Classic), a ostatnio i DC++ kiepsko coś ciągnie (z prędkością 10kB/s od ludzi z łączem LAN(3T)), albo wogóle :? ...
Tym bardziej, że odemnie wszystko idzie bardzo szybko :shock: ...

Ja nie wiem, jaka tego może być przyczyna (gdyż wcześnie wszysko śmigało aż miło), może to wina jakiegś ustawienia (portu TPC lub UPC, albo innego badziewia) :evil: ...

Czy ktoś wie jak to "naprawić" ?
Czy komuś chodzi normalnie DC++ lub eDonkey2000 ?
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 18-12-2004, 16:21   

mi DC++ smiga jak marzenie! lepiej niz wczesniej! mam w sumie chyba z 4 huby i z kazdego od wiekszosci osob leci 180kB/s a od reszty w granicach 50 - 70kB/s. Nie widze u siebie powodow do narzekania :D
 
 
IwaN
Klikacz


Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2004, 16:42   

A jakie masz ustawienia tego DC++ (może tu coś zwaliłem) ?
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 18-12-2004, 17:23   

zadnych specjalnych tylko tyle ze Activ zaznaczone i wpisane IP
 
 
IwaN
Klikacz


Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2004, 18:02   

Ok, dzięki spróbóję, a nóż się uda :roll: ...

No tak tu raczej coś jest nie tak...
Podłączyłem się do gościa z jednym slotem i szło mi całe 2,5 w porywach do 3 kb/s :evil: :evil: :evil: ....

Czy ten gościu ma tak wolne łącze czy ja mam coś zwalone :?: ....
 
 
curac
Klikacz

Dołączył: 18 Gru 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-12-2004, 23:13   

Witam, jestem tu nowy...

Co do p2p to ja jestem zalamany, transfery po przyspieszeniu do 1.5 mbita sa rzedu 15 kb na torrencie, kiedys nawet 80... DC to samo max 15 (nawet na Stolicy).

Jakies rady ? jak to cholerstwo poustawiac ? torrent, dc ?
 
 
IwaN
Klikacz


Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2004, 10:36   

Jestem pod wrażeniem :D ....
Wczoraj na STOLICY ciągnąłem plik ze stałą pedkością 180-178 kB/s.
 
 
rcube 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 338
Skąd: Gocław
Wysłany: 19-12-2004, 10:47   

curac napisał/a:
Witam, jestem tu nowy...

Co do p2p to ja jestem zalamany, transfery po przyspieszeniu do 1.5 mbita sa rzedu 15 kb na torrencie, kiedys nawet 80... DC to samo max 15 (nawet na Stolicy).

Jakies rady ? jak to cholerstwo poustawiac ? torrent, dc ?


Domysl sie ;) Jesli kiedys osaigales po 80 kilosow a teraz znacznie mniej przy takich samych ustawieniach programow to chyba odpowiedz jest jasna. Wyjdz na dwor i popytaj sasiadow jak im chodzi ewentualnia wez mlotek i rozwal skrzynke i odpenij kilku klientow :mrgreen:

Mozesz tez probowac sil w torrencie, zalogowac sie na jakas popularna stronke (linki gdzies tutaj kraza wiec poszukaj), gdzie jest miezony wspolczynnik ratio i inne bzdety, i miec nadzieje ze jak sie podlaczysz do 50 i wiecej peerow to sumarczynie osiagniesz dobry transfer. W twoim przypadku to jedyny chyba narazie sposob.
_________________
 
 
 
volk3r 
easy master


Dołączył: 24 Gru 2004
Posty: 22
Wysłany: 03-01-2005, 18:26   

podaje ustawienia emule dla chello light moze sie komus przyda:
-------------------------------------------
DL - mozliwosci 64 kB/s - bez limitu
UL- nozliwosci 16kB/s - limit 12 kB/s

ilosc polaczen na 5 sek 35

ilosc zrodel na plik 500
limit polaczen 400

porty domyslne

mod PAWCIO 5.15
--------------------------------------------
jak sie sciaga? transfer skacze od kilkunastu kilo do ponad 40,w ciagu godziny sciagam kolo 100MB. Jestem bardzo zadowolony z tych wynikow bo wczesniej bylem w LANie i upload mialem na poziomie 1/2 kB/s czasem mniej wiec nie musze mowic jak dzialal na tym emule...

z takimi ustawieniami mozna spokojnie odbierac poczte i przegladac strony, jest nieco wolniej ale ogolnie wszystko dziala tak jak powinno:)


duzo wiecej informacji mozna znalezc na tym forum:
donkey.outs.pl,zaawansowani uzytkownicy pomoga skonfigurowac lacze i dobrac odpowiedniego moda.
 
 
JOANNA 
easy master


Dołączyła: 06 Gru 2004
Posty: 47
Wysłany: 05-01-2005, 03:30   P2P

[color=red]naczytałam sie o tych p2p i dalej nie wiem na co zamienic kazee
w programach obcojezycznych sobie nie poradze
 
 
wdylag 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2005, 10:31   

A mój osioł przez ponad 12 godzin rozpędził się do magicznej średniej wielkości 6kB/s co mnie tak wkur....a że już nie mogę wytrzymać!
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-01-2005, 07:15   

wdylag napisał/a:
A mój osioł przez ponad 12 godzin rozpędził się do magicznej średniej wielkości 6kB/s co mnie tak wkur....a że już nie mogę wytrzymać!

A co za szybko można łatwo zwolnić :) osioł to dobra sieć praktycznie nie ma rzeczy którejnie nie da się nią ściągnąć, ale trzeba do niej bardzo dużo cierpliwości a łączne średnie transfery rzędu kilkunastu (w ligth, w classic dwudziestu paru) kilobajtów na sekundę są rzeczą normalną. Osiołka należy zapuścić na jakimś komputerze który nie jest NIGDY wyłączany ani restartowany a ponieważ zajmuje on mało zasobów i łącza nadaje się do tego nawet stary ruter w jakiejś niewielkiej sieci. Użytkowanie osiołka wygląda następująco odpal, zapomnij, przyjdź za miesiąc albo dwa po to co się ściągnęło.Na zastanawianie się i sprawdzanieco robi nasz osiołek przez te dwa miesiące naprawdę szkoda nerwów.
  marekd@jabberpl.org
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: